MB, BMW, Audi - každá z těchto znacek ma nejakou drobnost, casto i titernou, pro kterou ji jeji fanousci miluji a neradi pak presedlavaj jinam. To druhe pak neni horsi, je jen v necem trochu jine. Resit jestli je X6M horsi-lepsi nez GLE AMG 63 je pak zvlast po par projeti hloupost.Stejne jako je hloupost resit jejich spotrebu. Proc se vybec uvadi spotreba u super sportu? Vzdyt tyhle auta daj kilo za tolik, o co se snažili pred 10 lety ty nejlepsi zehlicky a tohle ma o 1.5 tuny vic a tlaci to pred sebou vzduchu, ze se kacej lesy....Tady prece kazdej moto fanousek ma zvolat "kurva to je kára!" a "Bože, ochranujnam osmiválce!"
Auto pro východní trhy, dokonale odpovídá tamnímu (ne)vkusu i hodnotám - přehnaná dramatičnost na jedné straně a cingrlátková zdobnost na straně druhé. Bohužel Mercedes má tímto směrem zaměřených modelů více, než je zdrávo a cílení na tyto trhy je bohužel znát i u "standardních" modelů - viz aktuální C, GLC. Snad jedině nové E má ještě něco málo z dřívější solidnosti a majestátnosti značky. Když se ale srovná s aktuální pětkou, tak ta vypadá mnohem elegantněji a solidněji, přitom dříve to bývalo obráceně.
Stará Q7 V12tdi lehce poladěná garážním tunerem a s váhou o 250kg vyšší by tohoto meďoura smázla jako malinu a s poloviční spotřebou. Holt, náskok díky technice. B-]
Zeli::-):-):-)
Stara Q7 vypada jako kontejner...
Zajdi si poladit mozek, ty "tunere".
Tak ta spotřeba je krásná já u G63amg už jsem jel i za 25l :-) normálně okolo 33l
Ja jsem jel za 26 i na Fabii 1.4... na jednicce do 18% stoupani pres alpsky Wurzenpass :-D
Měření OK, při interpretaci výsledků se dá k podmínkám přihlédnout. Ale schopnost srovnání a verdiktu o jízdně schopnějším a rychlejším v situaci, kdy vozy nemám vedle sebe nebo je netestuji v rozmezí několika málo dní za srovnatelných podmínek, je buď nesmysl nebo prezentace osobních přání/sympatií. ;-)
Suma sumarum - osklivy, drahy a provozne nenazrany auto. Kdo chce kam... :-)Cely to auto mi pripomina cihlu, kterou se parta designeru snazila pretvorit do aerodynamickeho "kapkoviteho" tvaru. Cihla s kulatejma rohama je ale porad jenom cihla.
tak to zasa nezere o moc viac ako moja toyota :)
A novinář se zeptal Ivánka ..." a vám se ten fotbal jako líbí??"... "ty vo.le, kde žijou?!" Líbí, nelíbí, lidi to chtěj, lidi to kupujou.
hm, tak si do kolonky s nazvom 'farebny hnus' pridavam dalsiu vyjavenu grotesktnu gycovitu zalezitost. Pomaly mi zacinaju dochadzat farby.
Inu, když dva dělají totéž...Jakkoli se mi X6 nelíbí a vcelku tím autem i pohrdám, oproti téhle nestvůře je to kráska. Marně přemýšlím, co je na GLE hezkého...
Videls ho i zive nebo jenom na fotce? Ja jsem si nejdriv taky rekl "fuj" ale kdyz jsem se na nej byl podivat tak ve sve kategorii fakt nevypada spatne... I kdyz pored nechapu pro koho takove auto je, neni to ani sportak, ani limuzina, ani kombi, ani offroad... to uz radeji klasicky G.
Obě jsou to ošklivá káčátka, která umějí všechno, ale nic pořádně.
Tie makety sportovych koncoviek vyfukov je pri AMG totalny vysmech. Keby to bol 2liter budiz,nech su tam koncovky na paradu, aby mal klient radost ake delo ma doma. Ale pri 8valci? Fuj AMG, ze ti nie je hanba.
Presne tak,drive jsem se smal rs koktafce v dehtu,ze cudila jenjedna pulka,vysmival jsem se kolegovi,co mel na lagune 2 ctyri(4!!!!) koncovky a spinavou jen jednu:-D a tenhle pozerskej mastodont je to same. Ano dnesni doba je plna fejkovejch veci. Ano ma to osm hrncu,jede to jak z praku ale k cemu to je,kdyz jeto hnusny a nejsou na to schopni povesit ani poradnej vejfuk?
Dokud byly koncovky pod nárazníkem, nemusela být poslední "okrasná" část řešena samostatně/"falešně" jako dnes u většiny aut, které mají koncovky integrovány do nárazníku. Vážně bych nechtěl v opačném případě řešit, že by při demontáži zadního nárazníku musel dolu i výfuk. Nelíbí se mi řešení na dieselech, ale jiný tvar koncovky, když je výfuk vyveden na obě strany, mě od AMG ani ostatních neuráží.
Z mýho pohledu...kdyby byl do každé koncovky vyveden jeden lauf z tlumiče, tak to ještě tak nějak beru, tudíž na každé straně dva výstupy, každý zasunut v jedné koncovce, to by ještě šlo překousnout, ale když se koukneš a za dvouma rádoby koncovkama je jedna roura, tak to vypadá vzhledem k ceně a výkonu fakt trapně! Sorry, žmatlal jsem za bolševika svět motorů, ale do dnešní doby jsem takovýhle ptákoviny neviděl! A argument o sundávání nárazníků fakt neberu, když se chce, dá se udělat koncovka přímo na výfuk a odnímatelná! Zkrátka pořádný auto má mít pořádnej lauf!( neplést si s tuningovou hnilobou!)
Copak atrapy výfuků, to pravé hardcore je ovšem posadit se dozadu. Katastrofa, tak nepohodlná sedadla nemá ani dosavadní velmistr, E-Klasse. A při pohledu na přístrojový štít se nemohu zbavit dojmu, že to konstruovali před cca 12 lety a pak už se jen kochali sebeuspokojením. To ovšem nejde na adresu AMG, to soudruzi z mateřské fabriky.
Bohuzial ako fan MB musim suhlasit.Zo starej slavy sa tiez neda zit vecne.
Zvazil by som v redakcii, ci v zlych podmienkach ma vobec zmysel merat dynamicke parametre. Koho zaujima zrychlenie a brzdenie v zime? O nicom to nevypoveda, akurat to len vzdy pokazi celkovy dojem z auta. Robte to prosim vas len v idealnych podmienkach, v zime sa radsej rozpiste o niecom inom...
Tak tady bych se autoamaterevue.cz zastal. Holt to auto dostali na zápůjčku v zimě, no.
ale svezení to muselo být pěkné, hlavně když to vypilo za ten týden víc, než je průměr v ČR :-D (předpokládám aspoň tisícovku km)
Vždyť píšou, po všech stránkách kolosální. tedy i kolosální žrout.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.