Design ala Fábie II. Takže žádný krasavec, ale techniku má suzuky tradičně kvalitní, tak snad aspoň v tomhle směru.
Suzuk"i"
Ještě dvě generace dozadu to bylo celkem pohledné auto, ale na "TOTO" bych se každé ráno v garáži fakt dívat nemohl. Zadní část je doslova odpudivá. A vzhledem k tomu, že i po stránce výkonu to není žádná sláva, tak nevidím jediný důvod ke koupi. Provozní hmotnost je 1045 kg, což je 134 koní na tunu a to je nejhorší výsledek mezi HH B segmentu.
Jo a ještě si do tebe trochu rýpnu :-D To, že se ti auto nelíbí, na to máš právo a jak říkám, mně se nejdřív taky nelíbilo ;-) Ale to, že posuzuješ toto auto podle výkonu na tunu značí, že vůbec nechápeš podstatu tohoto modelu...:-)
Pedro: Odpovím na oba tvé příspěvky zároveň. Mně se nelíbí už základní model, který se v ČR už x měsíců prodává, takže přední lízátko, boční prahy a zadní difusor na tom nic nezmění. Na tom autě je už od rýsovacího prkna designéra všechno špatně. A k tomu tvému rýpnutí. Hele, neznáme se, v podstatě o mně nic nevíš, takže to kádrování o nechápání podstaty SSS je tak nějak úsměvné. Kdybych ti řekl, kolik mám s předchozí generací SSS naježděno, tak si půjdeš dát před zrcadlo facku. Ale já už to beru jako zdejší kolorit, takže se tomu jako vždy zasměju a jedeme dál.
Že se ti nelíbí je tvoje věc a máš na to naprosté právo, nebudu ti nic vyvracet :-) No ještě víc jsi mě usvědčil, že podstatu auta jsi nepochopil a jestli jsi už swifta sport někdy řídil, tak o to víc je to smutné. Toto auto vždy mělo přednosti někde jinde, nikoli poměr výkon/hmotnost, podobně jako např. BRZ, GT86...A když už jsme u toho, tak já mám se swiftem sport minulé generace najeto přes 150 000km, bylo to mé první auto ;-) Nyní už ho nemám, mám rodinu a velkého nudného kombíka, byť s výkonem přes 200k, nikdy mi na tváři nevytvořil úsměv jako swift v horských serpentinách. Proto mi je naprosto ukradenej design toho auta, vím, že kdybych se do té nové generace posadil, smál bych se zase jako postiženej. A to je právě ta podstata tohoto auta, je mi jedno jaký má výkon, to auto bylo vždy jako motokára a určeno především do zatáček a města. V přímce tomu samozřejmě ujela kdejaká čoudová oktávka, ale o tom to nikdy nebylo. A jestli jsi tohle při řízení swiftu nepochopil, tak mě jen utvrzuješ v mých slovech :-)
Pedro: Ty jsi vtipálek. V článku o nové generaci SSS z 25.7. popisuji přesně to samé, tím myslím podstatu toho auta. Ale jak už jsem psal, díky tomu že to nevíš, tak žvaníš blbosti. Já ti to ale nemám za zlé, nemůžeš vědět všechno.
Stačí se podívat, kolik lidí souhlasí se mnou a kolik s tebou... :-) :-*
Pedro: Jo, tak teď jsi tomu nasadil korunu :-D Plusy a mínusy na AR? Proboha kolik ti je?
Ale asi to myslíš tak, že každý zde je blbec a jen ty máš pravdu...A víš co, třeba to tak opravdu je, ta možnost tu existuje :-)
Evidentně diskuzí zde pohrdáš, nechápu tedy, proč zde přispíváš :-)
Mně se to auto na obrázku taky moc nelíbilo...Teď jsem ale už 2 měsíce v UK, kde ho vidím na každém rohu a musím říct, že v reálu vypadá o dost lépe a dokonce se mi i líbí...Možná, až ho uvidíš na vlastní oči, tak se ti taky zalíbí, no a třeba ne :-) Věc názoru ;-)
A kolik to bude stát a jak to bude jezdit Tě nezajímá??? Pro mě to budou nezanedbatelné důvody ke koupi.
ACE: Hned v první větě najdeš odpověď na tvou otázku ;-) To auto je z mého pohledu tak škaredé, že mu nepomůže ani svěcená voda. Navíc i většina novinářů se shoduje na tom, že moc krásy nepobral. Sice to není extra měřítko, ale taky to o něčem vypovídá. Jinak se 100% najde někdo, pro koho to bude koupě století a já tento fakt nijak nezpochybňuju. Každý máme priority jinde.
Tak to pak jo, mě vzhled opravdu moc nezajímá, (takový Polo je z venku stejně furt hnusnější) jde mi o to jak to funguje, jezdí, jak se cítím uvnitř a dle mých zkušeností byl Swift i nadprůměrně spolehlivej.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.