Francie možná prodá svůj podíl v PSA Peugeot-Citroën

7 komentářů

Driver
25. května • 11:26

Přitom takový slušný koncern to je s obrovským potenciálem. Ale kromě některých skvělých tahů, (kde vynikají jsou třeba dodávky malé i velké) mají mraky nepochopitelných řešení. Pro ilustraci HYbrid4. Osm let to propagují na každém autosalónu a než zjistili, že to je od záčátku nesmyslná konstrukce, tak to i nějaký pátek bylo v prodeji, než to zase ztáhli z prodeje. Vize je super, nafta stále+elektrohybrid dočasně a navíc 4x4. Provedení chybné. Naprostý konstrukční nesmysl. To je úplně jasně neschopné vedení! Automobilky, co uměly před 30ti lety postavit diesely v osobáku, co jezdí dodnes na balkáně, musí mít potenciál. Ale využít ho dokáže jen jiné vedení. Francouzské ani italské to typicky nedokáže. Korejci, němci nebo i čína umí systémově zajistit budoucnost. Takže asi ten prodej je nejlepší, co je může potkat, jako když se prodala Škodovka, taky jsme měli mraky famózních projektů a vyráběly se zastaralé hajtry a nové vedení to okamžitě nastartovalo. Uvidíme.

viper
25. května • 12:01

Jo, potenciál měli a kompletně to po...li, bohužel :-/ Nejvíce na to doplatil Citroen a v podstatě i celá ta strategie se samostatnou značkou DS je úplně mimo. Jsou to holt frantíci, takže při jejich mentalitě mě to nepřekvapuje....

neodborník
25. května • 14:34

No jasně, měli, a proto jsou zase v zisku, protože je všechno špatně. Holt pepíci.

viper
25. května • 15:35

to že jsou zpátky v zisku není výsledkem lepších technologií nebo větší nabídky lepších motorů či modelů ( je tomu právě přesně naopak ) čili dosaženo zavedením úsporných opatření (rozuměj omezením výdajů ) ;-)

Cal
25. května • 16:21

Myslíš úsporná opatření, jako byl vývoj např. nové platformy a nových puretch motorů v posledních letech? To si asi vykouzlili..
Poslední 2 roky růst světových prodejů nad úrovní růstu trhu, to je taky výsledek oněch úsporných opatření?
Úsporná opatření v souladu se zachováním bezproblémového chodu společnosti, jako výsledek restrukturalizace, je asi špatně? Chápu tě správně? Musí se tedy PSA za to stydět?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
viper
25. května • 16:48

ne myslím tím na polovinu zredukovanou nabídku modelů, ukončení motorů V6 nafta/benzín, konec benzínových dvoulitrů, konec hydropneumatického pérovaní u Citroenu, prakticky vyklizení pozic v segmentu D ( Peugeot 607/Citroen C6 /Citroen C5 ) , ukončení HYbride HDI ve kterém utopili neskutečné peníze, nerealizaci technologie hybride AIR, atd.
Platformu EMP2 i motory Pure tech vyvíjeli dávno před nástupem Tavarese do funkce CEO. Stydět se můžeš jedině za svou hloupost, když nechápeš o co tu jde ...

viper
25. května • 10:24

možná by to celé měli rovnou střelit číňanům ;-)

Doporučujeme

Články odjinud