Frankfurt živě: Čínská auta už je třeba brát vážně, ukázal náš průzkum

5 komentářů

Kuk Vykuk
16. září • 17:01

Až se začnou prodávat levný čínský elektroauta tak celej tradiční autoprůmysl půjde do pérdele a nezůstane kámen na kameni. Z veškerýho těžce nabitýho motorářskýho, převodovkářskýho, vejfukářskýho, olejářskýho know-how zbude jen howno.

Kuk Vykuk
16. září • 17:03

Klasický značky se rozprodaj Číňanům a ty to budou lepit na kdejakej šrot.

josephko
14. září • 16:25

Nebude to dlho trvať a čínske autá budú lepšie ako francúzske a talianske... :-))

hostík
13. září • 9:43

uf, fujtajbl, chytrý a čistý prdukt, to by mě zajímalo kolik lidí ráno, když jedou svejch 15 kiláků do práce se raduje z chytrosti a čistoty svého vozítka, když jim v polovině cesty zahlásí error, systém spadne s tím, že se přes noc nepodařilo nabít baterky a že uživatel má kontaktovat skrze svůj úžasný desetipalcový infoprdukt zákaznickou podporu (ideálně od Microsoftu), ale protože vozítko nemá energii ani na spuštění toho displeje, tak má vlastně smůlu a může do práce dojít po svých ... a to je to nejekologičtější .... čím víc vidím, kam se to řítí, tím víc penízků si dávám bokem do kasičky - to abych moje naprosto nečisté, odporné a navíc úplně hloupé produkty (bezin 1.4, 2.0, 2.7, 2.8) - udržel co nejdéle při životě. Nepotřebuju tunovou baterku s kolečkama, která zrychlí na 100 za 3 (se)kundy a jsou v ní desítky infoprduktů - to radši budu pořád jezdit v CTR G8, který to zvládá pod sedm, ale stačí k tomu volant a čisté čelní sklo ....

Antiautomat
13. září • 18:36

...a teraz si prejdi svoju karu a pozri si kolko z toho co v tom je, bolo kde vyrobene.

Doporučujeme

Články odjinud