Fotogalerie: Ve Slovinsku a v Itálii testujeme nové Subaru Outback

Subaru Outback letos slaví dvacet let od představení první generace. Evropští zákazníci k tomuto výročí dostanou dárek v podobě generace nové, kterou právě testujeme na slovinských a italských silnicích.

Subaru letos uvede na evropské trhy hned několik novinek, přičemž tou nejdůležitější bude nová generace modelu Outback, který spolu s Foresterem tvoří podstatnou část prodejů. V pořadí jde již o pátou generaci. Ta je ve srovnání s tou předchozí o dvacet milimetrů širší a o 25 mm delší. Výška dosahuje na 1605 mm a rozvor náprav činí 2745 mm. Obě tyto hodnoty jsou shodné s odstupujícím provedením.

Subaru oficiálně potvrdilo příchod systému EyeSight do Evropy

Subaru oficiálně potvrdilo příchod systému EyeSight do Evropy

Změn ovšem najdeme mnohem více. Tak například torzní tuhost karoserie se zvýšila o 67 %, kompletně přepracovaný je podvozek, odpružení i řízení, změn se dočkaly taktéž motory a Outback nově nabídne i systém Active Torque Vectoring, který se představil už na nové generaci WRX STI.

Zapomenout nesmíme na o dvě třídy lepší zpracování interiéru a důležitou novinkou je pak rovněž nástup systému EyeSight, který Outbacku přináší adaptivní tempomat, hlídání jízdních pruhů, nouzové brzdění a řadu dalších funkcí.

Subaru Outback: nová generace představena, sází na prostor

Subaru Outback: nová generace představena, sází na prostor

Zhruba v polovině března dorazí pátá generace Subaru Outback na český trh. My už jsme dnes vyzkoušeli naftové provedení, zítra se chystáme na to benzinové. V obou případech je motor spojen s automatickou převodovkou Lineartronic. Pokud byste měli nějaký speciální dotaz, teď je ta správná chvíle. Pište ale rychle, na testování máme už jen zítřejší dopoledne. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 62 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků