Fotogalerie: Ve Slovinsku a v Itálii testujeme nové Subaru Outback

Subaru Outback letos slaví dvacet let od představení první generace. Evropští zákazníci k tomuto výročí dostanou dárek v podobě generace nové, kterou právě testujeme na slovinských a italských silnicích.

Subaru letos uvede na evropské trhy hned několik novinek, přičemž tou nejdůležitější bude nová generace modelu Outback, který spolu s Foresterem tvoří podstatnou část prodejů. V pořadí jde již o pátou generaci. Ta je ve srovnání s tou předchozí o dvacet milimetrů širší a o 25 mm delší. Výška dosahuje na 1605 mm a rozvor náprav činí 2745 mm. Obě tyto hodnoty jsou shodné s odstupujícím provedením.

Subaru oficiálně potvrdilo příchod systému EyeSight do Evropy

Subaru oficiálně potvrdilo příchod systému EyeSight do Evropy

Změn ovšem najdeme mnohem více. Tak například torzní tuhost karoserie se zvýšila o 67 %, kompletně přepracovaný je podvozek, odpružení i řízení, změn se dočkaly taktéž motory a Outback nově nabídne i systém Active Torque Vectoring, který se představil už na nové generaci WRX STI.

Zapomenout nesmíme na o dvě třídy lepší zpracování interiéru a důležitou novinkou je pak rovněž nástup systému EyeSight, který Outbacku přináší adaptivní tempomat, hlídání jízdních pruhů, nouzové brzdění a řadu dalších funkcí.

Subaru Outback: nová generace představena, sází na prostor

Subaru Outback: nová generace představena, sází na prostor

Zhruba v polovině března dorazí pátá generace Subaru Outback na český trh. My už jsme dnes vyzkoušeli naftové provedení, zítra se chystáme na to benzinové. V obou případech je motor spojen s automatickou převodovkou Lineartronic. Pokud byste měli nějaký speciální dotaz, teď je ta správná chvíle. Pište ale rychle, na testování máme už jen zítřejší dopoledne. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků