Greenpeace ve Frankfurtu bojuje proti emisím. Z VW dělá lotra a šíří polopravdy

Mato666  |  11. 09. 2019 13:01

K teme..... Len 20 najväčších lodí vypustí do ovzdušia toľko síry, ako všetky autá na planéte. Ale lodí je na moriach a oceánoch asi 60000. Lahka matematika.

https://www.csfd.cz/film/441157-temna-stranka... ...

Odpovědět  |   | 
šofér  |  11. 09. 2019 13:09

s touto logikou bychom vlastně nemuslei chránit životní prostředí vůbec, ne? Škodí všechno, auta, lodě, letadla, průmysl a tak je jen dobře, že se na to lidstvo zaměřuje.

Odpovědět  |   | 
semleta melasa  |  11. 09. 2019 17:10

Tak jasne. Kdyz ma clovek rakovinu, tlacit bedara mu zcela jiste zivot nezachrani, ale "ulevi se mu" a zabavi jej to, nez umre.

At udelame co udelame, vzdy budeme prirodu nejak ovlivnovat. Neni mozne dosahnout stavu sveta takoveho, jaky by byl bez nas. Leda bychom ze sveta zmizeli. Pokud to je cilem aktivistu, navrhuji, aby klimaticti greteni sli prikladem.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 13:37

Panejo... ten dokument vychází z dávno vyvrácených a překonaných závěrů. Jeho podklady jsou ve skutečnosti více než deset let staré. Ale najde se stále plno hloupých, kteří to budou šířit do světa jako "zaručenou pravdu".

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 09. 2019 20:39

A co to tak doložit, nebo myslíš, že stačí jen tak plácnout do větru pro změnu "tvou zaručenou pravdu" a všichni si z toho kecnou na zadek?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 09. 2019 10:19

Názory podřadných mě nezajímají.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 09. 2019 11:09

Ty jsi dobrý blbeček, jen co je pravda, ale nemusíš mě o tom neustále přesvědčovat.

Odpovědět  |   | 
jean  |  12. 09. 2019 06:29

Tuto hovadinu citam uz najmenej 10 rokov. Len k tomu vzdy chyba veta, ze je to preto, ze lode spaluju doslova odpad z rafinacie ropy - tazke frakcie, mazut, ktore obsahuju vsetky sracky, co po rafinacii ostanu. Ten humus pri izbovej teplote nejde ani cerpat, musi sa to predhrievat. Keby do takej lode natankuju autonaftu, tak je to najcistejsi spalovak na planete, lebo tie najvacsie motory maju ucinnost na hranici teoretickeho maxima.

Akurat by som chcel vediet, co by s tym mazutom robili tebe podobni chytraci, kam by sa to ukladalo a kde by sme vzali tolko nafty pre vsetky lode?

Odpovědět  |   | 
Wolff  |  11. 09. 2019 14:05

Jen dotaz. Ty čísla VW jsou předpokládaná čísla dle fixlujicich motoru a nebo už po přepočtu na jakž takž reálné hodnoty?

Ono totiž je potřeba si uvědomit, že VW třeba ve srovnání s tou Toyotou všude po světě prodává zastaralé male m..y

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 09. 2019 14:15

No, VAG dlhodobo pracoval na tom, aby vyrobil viac aut ako Toyota - realne ci na papieri, vid jeho tlacove spravy.

Takze logicky - ktor vyraba najviac aut, produkuje najviac skodlivin. Nehovoriac o tom, ze kym Toyota ma vo svojom portfoliu uz roky flotilu hybridov, malych aut a minimum dieslov, Volkswagen sa sustredil na diesle a namiesto vyvoja hladal sposob, ako ojebabrat emisne normy.

Za Dieselgate padali hlavy, miliardove pokuty i tresty odnatia slobody.

Takze uplne logicky je VAG najvacsi lotor - v cislach aj koncepcne.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  11. 09. 2019 14:45

Autor je matlák. Hovoria o CO2 vo výrobe. O hybridoch sa tvrdí, že pri ich výrobe vnikne viac skleníkových plynov. Ale Toyata je na rovnakom priemere ako VAG a má výrazne nižšie fleetove emisie. Takže sú 3 možnosti:
1) Vyrobiť hybrid nie je taký problém
2) Vo VAGu robia niečo nesprávne
3) Tie čísla sú vycucané z prsta

Odpovědět  |   | 
tricunas melancholique  |  11. 09. 2019 17:19

Po osobni zkusenosti s Greenpeace jim neverim ani nos mezi ocima. Prosazuji veci, nad jejichz dusledky se sami ani nezamysli. Schvalne se zkuste nejakeho brcalomiry zeptat, zda tusi, kolik je treba vetrniku na nahrazeni Temelina.

Mam podezreni, ze Greenpeace je lobisticko natlakova organizace pracujici na objednavku, toho, kdo vice zaplati.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  12. 09. 2019 06:53

No zelený chcú obmedziť priemysel. Bez priemyslu tu bude stredovek a to utiahneš par vrtuľkami.

Odpovědět  |   | 
tricunas melancholique  |  12. 09. 2019 09:31

Samozrejme, ze ochrana cele prirody, nejen klimatu, je nutna. O tom snad ani normalni bytost nemuze pochybovat. Otazka je, jak k tomu pristupovat.

Pristup aktivistu mne ale desi. Prijdou mi jako skupina sebemrskacu, ne-li rovnou masochistu. Oni sice rikaji, ze za ucelem zachovani prirody a preziti se mame uskromnit, napriklad opustit konzumni zpusob zivota, nejezdit na dovolene atd. Jenze ono to tim nekonci. Meli bychom podle nich zcela prestat cestovat, a kdyz, tak jen pesky a nebo maximalne jezdit na kole, bydlet v chladnych obydlich, jist korinky, neprdet, nepouzivat plasty atd. atd. Zkratka a dobre navrhuji, abychom zivot protrpeli a pak se snad priroda vrati zpet ke sve paneskosti a snad zachova i nas.

Neverim, ze priroda funguje timto zpusobem a uz vubec neverim, ze je mozne vratit se zpet. Zda se mi, ze se na to musi jinak.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  12. 09. 2019 12:26

Presne obmedziť konzum. Ale to nespravia, takže budem tlačiť na obmedzenie priemyslu. Roky sa do ľudí tlačila kampaň, že majú stále nakupovať. A to stále beží. Každá reklama v TV je kúp, alebo požičaj si aby si mohol kúpiť.
A o reálnu ekológiu sa nik nesnaží v mojom okolí by stačilo vybudovať par km cyklotrás na pozemku, ktorý už je vysporiadaný a len ja by som ročne najazdil 3-4 tisíc km menej(po úzkych preplnených cestách je to biku moc veľký adrenalín). Ale radšej sa mi pokúsia predať EV, ktorý určite nie je ekologickejší.

Odpovědět  |   | 
Net  |  13. 09. 2019 06:49

To neustálé volání po omezení konzumu a nadvýroby mi vadí. Centrální plánování nefunguje a pokud se vyrobí podle spotřeby, tak bude nedostatek skoro všeho, případně bude jídlo na příděly... co na tom, že je někdo nemůže lepek, někomu nechutnají houby a jiný odmítá jíst maso.... Nadvýroba je klíčem k tomu, aby jídla bylo dost a lidé si mohli vybrat. Daní za ní je to, že se něco nespotřebuje... Alespoň je pak nějaké přírodní hnojivo, které se smí dát na pole.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  13. 09. 2019 12:49

Centrálne plánovanie je blbosť. To sme si už vyskúšali. Ale dnes spoločnosť funguje na márnivosti. Kupuje veci pretože môže a nie preto, že musí. Nik si nepôjde kúpiť pračku preto že vyšiel nový model, ale pri mobiloch je to normálne. A je to hlave zásluhou mediálnej masáže. A takto by sa dalo pokračovať.
No a s tým prírodným hnojivom si tiež mimo. Vo veľkom je jednoduchšie hodiť to na skládku, ako sa to pokúšať vrátiť do pôdy kde sa tie živiny spotrebovali.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  11. 09. 2019 22:41

Greenpeace je organizacia kde sa zdruzuju mladi aktivisti a aktivistky aby si zatrtkali.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 09. 2019 20:15

Tihle už ve jménu "záchrany" planety netrtkajï.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  16. 09. 2019 00:40

Ono boj proti autům je krásná věc. Jenže aktivisté doma také určitě používají elektřinu, počítač, chodí do supermarketů zásobovaných kamiony, létá na dovolenou letadlem, kupuje výrobky dovezené zaoceánskou lodí. Většina z nich si doma soběstačně zeleninu nepěstuje atd atd. Diskuze by se měla ubírat technicky jak zvýšit účinnost motoru nebo zda nejde některé věči vyřídit třeba home office, stejně jako využívat zejména produkty lokálních zdrojů. Připoutávat se k elektrárně nebo bránit autosalonu je kontraporoduktivní.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

dnes | Michal Dokoupil | 40 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 51 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan