Plug-in hybridní Škoda Superb iV má českou cenu. Vejde se pod 900 tisíc

E15  |  10. 09. 2019 12:17

Tohle auto má jednu zásadní vadu a to, že je to Superb a ne Kodiaq.

Odpovědět  |   | 

SUV se zakáží do města, myslí dopředu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 09. 2019 15:46

Plug-in má největší smysl v Mamacaru a to je holt SUV. Nevím kolik lidí má na pojížďky kolem komína Superb, ale tipuju, že míň než Kodiaq...

Odpovědět  |   | 

jo jo, pravda pravdoucí, ale zase ten superb pojede třeba zlín- praha, kde nahodí motor až za otrokovicama a vypne ho před kačerovem.

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 09. 2019 17:52

Nevím, jestli je tohle ideální způsob využití plug-in hybridu. Táhnout baterie x set km, abych na startu/cíli ujel pár desítek km na elektřinu... Podle mě to má smysl jen, když je těch elektrických km alespoň tolik jako těch benzinových... Na druhou stranu ten plug in bude mít ve městě výhody elektromobilu (parkování), takže máš možná i pravdu...

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 09. 2019 17:54

Jj. Nová německá hysterie, to by ty SUV, ale napřed museli být schopni definovat. By mě zajímalo jak, když v tom nemají jasno ani jejich výrobci. Když to nastaví přísně (výška, váha), tak nakonec zakážou ve městech i ID3

Odpovědět  |   | 
Zbynda  |  10. 09. 2019 12:57

Docela se mi tenhle koncept líbí - na běžné denní ježdění elektromotor a když člověk potřebuje dál, tak se tam taky bez problémů dostane. Jenom jestli to pak celé není zbytečně složité.

Odpovědět  |   | 

Nejhorší je na tom to DSG, asi stejný princip jak u hyundai. Čekáme na test, jestli to bude rekuperovat až do zastavení jak u toyoty, ale asi ne a to je chyba.

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  10. 09. 2019 15:57

Ani Tesla nerekuperuje az do zastaveni. Zpocatku mi to vadilo, ale jednak si clovek trochu procvici pravou nohu a druhak neoreznou brzdy kvuli nepouzivani. Ted nevim, zda bych moznost rekuperovat az do zastaveni zapnul nebo ne (pokud by byla moznost). Ikdyz jsem presel z automatu, tak funkci Creep jsem hned vypnul (simulace automaticke prevodovky - auto se samo rozjede po uvolneni brzdoveho pedalu) prave proto, aby clovek nemusel porad stat na brzde.

Odpovědět  |   | 

Jak u nákladáku na brzdovým pedálu více poloho plus páčka, myslím ty pádla pod volantem má hyundai, uvidíme na testu nebo na youtube.

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 09. 2019 23:51

no neke ze to nema automatickou rucni brzdu a nekde v xtym podmenu rusis fce

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  10. 09. 2019 16:15

Copak že oprášíli starou TSI 1,4!?? Nebo už zjistili že ta nová TSI 1,5 je další průser z líhně VW!???

Odpovědět  |   | 
komik  |  10. 09. 2019 17:05

je odolnější a mají nevyužitou výrobní linku :)

Odpovědět  |   | 
Klokan Skippy  |  10. 09. 2019 18:35

Proč by měla být průser?

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 09. 2019 19:16

prý se zakuckává nebo tak něco

Odpovědět  |   | 
K+K  |  10. 09. 2019 18:57

Důvodem jsou náklady na vývoj. Tohle ústrojí s 1.4 je dávno vyvinuté a funkční a nyní jenom zvedali kapacitu baterek aby podle nových norem dosáhli na nízkou spotřebu. Znovu ladit celý řetěz ICE, EV, převodovka stojí prachy tak nač to absolvovat? Tu 1.4 koncern stále vyrábí používá třeba v Číně, takže je to motor, který se zdaleka nevyrábí jen kvůli hybridnímu Superbu. Až budou dělat třeba PHEV Golf v další generaci, tak se tam 1.5 určitě objeví, protože tam se bude vyvíjet a ladit kompletní nová paleta pohonů.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 09. 2019 19:17

Máš pravdu, samozřejmě. Ovšem je to trapné, když s velkou slávou vylezli s náhradou v podobě 1,5 TSI a teď sbírají po skladech staré čtrnáctistovky a dělají z toho "moderní" pohon... To na prestiži 1,5 TSI moc nepřidá, když už ve většině testů vychází jako hodně nepovedený motor.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  10. 09. 2019 20:07

Jestli nebude problem spise v tom ze 1.5 TSI je nasazovany siroce temer do vsech modelu a je po ni poptavka - zatimco vyroba 1.4 TSI ma kapacity. (jen dohad nikoli konkretni informace)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 09. 2019 20:59

Používá se vůbec čtrnáctistovka v něčem masovém? Kromě Golfu a Passatu GTE nikde, a to jsou velmi okrajové modely.

Odpovědět  |   | 
/LuK/  |  11. 09. 2019 00:00

Samozřejmě používá, stačí se podívat na modely VW v Číně, na jejich motorizace a na jejich prodeje. Musí jich vyrábět víc než 1.5, která je zatím jenom v Evropě. Viz třeba čínský Golf:
http://brand.vw.com.cn/d5carsetting/html/176/443... ...

Odpovědět  |   | 
M  |  10. 09. 2019 22:00

Měli vůbec někdy motor, který neměl potíže hned při představení?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 09. 2019 11:41

Tsi EA211?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A