Až se začnou prodávat levný čínský elektroauta tak celej tradiční autoprůmysl půjde do pérdele a nezůstane kámen na kameni. Z veškerýho těžce nabitýho motorářskýho, převodovkářskýho, vejfukářskýho, olejářskýho know-how zbude jen howno.
Klasický značky se rozprodaj Číňanům a ty to budou lepit na kdejakej šrot.
Nebude to dlho trvať a čínske autá budú lepšie ako francúzske a talianske... :-))
uf, fujtajbl, chytrý a čistý prdukt, to by mě zajímalo kolik lidí ráno, když jedou svejch 15 kiláků do práce se raduje z chytrosti a čistoty svého vozítka, když jim v polovině cesty zahlásí error, systém spadne s tím, že se přes noc nepodařilo nabít baterky a že uživatel má kontaktovat skrze svůj úžasný desetipalcový infoprdukt zákaznickou podporu (ideálně od Microsoftu), ale protože vozítko nemá energii ani na spuštění toho displeje, tak má vlastně smůlu a může do práce dojít po svých ... a to je to nejekologičtější .... čím víc vidím, kam se to řítí, tím víc penízků si dávám bokem do kasičky - to abych moje naprosto nečisté, odporné a navíc úplně hloupé produkty (bezin 1.4, 2.0, 2.7, 2.8) - udržel co nejdéle při životě. Nepotřebuju tunovou baterku s kolečkama, která zrychlí na 100 za 3 (se)kundy a jsou v ní desítky infoprduktů - to radši budu pořád jezdit v CTR G8, který to zvládá pod sedm, ale stačí k tomu volant a čisté čelní sklo ....
...a teraz si prejdi svoju karu a pozri si kolko z toho co v tom je, bolo kde vyrobene.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.