Fotogalerie: Ve Slovinsku a v Itálii testujeme nové Subaru Outback

Subaru Outback letos slaví dvacet let od představení první generace. Evropští zákazníci k tomuto výročí dostanou dárek v podobě generace nové, kterou právě testujeme na slovinských a italských silnicích.

Subaru letos uvede na evropské trhy hned několik novinek, přičemž tou nejdůležitější bude nová generace modelu Outback, který spolu s Foresterem tvoří podstatnou část prodejů. V pořadí jde již o pátou generaci. Ta je ve srovnání s tou předchozí o dvacet milimetrů širší a o 25 mm delší. Výška dosahuje na 1605 mm a rozvor náprav činí 2745 mm. Obě tyto hodnoty jsou shodné s odstupujícím provedením.

Subaru oficiálně potvrdilo příchod systému EyeSight do Evropy

Subaru oficiálně potvrdilo příchod systému EyeSight do Evropy

Změn ovšem najdeme mnohem více. Tak například torzní tuhost karoserie se zvýšila o 67 %, kompletně přepracovaný je podvozek, odpružení i řízení, změn se dočkaly taktéž motory a Outback nově nabídne i systém Active Torque Vectoring, který se představil už na nové generaci WRX STI.

Zapomenout nesmíme na o dvě třídy lepší zpracování interiéru a důležitou novinkou je pak rovněž nástup systému EyeSight, který Outbacku přináší adaptivní tempomat, hlídání jízdních pruhů, nouzové brzdění a řadu dalších funkcí.

Subaru Outback: nová generace představena, sází na prostor

Subaru Outback: nová generace představena, sází na prostor

Zhruba v polovině března dorazí pátá generace Subaru Outback na český trh. My už jsme dnes vyzkoušeli naftové provedení, zítra se chystáme na to benzinové. V obou případech je motor spojen s automatickou převodovkou Lineartronic. Pokud byste měli nějaký speciální dotaz, teď je ta správná chvíle. Pište ale rychle, na testování máme už jen zítřejší dopoledne. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků