Copak že oprášíli starou TSI 1,4!?? Nebo už zjistili že ta nová TSI 1,5 je další průser z líhně VW!???:-D:-D:-D
Důvodem jsou náklady na vývoj. Tohle ústrojí s 1.4 je dávno vyvinuté a funkční a nyní jenom zvedali kapacitu baterek aby podle nových norem dosáhli na nízkou spotřebu. Znovu ladit celý řetěz ICE, EV, převodovka stojí prachy tak nač to absolvovat? Tu 1.4 koncern stále vyrábí používá třeba v Číně, takže je to motor, který se zdaleka nevyrábí jen kvůli hybridnímu Superbu. Až budou dělat třeba PHEV Golf v další generaci, tak se tam 1.5 určitě objeví, protože tam se bude vyvíjet a ladit kompletní nová paleta pohonů.
Máš pravdu, samozřejmě. Ovšem je to trapné, když s velkou slávou vylezli s náhradou v podobě 1,5 TSI a teď sbírají po skladech staré čtrnáctistovky a dělají z toho "moderní" pohon... To na prestiži 1,5 TSI moc nepřidá, když už ve většině testů vychází jako hodně nepovedený motor.
Měli vůbec někdy motor, který neměl potíže hned při představení?
Tsi EA211?
Jestli nebude problem spise v tom ze 1.5 TSI je nasazovany siroce temer do vsech modelu a je po ni poptavka - zatimco vyroba 1.4 TSI ma kapacity. (jen dohad nikoli konkretni informace)
Používá se vůbec čtrnáctistovka v něčem masovém? Kromě Golfu a Passatu GTE nikde, a to jsou velmi okrajové modely.
Samozřejmě používá, stačí se podívat na modely VW v Číně, na jejich motorizace a na jejich prodeje. Musí jich vyrábět víc než 1.5, která je zatím jenom v Evropě. Viz třeba čínský Golf:http://brand.vw.com.cn/d5carsetting/html/176/443... ...
Proč by měla být průser?
prý se zakuckává nebo tak něco :-D
je odolnější a mají nevyužitou výrobní linku :)
Docela se mi tenhle koncept líbí - na běžné denní ježdění elektromotor a když člověk potřebuje dál, tak se tam taky bez problémů dostane. Jenom jestli to pak celé není zbytečně složité.
Nejhorší je na tom to DSG, asi stejný princip jak u hyundai. Čekáme na test, jestli to bude rekuperovat až do zastavení jak u toyoty, ale asi ne a to je chyba.
Ani Tesla nerekuperuje az do zastaveni. Zpocatku mi to vadilo, ale jednak si clovek trochu procvici pravou nohu a druhak neoreznou brzdy kvuli nepouzivani. Ted nevim, zda bych moznost rekuperovat az do zastaveni zapnul nebo ne (pokud by byla moznost). Ikdyz jsem presel z automatu, tak funkci Creep jsem hned vypnul (simulace automaticke prevodovky - auto se samo rozjede po uvolneni brzdoveho pedalu) prave proto, aby clovek nemusel porad stat na brzde.
no neke ze to nema automatickou rucni brzdu a nekde v xtym podmenu rusis fce
Jak u nákladáku na brzdovým pedálu více poloho plus páčka, myslím ty pádla pod volantem má hyundai, uvidíme na testu nebo na youtube.
Tohle auto má jednu zásadní vadu a to, že je to Superb a ne Kodiaq.
SUV se zakáží do města, myslí dopředu.
:-D Jj. Nová německá hysterie, to by ty SUV, ale napřed museli být schopni definovat. By mě zajímalo jak, když v tom nemají jasno ani jejich výrobci. Když to nastaví přísně (výška, váha), tak nakonec zakážou ve městech i ID3 :-D
Plug-in má největší smysl v Mamacaru a to je holt SUV. Nevím kolik lidí má na pojížďky kolem komína Superb, ale tipuju, že míň než Kodiaq...
jo jo, pravda pravdoucí, ale zase ten superb pojede třeba zlín- praha, kde nahodí motor až za otrokovicama a vypne ho před kačerovem.
Nevím, jestli je tohle ideální způsob využití plug-in hybridu. Táhnout baterie x set km, abych na startu/cíli ujel pár desítek km na elektřinu... Podle mě to má smysl jen, když je těch elektrických km alespoň tolik jako těch benzinových... Na druhou stranu ten plug in bude mít ve městě výhody elektromobilu (parkování), takže máš možná i pravdu...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.