Plug-in hybridní Škoda Superb iV má českou cenu. Vejde se pod 900 tisíc

22 komentářů

Pepa
10. září • 16:15

Copak že oprášíli starou TSI 1,4!?? Nebo už zjistili že ta nová TSI 1,5 je další průser z líhně VW!???:-D:-D:-D

K+K
10. září • 18:57

Důvodem jsou náklady na vývoj. Tohle ústrojí s 1.4 je dávno vyvinuté a funkční a nyní jenom zvedali kapacitu baterek aby podle nových norem dosáhli na nízkou spotřebu. Znovu ladit celý řetěz ICE, EV, převodovka stojí prachy tak nač to absolvovat? Tu 1.4 koncern stále vyrábí používá třeba v Číně, takže je to motor, který se zdaleka nevyrábí jen kvůli hybridnímu Superbu. Až budou dělat třeba PHEV Golf v další generaci, tak se tam 1.5 určitě objeví, protože tam se bude vyvíjet a ladit kompletní nová paleta pohonů.

mpolan
10. září • 19:17

Máš pravdu, samozřejmě. Ovšem je to trapné, když s velkou slávou vylezli s náhradou v podobě 1,5 TSI a teď sbírají po skladech staré čtrnáctistovky a dělají z toho "moderní" pohon... To na prestiži 1,5 TSI moc nepřidá, když už ve většině testů vychází jako hodně nepovedený motor.

M
10. září • 22:00

Měli vůbec někdy motor, který neměl potíže hned při představení?

Tom
12. září • 11:41

Tsi EA211?

MV.
10. září • 20:07

Jestli nebude problem spise v tom ze 1.5 TSI je nasazovany siroce temer do vsech modelu a je po ni poptavka - zatimco vyroba 1.4 TSI ma kapacity. (jen dohad nikoli konkretni informace)

mpolan
10. září • 20:59

Používá se vůbec čtrnáctistovka v něčem masovém? Kromě Golfu a Passatu GTE nikde, a to jsou velmi okrajové modely.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
/LuK/
11. září • 0:00

Samozřejmě používá, stačí se podívat na modely VW v Číně, na jejich motorizace a na jejich prodeje. Musí jich vyrábět víc než 1.5, která je zatím jenom v Evropě. Viz třeba čínský Golf:
http://brand.vw.com.cn/d5carsetting/html/176/443... ...

Klokan Skippy
10. září • 18:35

Proč by měla být průser?

E15
10. září • 19:16

prý se zakuckává nebo tak něco :-D

komik
10. září • 17:05

je odolnější a mají nevyužitou výrobní linku :)

Zbynda
10. září • 12:57

Docela se mi tenhle koncept líbí - na běžné denní ježdění elektromotor a když člověk potřebuje dál, tak se tam taky bez problémů dostane. Jenom jestli to pak celé není zbytečně složité.

petr r. (petrumr)
10. září • 15:44

Nejhorší je na tom to DSG, asi stejný princip jak u hyundai. Čekáme na test, jestli to bude rekuperovat až do zastavení jak u toyoty, ale asi ne a to je chyba.

Mariuss
10. září • 15:57

Ani Tesla nerekuperuje az do zastaveni. Zpocatku mi to vadilo, ale jednak si clovek trochu procvici pravou nohu a druhak neoreznou brzdy kvuli nepouzivani. Ted nevim, zda bych moznost rekuperovat az do zastaveni zapnul nebo ne (pokud by byla moznost). Ikdyz jsem presel z automatu, tak funkci Creep jsem hned vypnul (simulace automaticke prevodovky - auto se samo rozjede po uvolneni brzdoveho pedalu) prave proto, aby clovek nemusel porad stat na brzde.

homer
10. září • 23:51

no neke ze to nema automatickou rucni brzdu a nekde v xtym podmenu rusis fce

petr r. (petrumr)
10. září • 17:33

Jak u nákladáku na brzdovým pedálu více poloho plus páčka, myslím ty pádla pod volantem má hyundai, uvidíme na testu nebo na youtube.

E15
10. září • 12:17

Tohle auto má jednu zásadní vadu a to, že je to Superb a ne Kodiaq.

petr r. (petrumr)
10. září • 15:41

SUV se zakáží do města, myslí dopředu.

E15
10. září • 17:54

:-D Jj. Nová německá hysterie, to by ty SUV, ale napřed museli být schopni definovat. By mě zajímalo jak, když v tom nemají jasno ani jejich výrobci. Když to nastaví přísně (výška, váha), tak nakonec zakážou ve městech i ID3 :-D

E15
10. září • 15:46

Plug-in má největší smysl v Mamacaru a to je holt SUV. Nevím kolik lidí má na pojížďky kolem komína Superb, ale tipuju, že míň než Kodiaq...

petr r. (petrumr)
10. září • 17:25

jo jo, pravda pravdoucí, ale zase ten superb pojede třeba zlín- praha, kde nahodí motor až za otrokovicama a vypne ho před kačerovem.

E15
10. září • 17:52

Nevím, jestli je tohle ideální způsob využití plug-in hybridu. Táhnout baterie x set km, abych na startu/cíli ujel pár desítek km na elektřinu... Podle mě to má smysl jen, když je těch elektrických km alespoň tolik jako těch benzinových... Na druhou stranu ten plug in bude mít ve městě výhody elektromobilu (parkování), takže máš možná i pravdu...

Doporučujeme

Články odjinud