Frankfurt živě: Čínská auta už je třeba brát vážně, ukázal náš průzkum

hostík  |  13. 09. 2017 09:43  |  [77.48.30.xxx]

uf, fujtajbl, chytrý a čistý prdukt, to by mě zajímalo kolik lidí ráno, když jedou svejch 15 kiláků do práce se raduje z chytrosti a čistoty svého vozítka, když jim v polovině cesty zahlásí error, systém spadne s tím, že se přes noc nepodařilo nabít baterky a že uživatel má kontaktovat skrze svůj úžasný desetipalcový infoprdukt zákaznickou podporu (ideálně od Microsoftu), ale protože vozítko nemá energii ani na spuštění toho displeje, tak má vlastně smůlu a může do práce dojít po svých ... a to je to nejekologičtější .... čím víc vidím, kam se to řítí, tím víc penízků si dávám bokem do kasičky - to abych moje naprosto nečisté, odporné a navíc úplně hloupé produkty (bezin 1.4, 2.0, 2.7, 2.8) - udržel co nejdéle při životě. Nepotřebuju tunovou baterku s kolečkama, která zrychlí na 100 za 3 (se)kundy a jsou v ní desítky infoprduktů - to radši budu pořád jezdit v CTR G8, který to zvládá pod sedm, ale stačí k tomu volant a čisté čelní sklo ....

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 09. 2017 18:36  |  [217.195.168.xxx]

...a teraz si prejdi svoju karu a pozri si kolko z toho co v tom je, bolo kde vyrobene.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  14. 09. 2017 16:25  |  [213.181.132.xxx]

Nebude to dlho trvať a čínske autá budú lepšie ako francúzske a talianske...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 09. 2017 17:01

Až se začnou prodávat levný čínský elektroauta tak celej tradiční autoprůmysl půjde do pérdele a nezůstane kámen na kameni. Z veškerýho těžce nabitýho motorářskýho, převodovkářskýho, vejfukářskýho, olejářskýho know-how zbude jen howno.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 09. 2017 17:03

Klasický značky se rozprodaj Číňanům a ty to budou lepit na kdejakej šrot.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octavia Trumf má 150 koní za 444.900 Kč

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octa…

Zatímco ve standardním ceníku je motor 1.4 TSI dostupný od 454.900 korun, akční Octavia Trumf se slušnou výbavu jej nabízí o 10.000 Kč levněji.

8.  1.  2018 | | 150 N/A
Potvrzeno: Nová Škoda Fabia míří do Ženevy!

Potvrzeno: Nová Škoda Fabia míří do Ženevy!

Na březnovém autosalonu v Ženevě představí Škoda Auto omlazenou verzi modelu Fabia. V prodeji by se vůz mohl objevit už v polovině roku 2018.

15.  1.  2018 | | 37 N/A
Zvláštní tah Hyundai: Maskované SUV stálo na ulici v Českém Těšíně

Zvláštní tah Hyundai: Maskované SUV stálo n…

Snímky maskovaného prototypu vozu Hyundai vyfotil náš čtenář v Českém Těšíně. Vůz stál zaparkovaný na sídlišti a nikdo jej nestřežil…

9.  1.  2018 | | 26 N/A
Toto jsou nejlepší auta roku 2017 podle redakce Autorevue.cz

Toto jsou nejlepší auta roku 2017 podle red…

Prvním dnem roku 2018 definitivně uzavíráme ohlédnutí za rokem minulým. Toto jsou nejlepší auta podle „testovacích“ redaktorů Autorevue.cz.

1.  1.  2018 | | 21 N/A
LIAZ: Příběh nesmrtelných aut, o která nakonec nikdo nestál

LIAZ: Příběh nesmrtelných aut, o která nako…

Liberecké automobilové závody byly svého času největším výrobcem motorových vozidel v socialistickém Československu. Přinášíme další díl našeho seriálu Příběhy zaniklých značek.

20.  1.  2018 | | 57 N/A