Frajerské otočení řidič Range Roveru nezvládl. Pokus skončil kotoulem

27 komentářů

dpcstb
25. května • 20:13

...a tak dobre to mal na letisku nacvicene :-D

JiWiK
25. května • 13:11

On to zvládl celkem dobře. Jen ta jeho pozérská krabice to nedala. :D

Kuk Vykuk
24. května • 21:36

Idiot s co nepochopil že SUV maj vysoký těžistě a jdou přes boudu při sebemenším drcnutí. Auta co jdou přes boudu se podílej na smrťakách asi z 25 % i když jich je jen 2 % ze všech nehod! Stačí se nepřipoutat.

brk77
24. května • 20:50

Zdroj videa: YouTubeJeště byste to mohli vylepšit a dávat tu třeba filmy zkopírované na vlastní server, když si myslíte, že to je OK. Co třeba
Zdroj videa: Netflix ?

Ficus
23. května • 21:39

Klumprt jaxvině. Ani se nedivim, že se hajtra skácela.

Hajzlík
23. května • 20:09

Vybral si chlapec asi nejméně vhodné auto pro takovou eskapádu. RR je vhodný na ledacos, třeba v terénu se neztratí, ale v oblouku je to asi nejhorší auto jaké jezdí po silnicích.

Antiautomat
23. května • 18:08

...chvalabohu, aspon bude od d.bila nachvilu klud. Esteze nikoho neprizabil.

Ghostyx
23. května • 17:50

Prý "dobrou zprávou je, že tenhle čúr@k zůstal nezraněn". Tak to "určitě"!? Ale obráceně milá redakce... :-) To je spíš špatnou zprávou pro všechny tamní obyvatele chodící po chodníku, majitele nemovitostí a zaparkovaných aut v blízkém i vzdáleném okolí! :-/

Jan
23. května • 16:59

Jak to že nezvládl? Vždyť to otočil krásně přes boudu. :-D

Zelí
23. května • 15:30

SUV drží na silnici jenom bleskové reakce ESP. Dozadu ESP nikdo neprogramoval, takže tam se vlastnosti SUV ukázaly v plné nahotě.

dpcstb
25. května • 20:17

a tak isto ked suv zhodis z utesu, tak sa na ceste neudrzi... fuj suv

Karel
23. května • 15:22

Trabant by to zvládnul v pohodě :-D Toho jsem točil skoro na místě jako kružítko - pozadu i popředu.

tt
25. května • 8:53

kruzitko....umrel som :-D

Ladislav Hykel
23. května • 12:36

Takhle by nemělo reagovat snad žádné auto

Lukáš
23. května • 14:23

Za dané situace by řada SUV skončila úplně stejně. Na videu je jasně vidět, jak pravým zadním kolem trefí obrubník, čímž nadskočí. Toto by ustál, kdyby ale v momentě nadskočení pravého zadního kola levé zadní zatížené kolo netrefilo zadní stranu odtokového žlabu, což ho vymrštilo.

Karel
23. května • 15:24

Tomu 2 cm vyvýšení trávníku říkáš obrubník? Nadskočil, to ano, ale převrátil se díky své koncepci "vše vysoko". Debilní SUV :-/

LOL
24. května • 13:07

za daných okolností by se převrátilo o běžné "nízké" auto s tím "optimálním" těžištěm. Jediný, kdo by to neotočil, by byl nějaký sporťák s extrémně nízkým těžištěm a tvrdým odpružením.

Quebe
23. května • 14:45

"Za dané situace by řada SUV skončila úplně stejně."A to znamená, že to je v pořádku?

Dagmarrr
23. května • 12:02

on právě ten RR byl až moc přilepený... a je fakt, že moc vhodný asi na to není, už i kvůli malé strmosti převodu řízení, ale takhle se má jezdit pozadu... https://www.youtube.com/watch...

Bob
24. května • 11:40

Ty vole, on řadí dvojku i na spatečce :D

Frogman
23. května • 12:43

Vole, to je počítačová grafika. Tam môžeš jazdiť dozadu koľko chceš.

AnJa
23. května • 15:10

No dyť právě, třeba se tím inspiroval :-D
"Když to dokáže prezidentská limuzína tak já taky ...":-D

Dagmarrr
23. května • 13:33

vůl jsi sám, to snad poznal každý, že to není reál, ale gameska :-P

Mirek
23. května • 17:05

To se snažíš dodatečně maskovat svou hloupost, nebo o co ti jde?:-D

neodborník
23. května • 11:58

Bezpečnost a stabilita esúvé v praxi, to sedí.

JirkaK
23. května • 12:43

Ano, to přesně sedí. To jsou ta suberbezpečná SUV v reálu :-D

dpcstb
25. května • 20:15

na J turn na uzkej ceste s obrubnikmi suv rozhodne vhodne nieje :)

Doporučujeme

Články odjinud