Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

ello.  |  30. 03. 2016 20:52

Mám tu "česť "jeden exemplár v crazy zelenej stretávať dosť často cestou do práce a je to fakt sila.Aj keď na môj vkus mi príde karoséria troška malá voči podvozku, strašne to je široké a vysoké.No ale, keď sa to predáva tak prečo nie.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  30. 03. 2016 21:38

raz by som si rad doprial 6x6 ale ked nahodou nie tak toto by bol vhodny substitut :)

Odpovědět  |   | 
Nikolas  |  30. 03. 2016 22:13

Jako pěkné, nicméně ty dva neizolované drátky k brzdě u fotky portálového převodu, to jak dlouho vydrží? Vypadá to věru pitomě, pár průjezdů chrastím a bude to urvané.
BTW, jezdil jsem v terénu stovky km s Amarok, L200, Ranger, Terrano ...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  30. 03. 2016 22:17

A jak tohle proslo homologaci? Zadne zabrany proti podjeti, presah kol oproti karoserii, zadne ochrany proti odletujicim kamenum...

Odpovědět  |   | 
Lelda  |  31. 03. 2016 06:37

Tak a presto neni v G classe nejdrazsi, G65 AMG, kterych bude jezdit zhruba stejne ne-li mene je bratru o pul milionu minimalne drazsi.

Odpovědět  |   | 

Ani ta 65AMG není nejdražší... 6x6 byla za 400t GBP...

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  31. 03. 2016 09:04

Tak především klobouk dolů, že Mercedes dokázal homologací protáhnout auto na portálových nápravách. Pro Mercedes je to asi spíš reklama, je opravdu složité hledat, jaký by tohle auto mohlo mít rozumný smysl - vzhledem k ceně.
Portálové nápravy jsou samozřejmě do terénu obrovské plus, umožňují dosáhnout vysoké světlé výšky při nízkém těžišti. Ale trochu mě mrzí, že se udělal jeden velký ústupek marketingu. Pneumatiky 325/55 R22 jsou samozřejmě u takového auta nesmysl, nějaké balóny na 16-17" by byly o mnoho lepší.
Pobavily mě ty dvě tyčky pod zadním nárazníkem, které výrazně snižují zadní nájezdový úhel. Předpokládám, že jde o ústupek nějakým předpisům.
Pokud bych byl hodně bohatý a chtěl v terénu využívat výhod portálových náprav, tak bych ale stejně do Mercedesu nešel. Ověřeným řešením jsou Dynatrac portálové nápravy pro Jeep Wrangler (JK). Naštěstí nežiju v Evropě a v USA jsou podobné úpravy legální a poměrně bezproblémové. Wrangler by se všemi potřebnými úpravami včetně 42" pneu vyšel kolem $100 000, což je pořád znatelně levněji a takové auto už bych do odpovídajícícho terénu vzal.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  31. 03. 2016 10:57

Tipnul bych si že ten medvěd bude směrovaný spíše na ropné šejky a tam platí že čím dražší tím lepší a cena přitom nemusí být úměrná technice

Odpovědět  |   | 

to platí po každej showcar, jehož jedinej účel je "podívejte se, co umíme postavit, když chceme..."

Odpovědět  |   | 
Driver  |  31. 03. 2016 12:51

Pro toho, kdo nechápe, k čemu je nějaké takovéto auto: Kolega má deset let staré G bez výbavy na terénních pneu. Jelikož má více aut, tak tohle je koncipované tak, aby dojel na stavbu, do lesa a potřebuje se dostat všude a kdykoliv mu volají. Takže auto je tak skvělé, že ho po 5ti letech neprodal (odpisy) protože konstatoval, že kupovat totéž nové je nesmysl a jiné nechce. No a teď ten problém. Na dálnici to nemá výkon, když už to rozjedeš, nemá to pořádné brzdy, projekční halogeny v noci na dálnici taky na houby, klima by byla v létě vhod, i nějaký bufík v zimě, navigace skoro denně hlavně pro objíždění kolon atd... Kdyby neměl pocit, že mu zde recenzované auto okamžitě ukradnou, možná by do něj i šel Nebo minimálně do té civilní výkonné verze G. Protože jinak je nucen jezdit každý den km navíc, když chce z toho "polotraktoru" G přesednout do E, aby mohl zbytek dne cestovat s výbavou a výkonem. A věřím tomu, že kdo má civilní G v plné palbě, zase najde důvod, proč přejít do verze "nadruhou"

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  31. 03. 2016 14:56

Pro stavbyvedoucí a lesníky by to muselo být tak za pětinu ceny.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  31. 03. 2016 22:33

No tak v ČR může být stavbyvedoucí rád že dostane fabii.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  31. 03. 2016 22:27

A právě proto existují auta, jako je Land Cruiser

Odpovědět  |   | 
Lukye  |  03. 04. 2016 22:59

Vynikajúci článok pán Červenka.Na palube by sme si určite rozumeli.Žiaden zadubenecký pohľad.G som vždy prehliadal,ale časom som si k nemu vybudoval veľmi pozitívny vzťah Jedno AMG míňam dosť často a vždy ma očarí Keby mám možnosť loviť v týchto vodách,tak si ho kúpim.Mimochodom,G je v obľube aj u mladých,čo nedávno predviedli aj naši chalani z repre.Kto nevidel,tak tu
http://tivi.cas.sk/video/2500963/rozruch-na-... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

včera | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord