Francouzské vozy v ofenzívě

12 komentářů

kkk
24. dubna • 16:31

ja doverujem viac nemcom, od francuzov jedine renaultu.

Back
22. dubna • 14:41

Mezi malými auty jsou Francouzi úplně mimo. Nevím co by mohlo konkurovat Polu, Fabii, Ibize, Fiestě.  

Milan
24. dubna • 4:35

Tak se podivej na zebricek prodeje kde se nachazi napr.206 a kde fiesta,nebo ibiza.

At je to jak chce,tak vysledky prodeje hovori za vse,ackoliv jsou dosti podporovane.(akcni modely,akce klima zdarma a pod.) Vice prodavaji,protoze vice nabizeji.

Back
24. dubna • 8:59

Psal jsem již o nových modelech Pola, Ibizi, Fiesty. Takže, 206 uspěla zatím pouze proto, že se obměňují německé modely.

Jaroslav
13. května • 18:42

No, v současné době mají navrh francouzi, ale nejen proto, že se obměňují německé modely..., ale také proto, že umí postavit skutečně pěkná auta. Německá strohost je někdy až přílišná, viz Golf, Mondeo.... Navíc jsou německá auta skutečně předražená, platí se tam za "značku", a to není dobré. Vezmeme-li Fabii a Polo, tak všichni víme, že  je to jedno a to samé v bledě modrém, ale cena je u VW podstatně vyšší. Nebo Golf a Octaviia.....to samé.  A co se týká nevýkonných motorů od francouzů, no je (byla) to trochu pravda, ale v poslední době se to dost mění, viz nové modely Peugeotu (307), Citroenu (C3), Renaultu (Vel Satis)... Akorát mě štve, že si pořád široká veřejnost myslí, že "německé auto" = kvalita, což není až tak pravda, což ostatně dokazují i samy německé statistiky.

Toy
22. dubna • 13:38

No osobně se mi francouzi líbí,ale.....

Například 206 s 1.4 motorem ...nádherná kastle,ale ten motor ....je naprosto stejný i Citroenu  ZX a bůhví kde jeste....No prostě motorová technika za tou německou docela dost silně pokulhává...

A tím myslím i jiné mnohem vyšší modelové řady....Kvalitní design,ale motory na.....a ještě mě docela dost štvou ty měkký sedadla,při delší cestě je z toho člověk celý dolámaný......

Jaroslav
13. května • 18:53

Motor 1.4 od Citroenu má výkon 75 k. Podívej se na "německé motory"..., např. VW 1.4 se dělá 60 koní , také 75 k , ale i 100k . Posledně jmenovaná 1.4 je ale až příliš vysokootáčková, v nízkých otáčkách není vůbec pružná, zkrátka jede jen někde nad 4.000 ot. Co ty na to ?

JirkaK
23. dubna • 21:01

To je logické, že v Citroenu i Peugeotu je stejný motor. Obě značky tvoří společný koncern a spolupracují podobně jako Volkswagen s Audi.

mYchal
22. dubna • 8:41

"Peugeot, který nemá na našem trhu vůbec žádnou tradici..."

Dovolím si nesouhlasit. Peugeot se prodával už před válkou a kdo četl vzpomínky psychiatra prof. Vondráčka (2. díl, s názvem Lékař dále vzpomíná), určitě si vzpomene na kapitolu věnovanou automobilismu, v níž chválí právě svůj tehdejší vůz značky Peugeot. (Šlo o vůz tuším typu 301 nebo 302, velký sedan charakteristický světly skrytými pod maskou chladiče - je vyfotografován i v knize, pořízený u Peugeota na Příkopě v roce 1936, s nímž autor vzpomínek jezdil 22 let.)

No a pak nelze nevzpomenout na čtařistatrojky, které sem v omezeném množství dovezla v šedesátých letech Mototechna a dvěstěpětky, které dovážel v letech osmdesátých PZO Tuzex (společně s fordy Escort a fiaty Uno asi jediná auta ze západu, která brázdila tehdy ve  větším počtu - na tehdejší poměry - naše silnice a která jsme záviděli těm, co měli bony A na tuto tradici navázaly dvěstěpětky, které se prodávaly nové po převratu nebo kterých se dost natahalo ojetých.

Takže - jakýpak nedostatek tradice?

(Mimochodem, i 205 byla na svou dobu velmi povedené a pokrokové auto, které i díky tomu zůstalo ve výrobě dlouhých 14 let. A nevýrazná 309 bylo, nemýlím-li se, nechtěné dědictví po zaniknuvší Simce)

Zabijec
22. dubna • 7:38

Fandím francouzským vozům a líbí se mi, ale co jste myslel tím: "mondeo není nejnovější",  "U Opelů nabízejí letitou corsu, úspěšnou, obměňovanou, nicméně stále tak letitou astru" to tedy nechápu. Mondeo není o nic starší než 307, corsa není na trhu ani tak dlouho jako chválená 206 a technicky je o generaci dál. Astra je sice konzervativní, ale určitě ne letitá a obměňovaná, se svou starou sestrou má společné jen jméno. A že  je Focus nejprodávanějším a nejméně poruchovým autem ve své třídě vám asi uniklo, pravda, ne na českém trhu.

Vix
22. dubna • 13:15

Frantici jsou skutecne na koni, uz v 90. letech 205, 306, 605 byla very good auta, pozdeji pak vcelku mezi Nemce prorazil R. Megane a ted je porazeji P307 a R. Laguna.


To je vsechno pravda, ale .... netreba Nemce zas pomlouvat nepravdami. Astra G je na svete od r.1998 a se starou Fkovou ma tolik spolecneho co Oktavka z roku 1995 s tou z 50. let ... Corsa C je taky dost inovovany model, vetsi ve vsech rozmerech nez Corsa B. Mate tu i uspecnou Zafiru, ktera taky konecne zlomila image Opelu jako nekvalitniho auta. Vectra, jo ta zatracena Vectra ... snad C bude v provozu lepsi nez byly A a B. No a skutecne mimo je dnes desetileta Omega ... Focus vyhral v Nemecku test kvality TUV, poprve po letech se nekdo dostal pred Toyotu, to je uspech, nemyslite? F. Mondeo je ted nove auto ... jen VW se asi nejak moc koncentruje na nabubrely Phaeton a zanedbava to, co ho dostalo nahoru - lidove auto - Volks-wagen ... Golf je uz dnes fakt stara vesta pro skalni priznice znacky ... a navic predrazena.

 

Sedan
22. dubna • 11:05

Nové Mondeo je minimálně o půl roku než Peugeot 307.

Doporučujeme

Články odjinud