Chybička se vloudila....motor 2.5i má objem 2494 ccm2. Jak říkám.....nikdo není dokonalý....
Nezlobte se pane Brožo, ale opravdu by jste si mohl nastudovat více informací v automobilismu. Jak jsem zaregistroval, jste redaktor i na Mobilmanii (pokud se tedy nemýlím), kde k vaší práci nemám připomínky. Všechna čest. Ale vyjadřování v tomto článku a celkově na tomto serveru typu: "nová šestka" (pochopí jen člověk který se o automobily BMW zajímá-což "nová šestková řada BMW"?), slovo "šestikvalt" mě taky docela pobavilo, výraz "velikost kufru" je otřesný (což takhle "zavazadlového prostoru"??) .Při popisu motoru jste se mohl zmínit zdali se jedná o šestiválec řadový, vidlicový, boxer....jakou požívá technologiii časování ventilů -(valvetronic), rozložení hmotnosti 50:50....kde?? Proč?? Nemáte náhodou na mysli rozložení hmotnosti na nápravy 50:50??? Opravdu si myslím, jestli toho na vás není moc. Měl by jste se zamyslet jaké práci se chcete věnovat.... tohle je jednoduše odfláklý článek. (nejen tento) S pozdravem a přáním kvalitnějších článků Tomáš Hošek PS: Pravda, nikdo není dokonalý....ale neměli bychom se zviditelňovat někde kde nás to jen zesměšní.
Myslím, že je to úplně v pohodě, mám rád styl Speed a ne unylý kecy jako zavazdlový prostor. Tak to tak nežer!
To je pravda. Myslel jsem asi jen na sebe. Sem příliš v tomhle oboru konzervativní. Právě proto si Speed nekupuju, protože články jsou sice napsány dá se říct sugestivně, ale takřka skoro o ničem, a často tam jsou uvedeny neseriózní informace i fotografie. (myslím předevšim v uvádění nových modelů). Určitě existuje velká skupina čtenářů (viz. Cupra), kteří naopak tento styl vyhledávají. Myslím styl méně technický a více sugestivní. Takže uznávám že můj názor je subjektivní. Zkrátka čekám od autora článku víc než slohové cvičení především odbornost a informace. Jinak ty motory:
325i : zážehový řadový šestiválec, objem motoru: 2424 ccm2, čtyřventilový rozvod, proměnné časování a zdvih ventilů Valvetronic, výkon 141Kw (192 k) při 6000 ot/min, toč. moment 245 Nm /3500 ot.
330i : zážehový řadový šestiválec, objem motoru: 2979 ccm2, čtyřventilový rozvod, proměnné časování a zdvih ventilů Valvetronic, výkon 170 Kw (231 k) při 5900 ot/min, toč. moment 300 Nm /3500 ot.
A možná bych ještě zmínil, že se bude vyrábět verze M, tedy s motorem z kupé či kabrioletu BMW M3. S nejvyšší pravděpodobností i motor 1.8i a 2.0i.
Takže pokud je záměr Autorevue podobat se stylem Speedu, pak přijměte mojí omluvu. PS: Ale neodpustím si rejpnutí. Zjistit parametry motorů je otázka 5-ti minut.....
V tom případě jste lepší než já, protože já ty informace o motorech nenašel; ale třeba jsem jen málo trpělivý.
Ke Speedu: nechci mít z AR druhý Speed, to ne, ale zase bych nerad psal suchým a nudným stylem; tento článek jsem se snažil trošku odlehčit, což se vám koukám právě dvakrát nelíbilo.
Jinak k motoru bych velmi rád napsal více podrobností, ale zatím zkrátka nejsou známy, a to jsem prošel hodně informačních zdrojů.
Ale já se na vás opravdu nezlobím Ale jak vidím, článek jste pochopil přesně tak, jak jsem ho myslel a tak, jak byl napsán, takže nevím, proč vám vadí, že píšu "šestikvalt" nebo "velikost kufru".
Co je na těchto fotkách tajného?
No, teď už vlastně nic
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.