Současná generace BMW M3 vypadá báječně. Vytažené blatníky, agresivní nárazník, nafouklá kapota... Tohle se povedlo

Současná generace BMW M3 vypadá báječně. Vytažené blatníky, agresivní nárazník, nafouklá kapota... Tohle se povedlo

Na první pohled si vůz možná spletete s M paketem, ale jakmile přijdete blíže, veškeré pochybnosti vezmou za své. Dvě dvojité koncovky vzadu produkují parádní zvuk

Na první pohled si vůz možná spletete s M paketem, ale jakmile přijdete blíže, veškeré pochybnosti vezmou za své. Dvě dvojité koncovky vzadu produkují parádní zvuk

Inteirér nabídne karbonové dekory a perfektní sedačky. Jinak jde o klasiku BMW

Inteirér nabídne karbonové dekory a perfektní sedačky. Jinak jde o klasiku BMW

Připomínkou nejostřejší verze jsou po interiéru různě rozmístěná písmenka M...

Připomínkou nejostřejší verze jsou po interiéru různě rozmístěná písmenka M...

...ale hlavně tachometr s posledním číslem 330

...ale hlavně tachometr s posledním číslem 330

Pohon má na starost přeplňovaný třílitrový šestiválec, který nahradil atmosférickou jednotku používanou u předchozí generace. Dodnes se najdou lidé, kteří tuto novinku nevítají s kdo ví jakým nadšením

Pohon má na starost přeplňovaný třílitrový šestiválec, který nahradil atmosférickou jednotku používanou u předchozí generace. Dodnes se najdou lidé, kteří tuto novinku nevítají s kdo ví jakým nadšením

Motor jako takový je ovšem výborný a velmi úspěšně maskuje přítomnost systému přeplňování. Nejvyšší výkon má 431 koní, na brzdě ale vykázal ještě o dost více

Motor jako takový je ovšem výborný a velmi úspěšně maskuje přítomnost systému přeplňování. Nejvyšší výkon má 431 koní, na brzdě ale vykázal ještě o dost více

Na okreskách je BMW M3 rychlé. Hodně, hodně, hodně rychlé

Na okreskách je BMW M3 rychlé. Hodně, hodně, hodně rychlé

Stačí se jen trochu zamyslet a už se vystavujete celé řadě problémů. Především pak se zákony, ale také s financemi za palivo. Při rychlé jízdě si motor řekne o pořádný přísun paliva

Stačí se jen trochu zamyslet a už se vystavujete celé řadě problémů. Především pak se zákony, ale také s financemi za palivo. Při rychlé jízdě si motor řekne o pořádný přísun paliva

Poslat BMW M3 bokem je skutečně pouze minimální problém

Poslat BMW M3 bokem je skutečně pouze minimální problém

Menší drifty ale současná M3 úplně ráda nemá. Mnohem lepší to je někde na letišti nebo na okruhu, kde můžete auto poslat bokem ve větší rychlosti

Menší drifty ale současná M3 úplně ráda nemá. Mnohem lepší to je někde na letišti nebo na okruhu, kde můžete auto poslat bokem ve větší rychlosti

Sympatické na BMW M3 je ale hlavně to, jak umí svůj raketový potenciál maskovat

Sympatické na BMW M3 je ale hlavně to, jak umí svůj raketový potenciál maskovat

Když totiž pojedete v klidu, dočkáte se překvapivého komfortu a poměrně nízké spotřeby

Když totiž pojedete v klidu, dočkáte se překvapivého komfortu a poměrně nízké spotřeby

Standardem jsou osmnáctipalcová kola, testované devatenáctky jsou za příplatek

Standardem jsou osmnáctipalcová kola, testované devatenáctky jsou za příplatek

Výfuk umí vykouzlit krásný zvuk

Výfuk umí vykouzlit krásný zvuk

Devatenáctky jsou také podmínkou pro příplatkové karbon-keramické brzdy. Ty stojí téměř 200 tisíc korun navíc

Devatenáctky jsou také podmínkou pro příplatkové karbon-keramické brzdy. Ty stojí téměř 200 tisíc korun navíc

Keramické brzdy mají obrovský výkon, ale musí být ohřáté. Za studena naopak vypadají, že skoro nebrzdí

Keramické brzdy mají obrovský výkon, ale musí být ohřáté. Za studena naopak vypadají, že skoro nebrzdí

Když za to na okreskách vezmete, zjistíte, že je současná M3 strašně rychlé auto

Když za to na okreskách vezmete, zjistíte, že je současná M3 strašně rychlé auto

V praxi byste tipovali více než pouze 431 koní

V praxi byste tipovali více než pouze 431 koní

Motor můžete vytočit až za sedm tisíc, kdy má také krásný zvuk a pořádně ostré reakce na plyn

Motor můžete vytočit až za sedm tisíc, kdy má také krásný zvuk a pořádně ostré reakce na plyn

Jenže vytočená trojka znamená 160 km/h. Už na dvojku překračuje BMW M3 okreskový rychlostní limit

Jenže vytočená trojka znamená 160 km/h. Už na dvojku překračuje BMW M3 okreskový rychlostní limit

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

BMW M3 Sedan

Na první pohled si vůz možná spletete s M paketem, ale jakmile přijdete blíže, veškeré pochybnosti vezmou za své. Dvě dvojité koncovky vzadu produkují parádní zvuk
Inteirér nabídne karbonové dekory a perfektní sedačky. Jinak jde o klasiku BMW
Připomínkou nejostřejší verze jsou po interiéru různě rozmístěná písmenka M...
...ale hlavně tachometr s posledním číslem 330
73
Fotogalerie

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech

Kapitoly článku:


_DSC0207.jpg_DSC0208.jpg_DSC0210.jpg_DSC0211.jpg_DSC0217.jpg_DSC0224.jpg_DSC0226.jpg_DSC0227.jpg_DSC0230.jpg_DSC0248.jpg_DSC0251.jpg_DSC0155.jpg_DSC0156.jpg_DSC0157.jpg_DSC0159.jpg_DSC0161.jpg_DSC0175.jpg_DSC0192.jpg_DSC0194.jpg_DSC0196.jpg_DSC0197.jpg_DSC0201.jpg_DSC0203.jpg_DSC0162.jpg_DSC0163.jpg_DSC0165.jpg_DSC0166.jpg_DSC0168.jpg_DSC0169.jpg_DSC0170.jpg_DSC0171.jpg_DSC0172.jpg_DSC0174.jpg_DSC0177.jpg_DSC0178.jpg_DSC0179.jpg_DSC0180.jpg_DSC0181.jpg_DSC0182.jpg_DSC0184.jpg_DSC0186.jpg_DSC0187.jpg_DSC0188.jpg_DSC0254.jpg_DSC0255.jpg_DSC0256.jpg_DSC0257.jpg_DSC0258.jpg_DSC0259.jpg_DSC0260.jpg_DSC0261.jpg_DSC0262.jpg_DSC0263.jpg_DSC0264.jpg_DSC0265.jpg_DSC0266.jpg_DSC0267.jpg_DSC0268.jpg_DSC0269.jpg_DSC0270.jpg_DSC0271.jpg_DSC0272.jpg_DSC0273.jpg_DSC0274.jpg_DSC0282.jpg_DSC0275.jpg_DSC0276.jpg_DSC0277.jpg_DSC0281.jpg_DSC0283.jpg_DSC0285.jpg_DSC0286.jpg_DSC0287.jpg

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud