Kapitoly článku:
Citroën
Francouzi ukázali, že sportovní C2 představenou v Ženevě dotáhli do sériové verze pro běžné zákazníky toužící po mini autě. Vůz je uvnitř poměrně rozměrný především díky slušné výšce. Upoutala i futuristická koncepce MPV nazvaná C-Airlounge.
Dva koncepty: novinka ve Frankfurtu C-Airlounge a starší studie C-Airdream,
s níž jsme se seznámili už v Brně
Cena C2 by měla na českém trhu začínat na 250 tisících
Daewoo
Korejci prokazují značnou houževnatost. Automobilka ještě nedávno zmítaná ekonomickými problémy, začleněná nyní do koncernu GM, představila vážnou konkurenci evropským značkám v nižší střední třídě. Model Lacetti navržený Giugiarovým karosářským studiem se prostorovou koncepcí i designem hodně blíží nové Astře i Golfu.
Daewoo Lacetti je více než důstojným konkurentem Mazdy3,
nového Golfu a Astry.
Ferarri
Stálicí na stánku Ferrari je už tradičně supersport Enzo.
Fiat
Panda se vrací. Tři a půl metrů dlouhý mini vůz získává, jak se stává u moderních vozů této kategorie zvykem, prostor vyšší výškou - 1,54 m. Známá je už cena na českém trhu. S motorem 1.1 l (40 kW/54 k) v základní verzi Active - 214 900 Kč. Minivan Idea vycházející z Punta nabývá stále reálnějších kontur. Nová přední maska Punta jakoby model přesadila do strohého německého stylu.
Fiat Idea - malý minivan pro každého
Nové Punto v německém stylu a Panda v úpravě SUV
-- Fiat Barchetta s novou tváří a modelkou