Fotografie: nový roadster BMW Z4 si libuje v hranách

9 komentářů

Tomáš Hošek
18. července • 10:02

Chybička se vloudila....motor 2.5i má objem 2494 ccm2. Jak říkám.....nikdo není dokonalý....

Tomáš Hošek
17. července • 17:11

Nezlobte se pane Brožo, ale opravdu by jste si mohl nastudovat více informací v automobilismu. Jak jsem zaregistroval, jste redaktor i na Mobilmanii (pokud se tedy nemýlím), kde k vaší práci nemám připomínky. Všechna čest. Ale vyjadřování v tomto článku a celkově na tomto serveru typu: "nová šestka" (pochopí jen člověk který se o automobily BMW zajímá-což "nová šestková řada BMW"?), slovo "šestikvalt" mě taky docela pobavilo, výraz "velikost kufru" je otřesný (což takhle "zavazadlového prostoru"??) .Při popisu motoru jste se mohl zmínit zdali se jedná o šestiválec řadový, vidlicový, boxer....jakou požívá technologiii časování ventilů -(valvetronic), rozložení hmotnosti 50:50....kde?? Proč?? Nemáte náhodou na mysli rozložení hmotnosti na nápravy 50:50??? Opravdu si myslím, jestli toho na vás není moc. Měl by jste se zamyslet jaké práci se chcete věnovat.... tohle je jednoduše odfláklý článek. (nejen tento) S pozdravem a přáním kvalitnějších článků Tomáš Hošek PS: Pravda, nikdo není dokonalý....ale neměli bychom se zviditelňovat někde kde nás to jen zesměšní.

Cupra
17. července • 18:57

Myslím, že je to úplně v pohodě, mám rád styl Speed a ne unylý kecy jako zavazdlový prostor. Tak to tak nežer!

Tomáš Hošek
18. července • 9:56

To je pravda. Myslel jsem asi jen na sebe. Sem příliš v tomhle oboru konzervativní. Právě proto si Speed nekupuju, protože články jsou sice napsány dá se říct sugestivně, ale takřka skoro o ničem, a často tam jsou uvedeny neseriózní informace i fotografie. (myslím předevšim v uvádění nových modelů).  Určitě existuje velká skupina čtenářů (viz. Cupra), kteří naopak tento styl vyhledávají.  Myslím styl méně technický a více sugestivní. Takže uznávám že můj názor je subjektivní. Zkrátka čekám od autora článku víc než slohové cvičení především odbornost a informace. Jinak ty motory:

325i : zážehový řadový šestiválec, objem motoru: 2424 ccm2, čtyřventilový rozvod,  proměnné časování a zdvih ventilů Valvetronic, výkon 141Kw (192 k) při 6000 ot/min, toč. moment 245 Nm /3500 ot.

330i : zážehový řadový šestiválec, objem motoru: 2979 ccm2, čtyřventilový rozvod,  proměnné časování a zdvih ventilů Valvetronic, výkon 170 Kw (231 k) při 5900 ot/min, toč. moment 300 Nm /3500 ot.

A možná bych ještě zmínil, že se bude vyrábět verze M, tedy s motorem z kupé či kabrioletu BMW M3. S nejvyšší pravděpodobností i motor 1.8i a 2.0i.

Takže pokud je záměr Autorevue podobat se stylem Speedu, pak přijměte mojí omluvu.  PS: Ale neodpustím si rejpnutí. Zjistit parametry motorů je otázka 5-ti minut.....

 

Petr Broža
18. července • 21:56

V tom případě jste lepší než já, protože já ty informace o motorech nenašel; ale třeba jsem jen málo trpělivý.

Ke Speedu: nechci mít z AR druhý Speed, to ne, ale zase bych nerad psal suchým a nudným stylem; tento článek jsem se snažil trošku odlehčit, což se vám koukám právě dvakrát nelíbilo.

Petr Broža
17. července • 18:24

Jinak k motoru bych velmi rád napsal více podrobností, ale zatím zkrátka nejsou známy, a to jsem prošel hodně informačních zdrojů.

Petr Broža
17. července • 18:20

Ale já se na vás opravdu nezlobím  Ale jak vidím, článek jste pochopil přesně tak, jak jsem ho myslel a tak, jak byl napsán, takže nevím, proč vám vadí, že píšu "šestikvalt" nebo "velikost kufru".

Pierre
15. července • 8:56

Co je na těchto fotkách tajného?

Petr Broža
15. července • 10:32

No, teď už vlastně nic

Doporučujeme

Články odjinud