Frankfurt živě: Prohlédli jsme očekávaný malý hot-hatch Suzuki Swift Sport

Shimi  |  13. 09. 2017 15:37

Ještě dvě generace dozadu to bylo celkem pohledné auto, ale na "TOTO" bych se každé ráno v garáži fakt dívat nemohl. Zadní část je doslova odpudivá. A vzhledem k tomu, že i po stránce výkonu to není žádná sláva, tak nevidím jediný důvod ke koupi. Provozní hmotnost je 1045 kg, což je 134 koní na tunu a to je nejhorší výsledek mezi HH B segmentu.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 09. 2017 17:27

A kolik to bude stát a jak to bude jezdit Tě nezajímá??? Pro mě to budou nezanedbatelné důvody ke koupi.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  13. 09. 2017 18:25

ACE: Hned v první větě najdeš odpověď na tvou otázku To auto je z mého pohledu tak škaredé, že mu nepomůže ani svěcená voda. Navíc i většina novinářů se shoduje na tom, že moc krásy nepobral. Sice to není extra měřítko, ale taky to o něčem vypovídá. Jinak se 100% najde někdo, pro koho to bude koupě století a já tento fakt nijak nezpochybňuju. Každý máme priority jinde.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 09. 2017 20:02

Tak to pak jo, mě vzhled opravdu moc nezajímá, (takový Polo je z venku stejně furt hnusnější) jde mi o to jak to funguje, jezdí, jak se cítím uvnitř a dle mých zkušeností byl Swift i nadprůměrně spolehlivej.

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  13. 09. 2017 19:14

Mně se to auto na obrázku taky moc nelíbilo...Teď jsem ale už 2 měsíce v UK, kde ho vidím na každém rohu a musím říct, že v reálu vypadá o dost lépe a dokonce se mi i líbí...Možná, až ho uvidíš na vlastní oči, tak se ti taky zalíbí, no a třeba ne Věc názoru

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  13. 09. 2017 19:24

Jo a ještě si do tebe trochu rýpnu To, že se ti auto nelíbí, na to máš právo a jak říkám, mně se nejdřív taky nelíbilo Ale to, že posuzuješ toto auto podle výkonu na tunu značí, že vůbec nechápeš podstatu tohoto modelu...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  13. 09. 2017 20:29

Pedro: Odpovím na oba tvé příspěvky zároveň. Mně se nelíbí už základní model, který se v ČR už x měsíců prodává, takže přední lízátko, boční prahy a zadní difusor na tom nic nezmění. Na tom autě je už od rýsovacího prkna designéra všechno špatně. A k tomu tvému rýpnutí. Hele, neznáme se, v podstatě o mně nic nevíš, takže to kádrování o nechápání podstaty SSS je tak nějak úsměvné. Kdybych ti řekl, kolik mám s předchozí generací SSS naježděno, tak si půjdeš dát před zrcadlo facku. Ale já už to beru jako zdejší kolorit, takže se tomu jako vždy zasměju a jedeme dál.

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  13. 09. 2017 23:39

Že se ti nelíbí je tvoje věc a máš na to naprosté právo, nebudu ti nic vyvracet No ještě víc jsi mě usvědčil, že podstatu auta jsi nepochopil a jestli jsi už swifta sport někdy řídil, tak o to víc je to smutné. Toto auto vždy mělo přednosti někde jinde, nikoli poměr výkon/hmotnost, podobně jako např. BRZ, GT86...A když už jsme u toho, tak já mám se swiftem sport minulé generace najeto přes 150 000km, bylo to mé první auto Nyní už ho nemám, mám rodinu a velkého nudného kombíka, byť s výkonem přes 200k, nikdy mi na tváři nevytvořil úsměv jako swift v horských serpentinách. Proto mi je naprosto ukradenej design toho auta, vím, že kdybych se do té nové generace posadil, smál bych se zase jako postiženej. A to je právě ta podstata tohoto auta, je mi jedno jaký má výkon, to auto bylo vždy jako motokára a určeno především do zatáček a města. V přímce tomu samozřejmě ujela kdejaká čoudová oktávka, ale o tom to nikdy nebylo. A jestli jsi tohle při řízení swiftu nepochopil, tak mě jen utvrzuješ v mých slovech

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  14. 09. 2017 07:26

Pedro: Ty jsi vtipálek. V článku o nové generaci SSS z 25.7. popisuji přesně to samé, tím myslím podstatu toho auta. Ale jak už jsem psal, díky tomu že to nevíš, tak žvaníš blbosti. Já ti to ale nemám za zlé, nemůžeš vědět všechno.

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  14. 09. 2017 12:09

Stačí se podívat, kolik lidí souhlasí se mnou a kolik s tebou... :-*

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  14. 09. 2017 13:02

Pedro: Jo, tak teď jsi tomu nasadil korunu Plusy a mínusy na AR? Proboha kolik ti je?

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  14. 09. 2017 16:38

Evidentně diskuzí zde pohrdáš, nechápu tedy, proč zde přispíváš

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  14. 09. 2017 16:41

Ale asi to myslíš tak, že každý zde je blbec a jen ty máš pravdu...A víš co, třeba to tak opravdu je, ta možnost tu existuje

Odpovědět  |   | 
čech  |  13. 09. 2017 23:17

Design ala Fábie II. Takže žádný krasavec, ale techniku má suzuky tradičně kvalitní, tak snad aspoň v tomhle směru.

Odpovědět  |   | 
čech  |  13. 09. 2017 23:19

Suzuk"i"

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků

Nejčtenější články

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik dostali za duben zaměstnanci Škody

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik …

Platy v mladoboleslavské automobilce vyrostly do rekordních výšin. Většina zaměstnanců dostala alespoň 100.000 Kč hrubého.

14.  5.  2018 | | 149 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 140 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

včera | | 31 N/A
Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem

Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW,…

Prototyp vozu střední třídy s označením Š 720 měl být odpovědí AZNP na plánovaný růst životní úrovně socialistického Československa. Jak to nakonec dopadlo, asi není těžké uhodnout.

19.  5.  2018 | | 26 N/A
Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na sloup osvětlení. Kdo je ale na vině?

Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na slou…

Bizarně a nebezpečně vypadá dopravní nehoda, která se odehrála na neznámém místě.

4.  5.  2018 | | 30 N/A