Fotogalerie: Ve Slovinsku a v Itálii testujeme nové Subaru Outback

Subaru Outback letos slaví dvacet let od představení první generace. Evropští zákazníci k tomuto výročí dostanou dárek v podobě generace nové, kterou právě testujeme na slovinských a italských silnicích.

Subaru letos uvede na evropské trhy hned několik novinek, přičemž tou nejdůležitější bude nová generace modelu Outback, který spolu s Foresterem tvoří podstatnou část prodejů. V pořadí jde již o pátou generaci. Ta je ve srovnání s tou předchozí o dvacet milimetrů širší a o 25 mm delší. Výška dosahuje na 1605 mm a rozvor náprav činí 2745 mm. Obě tyto hodnoty jsou shodné s odstupujícím provedením.

Subaru oficiálně potvrdilo příchod systému EyeSight do Evropy

Subaru oficiálně potvrdilo příchod systému EyeSight do Evropy

Změn ovšem najdeme mnohem více. Tak například torzní tuhost karoserie se zvýšila o 67 %, kompletně přepracovaný je podvozek, odpružení i řízení, změn se dočkaly taktéž motory a Outback nově nabídne i systém Active Torque Vectoring, který se představil už na nové generaci WRX STI.

Zapomenout nesmíme na o dvě třídy lepší zpracování interiéru a důležitou novinkou je pak rovněž nástup systému EyeSight, který Outbacku přináší adaptivní tempomat, hlídání jízdních pruhů, nouzové brzdění a řadu dalších funkcí.

Subaru Outback: nová generace představena, sází na prostor

Subaru Outback: nová generace představena, sází na prostor

Zhruba v polovině března dorazí pátá generace Subaru Outback na český trh. My už jsme dnes vyzkoušeli naftové provedení, zítra se chystáme na to benzinové. V obou případech je motor spojen s automatickou převodovkou Lineartronic. Pokud byste měli nějaký speciální dotaz, teď je ta správná chvíle. Pište ale rychle, na testování máme už jen zítřejší dopoledne. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 42 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků