Frankfurt: fotografie z výstaviště a shrnující informace, část druhá

Další část fotografií, které jsme pořídili na největším a nejvýznamnějším autosalonu tohoto roku. Podívete se na fotografie vozů následujících automobilek: Kia, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Škoda a Volskwagen plus další obrázky, co se nikam nevešly.
Frankfurt: fotografie z výstaviště a shrnující informace, část druhá
Seznam kapitol
  1. Kia, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz
  2. Mitsubishi, Nissan, Opel
  3. Peugeot, Porsche, Renault, Seat
  4. Škoda, Volkswagen, další fotky

Pøeètìte si naše èlánky ze speciální pøílohy, kde se dozvíte vše o pøedstavených novinkách:


Kia

Malá Kia Picanto hodnì pøipomíná Citroën C2, s tím rozdílem, že Picanto je pìtidveøové. Pøední maska si zachovává typické korejské znaky. Pøedstavena byla i studie roadsteru 2+2.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Hezká studie „doplněná“ hosteskami

Lexus

Luxusní znaèka japonské Toyoty si pro Frankfurt zvolila premiéru faceliftovaného modelu LS 430, který má ambice konkurovat takovým vozùm jako jsou Mercedes-Benz S èi BMW øady 7.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Facelift LS 430 vypadá skutečně dobře

Mazda

Na úspìšný model 6 støední tøídy navazuje Mazda3 v nižší støední tøídì. V záplavì novinek této kategorie pùsobí nová Mazda3 velmi estetickým dojmem, který sjednocuje modely 2, 3 a 6 do ucelené øady. Ve Frankfurtu byl k vidìní hatchback i sedan se dvìma odlišnými pøedními maskami.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Mazda3 přijíždí ve verzích sedan a hatchback

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Studie Kusabi s naftovým motorem 1.6 a RX-8, se kterou jste se již
seznámili na
brnìnském autosalonu

Mercedes-Benz

Definitivní prodejní verze modelu SLR, který automobilka vyrábí ve spolupráci se závodním oddìlením McLarenu se nepochybnì stal hlavním tahákem stánku znaèky Mercedes-Benz, která ve Frankfurtu tradiènì opanovala celou jednu tøípatrovou výstavní halu. Na voze stejného jména vybojoval legendární pilot formule 1 Stirling Moss v roce 1955 vítězství v památném závodì Mille Miglia, který se konal v Itálii za bìžného provozu. Na konci padesátých let byl kvùli bezpeènosti zrušen, v poslední dobì se poøádá jako vzpomínková jízda historických vozidel. Výkon souèasného Mercedesu SLR - 460 kW/626 k, zrychlení z klidu na sto bìhem 3,8 vteøiny, maximum 336 km/h. Trochu ve stínu modelu SLR (nezaslouženì) zùstalo velké luxusní sportovní kupé Vision CLS, které pùsobí dojmem reálného vozu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Studie luxusního kupé Vision CLS je velmi podobná finální verzi

Klepněte pro větší obrázek   Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Mercedes-Benz SLR je skuteènì pořádný kus sportovního náčiní

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Kia, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz
  2. Mitsubishi, Nissan, Opel
  3. Peugeot, Porsche, Renault, Seat
  4. Škoda, Volkswagen, další fotky
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků