Francie označila dieselová auta za omyl a chce je vyhnat ze silnic

42 komentářů

Massaraks
12. října • 13:52

Proboha, co maji vsichni s temi elektromobily. CNG je jediné střednědobé řešení. Elelektromobil zatěžuje životní prostředí daleko více, než jakékoli jiné auto, elektrřina se musí vyrábět, elektromobil obsahuje spoustu částí, které se budou těžko rřecyklovat a které jsou náročné na výrobu ....

st
8. prosince • 9:19

Opravdu řešení hodné socialistů. Místo aby o něco zlevnili benzín tak, aby bylo pro lidi výhodné si benzínové auto pořídit i bez jakýchkoliv zbytečných dotací, tak se zvedne spotřební daň na naftu, která všem prodraží dopravu, aby bylo možné dotovat elektromobily.
No a ty až se rozšíří, tak se zvedne radikálně cena za elektřinu, protože je potřeba podporovat "zelenou" energii. Nejhorší je, že spousta lidí tomu bude tleskat....

Reichsführer
4. prosince • 13:30

Ekoteroristi pronikají do vlád. Bože, ochraňuj nás!

neodborník
2. prosince • 19:35

A jak hodlají to omezování dodávek nafty realizovat ? Vždyť je to blbost, která jenom na chvíli udělá radost několika frustrovaným (jde jim o zdraví) benzínofilům. Jediná možnost, ne efektní a rychlá, je důsledná selekce oježděných střepů na francouzských, i našich, STK. Kupuji natural, upozorňuju.

JirkaK
3. prosince • 0:12

Otázka je, zda bezolovnatý Natural taky není jen fabrika na rakovinu....

jendabenda
3. prosince • 21:12

Směs benzenu, toluenu a k tomu malý koktejl aldehydů, chybí jen pyreny a karcinogenní mix je hotový. Jmenuje se to benzín. Nafta je proti tomu v podstatě limonáda pro děti.

Topík
2. prosince • 16:33

Můžu já za to, že francouzi jsou blbci a neumí vyrobit pořádné dieslové auto které by fungovalo!? Ať třeba chodí pěšky! B-]

Lhotík
3. prosince • 12:53

Jen tak mimochodem, fr. diesely patří k nejlepším na trhu (jak v emisích, tak spolehlivosti, 25 letá zkušenost Diesel servisu), to že neumí moc benzíny je jiná věc. Je vidět obrovská neznalost autora. příspěvku :-(Obecně se diesely spíš nedaří německé sféře ... To vám jistě potvrdí většina odborníků - nemyslím garážmistry :-)

Quebe
2. prosince • 14:52

Sice s navrhovaným řešením nesouhlasím, ale v jednom mají pravdu. Nafta do osobáku nepatří, jelikož naftový motor vypouští mnohem více škodlivých látek, než motor benzínový.Zvláště pak u chytráků s kuchlým DPF, kteří sice rádi nízkou spotřebu, ale už nehodlají akceptovat vyšší servisní náklady, které jim nafťák přinese. Bych je s tím zavřel na hodinku do garáže, jak by si libovali.

Bohuš
2. prosince • 21:14


Názory | Technika | Život řidiče
Studie: Přímovstřikové turbobenzíny čoudí 10x víc než moderní dieselyVíce na: http://www.autorevue.cz/francie-oznacila-dieselov... ...

Quebe
2. prosince • 21:38

Bavil jsem se o benzínovém motoru. Ne o oturbeném vysavači.

R
3. prosince • 23:52

jenomže ten klasický benzínový motor vymře a zůstanou jen ty oturbené....

Vegasgeek
15. prosince • 18:03

A proc? Protoze si to ovce kupuji! Ja budu letos menit auto a bude mit velkou benzinovou atmosferu. Doufam, ze inspiruji co nejvic lidi a zapomenou na tu bublinu zvanou donwsizing.

Neurotic
2. prosince • 12:09

Njedříve řekneme lidem at se zbaví starých benzínových aut a koupí si diesel no a když si ho koupí tak jim zakážeme v něm jezdit a řekneme, že si mají koupit elektromobil... očekávám, že za pár let přijde někdo s tím, že baterie jsou škodlivé a máme si koupit auto třeba na CNG a pak se zas na něco přijde:-D

Fantomas
2. prosince • 12:14

On někdo lidem říkal, ať si koupí diesel?

Ota
2. června • 9:22

srotovne 2008-2009 citace: Ve Francii se vyplácí tisíc až dva tisíce eur podle emisí nového vozu při sešrotování deset a více let starého auta.tzn: skutecne se podporovaly diesely

Bimbo
2. prosince • 12:20

Co si matne vzpominam tak jo, tlacili jim do palice ze s nastupem FAPu a normy E5 a budouci E6 v domneni, ze nafta bude mit prave diky FAPu daleko mensi emise skodlivin az na unosnou mez, kdy diky nizsi spotrebe nez ma benzin se to po te ekokomunisticke strance vyplati vic nez benziny.

Fantomas
2. prosince • 13:42

A nebyly to jen reklamní kampaně výrobců/prodejců?

tito
2. prosince • 12:45

To je taky jediné, v čem nelhali.
Každopádně se těším na příští francouzské volby. Místo šílence A se zbytky ekonomických vědomostí si protentokrát zvolili šílence B bez ekonomických vědomostí, takže po těžké době nastala katastrofa. Teď zas půjdou znovu k volbám, kde šílenec B propadne, takže zvolí šílence C, který se teprve projeví... jak asi? Moji milí francouzi, auta sice vyrábíte příšerná, ale sýry a víno umíte skvěle, takže jsem s vámi a přeji, abyste si už nezvolili další šílence.

Čendoslav
2. prosince • 11:47

Provedení je hrozné (a typicky socialisticky francouzské), nicméně základní myšlenka je výborná a jsem rád, že dojde k úbytku sazí a rakoviny...

Fantomas
2. prosince • 11:38

V čem vlastně jezdí francouzská vláda?

Mirek
2. prosince • 16:15

Momentálně si zadělává na jízdu v průseru.

Jig
2. prosince • 10:49

Jasná ukázka toho, jak to dopadá, když se státní aparát snaží regulovat úplně všechno. Při zavádění se ohání studiema, výzkumama, odborníkama a pak se vše ukáže jako naprosto účelové. Proto čím slabší úloha státu tím lépe.

tito
2. prosince • 12:49

To sice máš naprostou pravdu, ale vzhledem k populačnímu složení v Evropě je nereálné, že by to (kupodivu mimo Polska, Litvy, Maďarska a Rumunska (!!)) většinový volič chápal. Většinový volič totiž nechce fungující stát, on chce sliby, že ty brýle jsou a na věky věků budou růžové.

Zelí
2. prosince • 10:42

Rozpočet státu je v hlubokém deficitu. Jakýkoliv důvod pro další zdanění je dobrý. A tady je sakra dobrý zdroj. 4/5 všech osobních aut a 100% nákladní automobilové dopravy. Péče o zdraví lidu je jenom průhledná zástěrka. Pro stát jsou pracující, kteří se nedožijí důchodu, i když celou dobu platili daně, zdravotní a důchodové pojištění, velmi výhodní. A takové má nejraději.
Takže daně, daně, daně.... hrrrr na ně.
Navíc klesá cena paliv a s tím i výpalné ze spotřební daně a dph. Je potřeba najít řešení. A francouzský Kalousek ho má.

tito
2. prosince • 12:52

Sorry, Kalousek sice byl a je prokletí české ekonomiky ale srovnávat ho s Hollandem bych přeci jen považoval za těžkou urážku Kalouska.

Zelí
2. prosince • 13:14

Kalousek udělal za dobu svého působení na mf sekyru 950 miliard Kč. To se ti zdá málo ? V jakékoli jiné organizaci než ve státní mafiánii už by visel.

Petr
2. prosince • 18:52

A Zeman ještě vyšší, 200 mld. sekera, 500 mld. příjmy z privatizace, v době kdy byl průměrný plat 12,8 a růst ekonomiky.

Mirek
2. prosince • 16:13

Nepiš pitomosti, když tomu nerozumíš. Kalouska moc nemusím, ale v době krize by to s jakýmkoliv jiným ministrem financí nedopadlo o moc jinak. Názorná ukázka je současnost, ekonomika roste, tak to honem rozhážeme a prožereme.

Zelí
2. prosince • 21:23

Omyl, kdybys použil mozek, tak bys takovou pitomost nenapsal. Kalousek je jenom obyčejný, prachsprostý dluhař. Báchorky o tom, jak srdnatě zachránil ekonomiku zabírají možná někde v mateřské škole. Myslící člověk takovým pitomostem nevěří.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
3. prosince • 11:10

Ty neumíš číst? U tebe docela tradiční problém. Kde jsem psal něco o zachraňování?

tito
3. prosince • 8:23

Možná. Ale proti Hollandovi je břídil okresního formátu.

Petr
2. prosince • 18:58

On nejen píše pitomosti, ale i lže, což je u něj pevnou součástí osobnosti, bylo to přesně 691 mld. za 5 let.

Mirek
2. prosince • 10:55

Jestli se nepletu, tak spotřební daň je pevná částka a tudíž neklesá v závislosti na ceně.

Zelí
2. prosince • 12:49

Ano, u nás. Ve frantárii možná ne. A dph je zcela určitě procentní.

Mirek
2. prosince • 16:08

Předpokládám, že v té zemi, kterou neumíš "vyslovit", to bude stejné, od toho je to spotřební daň.

Zelí
2. prosince • 22:16

Zdanit paliva jde různě. Nevím, jestli tam mají nějakou spotřební daň. Ta je nejbezpečnější... platí se bez ohledu na to, co dělá cena v roterdamu. Např. kdyby se stalo, že by šejkové poslali naftu do naší čekunárie grátis, tak by stát vždy inkasoval cca 15 Kč/litr.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
3. prosince • 11:07

A co jsi tím chtěl říci? Vždyť ti to píšu od samého začátku, že spotřební daň je pevná částka, a ty ses teď probudil?

Jan
2. prosince • 10:38

1,5 dci,1,6dci jsou vynikaící a spolehlivé,špička mezi malými diesly,sám mám najeto 240 tisíc bez poruch;-)

Topík
2. prosince • 16:50

Motory možná spolehlivé jsou, ale emisema jsem nikdy neprošel! :-D

Driver
23. srpna • 0:01

Naprostý souhlas - diesely jsou neekologické. Jezdím ve 26 let "starém" benzíňáku Ford DOHC a na emisích mám 0,05 %. To diesely překračují už ve druhém roce provozu.

tito
2. prosince • 12:50

To asi není to, co by vládu šílence zajímalo.

Doporučujeme

Články odjinud