Defender je zpět! S třemi sedadly vpředu, hybridní R6 i talentem šplhat do oblak

23 komentářů

Michal
11. září • 13:12

Maximální zklamání! Teréňák nahradili tuctovým SUV.
Bez rámu, pevných náprav a opravdových nárazníků to není auto do terénu.
Jedinými teréňáky dnes zůstávají asi už jen pouťový Jeep Wrangler a po všech stránkách podprůměrný UAZ.

Lord Owl
16. září • 9:52

Suzuki Jimny, ale to nejde v nové verzi sehnat....

Petr Vaněk
16. září • 0:58

Patrol? Géčko? ...ale máte pravdu, že klasiky ubývá.

Michal
12. září • 7:04

Nebo Toyota LC GRJ

Tony
11. září • 9:58

Velmi pekny je tento Yeti scout :)

Kuk Vykuk
11. září • 1:38

To vypadá jak voteklej knedlik. :-D

Pepak
11. září • 0:39

U Jeepu musejí mít radost. Být fanouškem Defendra tak zapláču nad absencí rámu a tuhých náprav (věc která dělala předchozího Defendra Defendrem). Díky moc Jeepu za to, že novou generaci Wrangleru která přišla minulý rok nepřipravil o tyto prvky.

R
10. září • 16:07

Mi se celkem líbí, jen si říkám jaká bude spolehlivost a případná opravitelnost az s nim pojedu do Afriky nebo na Kavkaz...B-]

mpolan
10. září • 19:14

Řešení má jméno Toyota. :-)

Look
10. září • 15:30

Na obrazkoch to vyzera ako auticko z plastu. Bude to treba vidiet nazivo. Cena no neviem. Vacsina co to kupi aj tak bude jazdit po meste a tam sa uvidi ako to jazdi. Skor si myslim, ze ludia pojdu skor do Discovery. Zaroven si nemyslim, ze ich rocne predaju az 150 tis. ako sa hovori vo fabrike v Nitre. To je skor zbozne zelanie, inak to bude stratova vyroba resp. vyroba na image.

Jan
10. září • 14:11

Za mě dobrý. G Wagon míří na jinou klientelu, řekneme spíše zamožnou, pro které G vyjadřuje status (a mafiány). Tohle se přeci jenom tak nějak snaží držet toho, ze je to auto do terénu, proto i interiér, jakkoliv proti starému defenderu nesmírně luxusní, působí stroze a do jisté míry prakticky. Nemám pocit, ze bych své holinky a špinavou flintu z honu opíral o nappa leather za 300 tisíc.

Čukov
10. září • 14:09

Moje první myšlenka byla, že to je Yeti na steroidech :)

jan
10. září • 13:51

Nový Defender chápu jako náhradou za předchozí generaci Discovery, a současnou generaci Discovery jako pokračovatele Freelanderu. Z čehož mi vyplývá, že klasický Defender v rozumném stavu bude velmi ceněné auto, které si bude dobře držet hodnotu. Taky mě docela překvapuje, že JLR neuvedl Defender i ve verzi crew cab pickup truck, zejména pro americký trh. Jsem ale rád, že si dali práci i s malou devadesátkou, ačkoliv čekám, že jich moc neprodají.

milan
10. září • 13:44

Tohle není Defender, škoda.

Lord Owl
16. září • 9:50

Skloubili Discovery a Defendera. Tomu se nedivím. Jenom vždycky zírám na ty ceny....

mpolan
10. září • 19:12

Škoda Yeti?

mpolan
10. září • 13:40

Ne, LR se prostě hezký design nenaučí.

E15
11. září • 15:44

Ale toto je hezký design. ;-)

josephko
10. září • 13:39

U mně dobrý.

33
10. září • 13:27

nejhorší na tom suv je, že se to vyrábí kdesi na východě,

Gabo
10. září • 22:03

Hej, nejaký Felvidék, či ako im nadáva

Freddka
10. září • 12:55

Jen nez zas nekdo zacne psat o Mercedesu G a porovnavat to s nim ... ten zacina na dvojnasobne cene :-)

Milan
10. září • 12:36

kolega mal dobru poznamku: je dobre, ze sa predsa len niekto rozhodol pokracovat vo vyrobe Skoda Yeti

Doporučujeme

Články odjinud