Třetí generace Porsche Panamery má těsně po premiéře a jestli jste byli pozorní, určitě vám neuniklo, že na fotografiích se ukázal pouze sedan se splývavou zádí.  Foto: Porsche

Třetí generace Porsche Panamery má těsně po premiéře a jestli jste byli pozorní, určitě vám neuniklo, že na fotografiích se ukázal pouze sedan se splývavou zádí.  | Foto: Porsche

Pokud vás jímá podezření, je správné, Sport Turismo se třetí generací končí a pro nástupce se s ním nepočítá. Foto: Porsche

Pokud vás jímá podezření, je správné, Sport Turismo se třetí generací končí a pro nástupce se s ním nepočítá. | Foto: Porsche

Důvodem jsou pochopitelně nízké prodeje. Foto: Vladimír Kadera

Důvodem jsou pochopitelně nízké prodeje. | Foto: Vladimír Kadera

Panamera není obecně trhák, letos se jí u nás registrovalo 41 kusů, tedy stejně jako Taycana (40 registrací). Foto: Vladimír Kadera

Panamera není obecně trhák, letos se jí u nás registrovalo 41 kusů, tedy stejně jako Taycana (40 registrací). | Foto: Vladimír Kadera

Vedoucí příčky patří Cayennu (179 registraci) a 911 (107 registrací). Zdroj: Porsche

Vedoucí příčky patří Cayennu (179 registraci) a 911 (107 registrací). | Zdroj: Porsche

Bohužel, vzhledem k souhrnným statistikám nelze určit, kolik Panamer si lidé objednali v provedení Sport Turismo. Foto: Vladimír Kadera

Bohužel, vzhledem k souhrnným statistikám nelze určit, kolik Panamer si lidé objednali v provedení Sport Turismo. | Foto: Vladimír Kadera

Blízký zdroj Autocaru údajně prozradil, že globálně netvoří ani 10 procent objednávek. Foto: Vladimír Kadera

Blízký zdroj Autocaru údajně prozradil, že globálně netvoří ani 10 procent objednávek. | Foto: Vladimír Kadera

Není proto divu, že se s ním Porsche dále neobtěžovalo. Foto: Vladimír Kadera

Není proto divu, že se s ním Porsche dále neobtěžovalo. | Foto: Vladimír Kadera

Třetí generace Panamery je dodávána se zážehovým šestiválcem s pohonem zadních nebo všech kol a jako plug-in hybrid. Foto: Porsche

Třetí generace Panamery je dodávána se zážehovým šestiválcem s pohonem zadních nebo všech kol a jako plug-in hybrid. | Foto: Porsche

Česká cena startuje na 2.786.116 Kč. Foto: Porsche

Česká cena startuje na 2.786.116 Kč. | Foto: Porsche

Zvláště náročným klientům je určená luxusní řada Exclusive s prodlouženým rozvorem. Foto: Porsche

Zvláště náročným klientům je určená luxusní řada Exclusive s prodlouženým rozvorem. | Foto: Porsche

Pokud vás jímá podezření, je správné, Sport Turismo se třetí generací končí a pro nástupce se s ním nepočítá. Foto: Porsche
Důvodem jsou pochopitelně nízké prodeje. Foto: Vladimír Kadera
Panamera není obecně trhák, letos se jí u nás registrovalo 41 kusů, tedy stejně jako Taycana (40 registrací). Foto: Vladimír Kadera
Vedoucí příčky patří Cayennu (179 registraci) a 911 (107 registrací). Zdroj: Porsche
11
Fotogalerie

Fotografie nového Porsche Panamera napověděly smutnou skutečnost. Čísla ale hovoří jasně

Majitelé Panamer cestují nalehko. Moc zavazadel si s sebou zřejmě neberou.

Třetí generace Porsche Panamery má těsně po premiéře a jestli jste byli pozorní, určitě vám neuniklo, že na fotografiích se ukázal pouze sedan se splývavou zádí. Pokud vás jímá podezření, je správné, Sport Turismo se třetí generací končí a pro nástupce se s ním nepočítá.

Důvodem jsou nízké prodeje. Panamera není obecně trhák. Letos se jí u nás registrovalo 41 kusů, tedy stejně jako Taycana (40 registrací). Vedoucí příčky patří Cayennu (179 registraci) a 911 (107 registrací).

Bohužel, vzhledem k souhrnným statistikám nelze určit, kolik Panamer si lidé objednali v provedení Sport Turismo. Blízký zdroj Autocaru údajně prozradil, že globálně netvoří ani 10 procent objednávek. Není proto divu, že se s ním Porsche dále neobtěžovalo.

Třetí generace Panamery je dodávána se zážehovým šestiválcem s pohonem zadních nebo všech kol a jako plug-in hybrid. Česká cena startuje na 2.786.116 Kč. Zvláště náročným klientům je určená luxusní řada Exclusive s prodlouženým rozvorem.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud