Vynikajúci článok pán Červenka.Na palube by sme si určite rozumeli.Žiaden zadubenecký pohľad.G som vždy prehliadal,ale časom som si k nemu vybudoval veľmi pozitívny vzťah :-) Jedno AMG míňam dosť často a vždy ma očarí :-) Keby mám možnosť loviť v týchto vodách,tak si ho kúpim.Mimochodom,G je v obľube aj u mladých,čo nedávno predviedli aj naši chalani z repre.Kto nevidel,tak tuhttp://tivi.cas.sk/video/2500963/rozruch-na-... ...
Pro toho, kdo nechápe, k čemu je nějaké takovéto auto: Kolega má deset let staré G bez výbavy na terénních pneu. Jelikož má více aut, tak tohle je koncipované tak, aby dojel na stavbu, do lesa a potřebuje se dostat všude a kdykoliv mu volají. Takže auto je tak skvělé, že ho po 5ti letech neprodal (odpisy) protože konstatoval, že kupovat totéž nové je nesmysl a jiné nechce. No a teď ten problém. Na dálnici to nemá výkon, když už to rozjedeš, nemá to pořádné brzdy, projekční halogeny v noci na dálnici taky na houby, klima by byla v létě vhod, i nějaký bufík v zimě, navigace skoro denně hlavně pro objíždění kolon atd... Kdyby neměl pocit, že mu zde recenzované auto okamžitě ukradnou, možná by do něj i šel :-D Nebo minimálně do té civilní výkonné verze G. Protože jinak je nucen jezdit každý den km navíc, když chce z toho "polotraktoru" G přesednout do E, aby mohl zbytek dne cestovat s výbavou a výkonem. A věřím tomu, že kdo má civilní G v plné palbě, zase najde důvod, proč přejít do verze "nadruhou" :-D
A právě proto existují auta, jako je Land Cruiser :-)
Pro stavbyvedoucí a lesníky by to muselo být tak za pětinu ceny.
No tak v ČR může být stavbyvedoucí rád že dostane fabii. ;-)
Tak především klobouk dolů, že Mercedes dokázal homologací protáhnout auto na portálových nápravách. Pro Mercedes je to asi spíš reklama, je opravdu složité hledat, jaký by tohle auto mohlo mít rozumný smysl - vzhledem k ceně. Portálové nápravy jsou samozřejmě do terénu obrovské plus, umožňují dosáhnout vysoké světlé výšky při nízkém těžišti. Ale trochu mě mrzí, že se udělal jeden velký ústupek marketingu. Pneumatiky 325/55 R22 jsou samozřejmě u takového auta nesmysl, nějaké balóny na 16-17" by byly o mnoho lepší.Pobavily mě ty dvě tyčky pod zadním nárazníkem, které výrazně snižují zadní nájezdový úhel. Předpokládám, že jde o ústupek nějakým předpisům.Pokud bych byl hodně bohatý a chtěl v terénu využívat výhod portálových náprav, tak bych ale stejně do Mercedesu nešel. Ověřeným řešením jsou Dynatrac portálové nápravy pro Jeep Wrangler (JK). Naštěstí nežiju v Evropě a v USA jsou podobné úpravy legální a poměrně bezproblémové. Wrangler by se všemi potřebnými úpravami včetně 42" pneu vyšel kolem $100 000, což je pořád znatelně levněji a takové auto už bych do odpovídajícícho terénu vzal.
Tipnul bych si že ten medvěd bude směrovaný spíše na ropné šejky a tam platí že čím dražší tím lepší a cena přitom nemusí být úměrná technice
to platí po každej showcar, jehož jedinej účel je "podívejte se, co umíme postavit, když chceme..."
Tak a presto neni v G classe nejdrazsi, G65 AMG, kterych bude jezdit zhruba stejne ne-li mene je bratru o pul milionu minimalne drazsi.
Ani ta 65AMG není nejdražší... 6x6 byla za 400t GBP...
A jak tohle proslo homologaci? Zadne zabrany proti podjeti, presah kol oproti karoserii, zadne ochrany proti odletujicim kamenum...
Jako pěkné, nicméně ty dva neizolované drátky k brzdě u fotky portálového převodu, to jak dlouho vydrží? :-) Vypadá to věru pitomě, pár průjezdů chrastím a bude to urvané.BTW, jezdil jsem v terénu stovky km s Amarok, L200, Ranger, Terrano ...
raz by som si rad doprial 6x6 ale ked nahodou nie tak toto by bol vhodny substitut :)
Mám tu "česť "jeden exemplár v crazy zelenej stretávať dosť často cestou do práce a je to fakt sila.Aj keď na môj vkus mi príde karoséria troška malá voči podvozku, strašne to je široké a vysoké.No ale, keď sa to predáva tak prečo nie.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.