Four Stroke Rumen: zakázkové retro ve stylu Bugatti

Splnění snu je pro každého člověka skvělý zážitek. A když bulhar Rumen Antonov našel zalíbení v Bugatti typ 57, rozhodl se, že toto auto musí mít. Z prostého postavení repliky vozu přešel až k zakázkové výrobě auta, které je inspirované právě typem 57. Ruční práce na tomto 3390 mm dlouhém, 1600 mm širokém a 1210 mm vysokém vozu s rozvorem 2280 mm je vidět na každém kroku. Vetšina karoserie je z karbonu. Retro auto určené pro dvě osoby se zavazadlovým prostorem o objemu 90 litrů váží pouhých 500 kg. Díky nízké hmotnosti a třem modifikacím čtyřválce o objemu 0,7 l s výkony 61, 75 a 110 koní bude jízda jistě zážitkem. Za cenu 40 000 Euro (cca 1,1 milionu) získáte nevšední vůz pro projížďky přírodou. Pokud máte obavu, že toto auto nezvládnete, bude vám pomáhat ABS, elektronické stabilizační systémy, jako je ESP a další. Výbava není příliš bohatá, ale vše, co je potřeba k elegantní nebo akční projížďce, je k dispozici.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Four Stroke Rumen

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klasické Bugatti typ 57
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků