Futuristické BMW i8 v dubnu skončí. Bylo tu jen 6 let, s nástupcem se nepočítá

Černý  |  16. 01. 2020 11:24

Dalo se to čekat, pár geeků se nachytalo a tím to hasne.

Odpovědět  |   | 

nevím co tím máš na mysli, ale kdyby se to výrábělo po xxxx kusech, tak ti co to koupili si to nekoupí.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 01. 2020 13:39

Nádherné auto. Je asi teď jedno s jakou technikou, ale ten design se prostě povedl. Rád vzpomínám na zážitky s tímto autem.

Odpovědět  |   | 

Já bych řekl, že aji ta technika je pěkná.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  17. 01. 2020 17:23

Nemůžu si pomoct, ale mám z toho auta takové rozporuplné pocity. Jako jo, vypadalo pěkně a asi i jezdilo, ale stejně mi tam ten tříválec pod kapotou prostě vadil. Jestli to měla být do jisté míry i marketingová kampaň, že tříválce jsou fajn a vhodné i do sportovních aut, tak na mě to nezafungovalo.

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  16. 01. 2020 14:18

Naše policie tuším nějaký takový kus i s majáky kdysi zkoušela. Tak jestli se to tehdy při té havárii s Krulišem osvědčilo, tak to by si měla rychle ještě nějaké objednat, než se to přestane vyrábět?

Odpovědět  |   | 

měla ho zdarma vypůjčenýho stějně jak i3

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  17. 01. 2020 10:42

No jasně, že to měli vypůjčené na vyzkoušení. A po té havárii jim půjčili další náhradní. Jak to tuším půlroční testování u policie tenkrát vlastně dopadlo? Jestli pozitivně, tak by to asi měli rychle objednat (třeba i na operák?) dřív, než skončí výroba a dojdou skladovky ...

Odpovědět  |   | 

měli to půjčené s plným pojištěním, nic na vyzkoušení neměli prostě měli na půr roku auto, ted mají octávky na dva roky nebo 200tkm na operák a za to na rozdíl od bmw musejí solit 8tkč/měsíc, ale jenom dolévají benzín, vše ostatní je na škofinu.

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  20. 01. 2020 10:55

Takže to půjčené BMW i8 si policie za toho půl roku ani pořádně nevyzkoušela? Co s tím tedy vlastně dělali, pokud si to ani nevyzkoušeli? Nebo snad měla ta policení verze sloužit jen jako reklama pro BMW ke zvýšení prodejů i8, což se asi moc nepovedlo, když má skočit výroba?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  16. 01. 2020 15:22

průkopník...omyl. Člověk je na cestě nepotká a to ani v cizině. Myslím, že to je hodně prodělečný projekt.

Odpovědět  |   | 
K.V.  |  16. 01. 2020 15:34

Je a BMW to také přiznalo a uvedlo to i jako důvod zrušení i8.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  16. 01. 2020 17:22

Dnes so videl 2. A dokonca ho mal aj môj bývalý šéf.

Odpovědět  |   | 

u nás si to koupil jeden před rokem.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  16. 01. 2020 17:38

A u nás stál přes rok na prodejně...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 01. 2020 18:39

Selektivní slepota je nemoc, nevážený Cherokee.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  19. 01. 2020 13:15

Tyhle hračky jsou většinou prodělečný, což nijak nesnižuje jejich kvalitu a zábavnost. Také rád vzpomínám na zážitky z tohoto auta.
Veyron je také prodělečný a jaký je to krásný auto.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  19. 01. 2020 17:32

Asi záleží,kde se pohybuješ. Občas je potkávám kolem Vídně i v Německu.

Odpovědět  |   | 

kdyby se to nevyrábělo, tak nejsou nabíječky ionity .

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 01. 2020 18:44

To je pěkná blbost.

Odpovědět  |   | 

není, bmw přemluvil ostatní-Daimler AG, Ford Motor Company, Volkswagen Group aby se podíleli nebo ty si myslíš, že když golf nedojede ani z prahy do brna bude vw vyvíjet nějakou nabíječku? Impulsem byla i8.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 01. 2020 09:30

BMW nikoho nepřemlouval, BMW, Daimler, Ford a VW se domluvily, že pro své EV auta postaví síť nabíječek v Evropě. i8 je PHEV a ty nabíjejí většinou z lokálních sítí 230/400V.

Odpovědět  |   | 

Nic oni nestavěli, ale vynalezli a to je veliký rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  19. 01. 2020 22:26

Jak se dá vynaleznout síť nabíječek? Síť nabíječek se dá jen postavit, ne? Vynaleznout se dá maximálně nabíječka. Ale ani ta nebyla vynalezena, tak už je vynalezena desítky let. Můžete maximálně definovat standard pro rychlonabíjení, ale není mi nic známo, že kdyby nebylo BMW, tak by ostatní nebyli schopni standard nadefinovat.
Vy o tom víte víc?

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  19. 01. 2020 13:17

Je to blbost. Na Ionity totiž i8 nenabijete.

Odpovědět  |   | 

někdo tady píše, že to jsou jen nabíječky pro i8? V návodě se to píše na jeké stránce?

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  19. 01. 2020 14:53

Ano. "kdyby se to nevyrábělo, tak nejsou nabíječky ionity." Článek i diskuze je o i8, tak předpokládám, že píšete k věci.
Řekněte mi jediný důvod, proč byste jako výrobce tlačil na ostatní kvůli modelu, který si tam nenabijete. Nehledě na to, že jen od Vás čtu poprvé, že kdyby BMW nevyrábělo i8 (nebo cokoliv jiného), tak by nevznikl joint venture Ionity.
Jestli máte nějaký zdroj, sem s ním. Vzhledem k tomu, že se v elektru pohybuju dost, toto slyším poprvé a nemá to ani logiku, tak to beru jako nesmyslnou hypotézu. Nic víc.
Ale rád se nechám vzdělat.

Odpovědět  |   | 

183,19 euro stojí na i8 rychlonabíjecí kabel AC origo bmw, jestli karty ChargeNow nejdou uplatnit na ionity není můj problém a za to nemůži( i3 a i8). Jestli podnik začne vyrábět elektroauta a plug-iny, tak asi začne myslet na ty nabíječky, i8 se vyrábí od 2013. tak ten vývoj a předání pro ABB od 2017 plně souhlasí nebo bmw má jiné nabíječky? nemyslím domácí vřetně solárních panelů. Kdybys měl mercedesa na plyn, taky byses hádal, že mercedes neprodává domácí plničky, že to bylo vyvyinuto tak na mhd?

Odpovědět  |   | 
Adiktolog  |  19. 01. 2020 18:19

Zase jsi na šrot? Fakt už nechlastej.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  19. 01. 2020 22:21

i8 nemá vůbec možnost rychlonabíjení, takže nemůžete ani koupit žádný "rychlonabíjecí" kabel. Můžete koupit pouze Mennekes kabel (Typ 2) pro AC nabíjení z wallboxu nebo zásuvky. Ionity nemá vůbec možnost AC nabíjení, pouze DC nabíjení. Takže Vaše tvrzení "kdyby se to nevyrábělo, tak nejsou nabíječky ionity." je naprosto mimo, protože i8 není určena pro nabíjení na rychlonabíječkách.
Dále nechápu Vaše tvrzení "tak ten vývoj a předání pro ABB od 2017 plně souhlasí nebo bmw má jiné nabíječky?" O jakém vývoji a předání (čeho?) pro ABB mluvíte??? A o jakých nabíječkách BMW mluvíte?
A ten příklad s Mercedesem nechápu vůbec, jak souvisí s prokázáním tvrzení, že kdyby nebylo BMW, tak by nebylo Ionity a že impulzem byl i8...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 01. 2020 12:55

Konečně, moc pěkný auto zabitý zbytečným spalovákem uvnitř. Měli to narvat baterkama a byl by klid.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A