První novinářský den 68. ročníku frankfurtského autosalonu je za námi, druhý a poslední den před námi. Podívejte se společně s námi, co všechno bylo k vidění. A jenom nová auta to nebyla!
Frankfurtský autosalon nikdy nepatřil k mým oblíbeným. Ohromné výstaviště, po němž jsou ve vzdálených halách roztahané expozice automobilek, času málo, pokud zrovna nechytnete dobré počasí, při přebíhání promoknete na kost, navíc letos spousta značek chyběla a překvapení bylo pomálu. Zlatá kompaktní Ženeva, říkal jsem si, přesto se vyplatí výstavu navštívit.
Během dneška jsme vám přinášeli nejdůležitější novinky a zítra budeme pokračovat, ne všechno se však do sestavy hlavních zpráv vešlo. Po frankfurtském výstavišti nicméně celý den pobíhal náš redakční fotograf Ondra Kroutil, ve svém oboru jeden z nejlepších u nás, a zachytil i vozy, které by kdekomu ve spěchu možná unikly.
Připravili jsme proto galerii 100 fotek, mezi nimiž jsou klasická „komerční“ auta, ale také kousky, kterým by bylo lépe někde za zavřenými dveřmi v místnosti se stálou teplotou a vlhkostí. Občas jde jen o detaily karoserií, v elektrické éře, která právě nastupuje, jsou však připomenutím toho, jaká se kdysi dělala auta. Třeba Ferrari 250 Testa Rossa, které se prodalo za 40 milionů. Dolarů! Patrně nejdražší auto frankfurtského autosalonu 2019.