Plug-in hybridní Škoda Superb iV má českou cenu. Vejde se pod 900 tisíc

E15  |  10. 09. 2019 12:17

Tohle auto má jednu zásadní vadu a to, že je to Superb a ne Kodiaq.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 09. 2019 15:41

SUV se zakáží do města, myslí dopředu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 09. 2019 15:46

Plug-in má největší smysl v Mamacaru a to je holt SUV. Nevím kolik lidí má na pojížďky kolem komína Superb, ale tipuju, že míň než Kodiaq...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 09. 2019 17:25

jo jo, pravda pravdoucí, ale zase ten superb pojede třeba zlín- praha, kde nahodí motor až za otrokovicama a vypne ho před kačerovem.

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 09. 2019 17:52

Nevím, jestli je tohle ideální způsob využití plug-in hybridu. Táhnout baterie x set km, abych na startu/cíli ujel pár desítek km na elektřinu... Podle mě to má smysl jen, když je těch elektrických km alespoň tolik jako těch benzinových... Na druhou stranu ten plug in bude mít ve městě výhody elektromobilu (parkování), takže máš možná i pravdu...

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 09. 2019 17:54

Jj. Nová německá hysterie, to by ty SUV, ale napřed museli být schopni definovat. By mě zajímalo jak, když v tom nemají jasno ani jejich výrobci. Když to nastaví přísně (výška, váha), tak nakonec zakážou ve městech i ID3

Odpovědět  |   | 
Zbynda  |  10. 09. 2019 12:57

Docela se mi tenhle koncept líbí - na běžné denní ježdění elektromotor a když člověk potřebuje dál, tak se tam taky bez problémů dostane. Jenom jestli to pak celé není zbytečně složité.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 09. 2019 15:44

Nejhorší je na tom to DSG, asi stejný princip jak u hyundai. Čekáme na test, jestli to bude rekuperovat až do zastavení jak u toyoty, ale asi ne a to je chyba.

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  10. 09. 2019 15:57

Ani Tesla nerekuperuje az do zastaveni. Zpocatku mi to vadilo, ale jednak si clovek trochu procvici pravou nohu a druhak neoreznou brzdy kvuli nepouzivani. Ted nevim, zda bych moznost rekuperovat az do zastaveni zapnul nebo ne (pokud by byla moznost). Ikdyz jsem presel z automatu, tak funkci Creep jsem hned vypnul (simulace automaticke prevodovky - auto se samo rozjede po uvolneni brzdoveho pedalu) prave proto, aby clovek nemusel porad stat na brzde.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 09. 2019 17:33

Jak u nákladáku na brzdovým pedálu více poloho plus páčka, myslím ty pádla pod volantem má hyundai, uvidíme na testu nebo na youtube.

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 09. 2019 23:51

no neke ze to nema automatickou rucni brzdu a nekde v xtym podmenu rusis fce

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  10. 09. 2019 16:15

Copak že oprášíli starou TSI 1,4!?? Nebo už zjistili že ta nová TSI 1,5 je další průser z líhně VW!???

Odpovědět  |   | 
komik  |  10. 09. 2019 17:05

je odolnější a mají nevyužitou výrobní linku :)

Odpovědět  |   | 
Klokan Skippy  |  10. 09. 2019 18:35

Proč by měla být průser?

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 09. 2019 19:16

prý se zakuckává nebo tak něco

Odpovědět  |   | 
K+K  |  10. 09. 2019 18:57

Důvodem jsou náklady na vývoj. Tohle ústrojí s 1.4 je dávno vyvinuté a funkční a nyní jenom zvedali kapacitu baterek aby podle nových norem dosáhli na nízkou spotřebu. Znovu ladit celý řetěz ICE, EV, převodovka stojí prachy tak nač to absolvovat? Tu 1.4 koncern stále vyrábí používá třeba v Číně, takže je to motor, který se zdaleka nevyrábí jen kvůli hybridnímu Superbu. Až budou dělat třeba PHEV Golf v další generaci, tak se tam 1.5 určitě objeví, protože tam se bude vyvíjet a ladit kompletní nová paleta pohonů.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 09. 2019 19:17

Máš pravdu, samozřejmě. Ovšem je to trapné, když s velkou slávou vylezli s náhradou v podobě 1,5 TSI a teď sbírají po skladech staré čtrnáctistovky a dělají z toho "moderní" pohon... To na prestiži 1,5 TSI moc nepřidá, když už ve většině testů vychází jako hodně nepovedený motor.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  10. 09. 2019 20:07

Jestli nebude problem spise v tom ze 1.5 TSI je nasazovany siroce temer do vsech modelu a je po ni poptavka - zatimco vyroba 1.4 TSI ma kapacity. (jen dohad nikoli konkretni informace)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 09. 2019 20:59

Používá se vůbec čtrnáctistovka v něčem masovém? Kromě Golfu a Passatu GTE nikde, a to jsou velmi okrajové modely.

Odpovědět  |   | 
/LuK/  |  11. 09. 2019 00:00

Samozřejmě používá, stačí se podívat na modely VW v Číně, na jejich motorizace a na jejich prodeje. Musí jich vyrábět víc než 1.5, která je zatím jenom v Evropě. Viz třeba čínský Golf:
http://brand.vw.com.cn/d5carsetting/html/176/443... ...

Odpovědět  |   | 
M  |  10. 09. 2019 22:00

Měli vůbec někdy motor, který neměl potíže hned při představení?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 09. 2019 11:41

Tsi EA211?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A