Fotogalerie: Ve Slovinsku a v Itálii testujeme nové Subaru Outback

Subaru Outback letos slaví dvacet let od představení první generace. Evropští zákazníci k tomuto výročí dostanou dárek v podobě generace nové, kterou právě testujeme na slovinských a italských silnicích.

Subaru letos uvede na evropské trhy hned několik novinek, přičemž tou nejdůležitější bude nová generace modelu Outback, který spolu s Foresterem tvoří podstatnou část prodejů. V pořadí jde již o pátou generaci. Ta je ve srovnání s tou předchozí o dvacet milimetrů širší a o 25 mm delší. Výška dosahuje na 1605 mm a rozvor náprav činí 2745 mm. Obě tyto hodnoty jsou shodné s odstupujícím provedením.

Technika | Subaru

Subaru oficiálně potvrdilo příchod systému EyeSight do Evropy

Změn ovšem najdeme mnohem více. Tak například torzní tuhost karoserie se zvýšila o 67 %, kompletně přepracovaný je podvozek, odpružení i řízení, změn se dočkaly taktéž motory a Outback nově nabídne i systém Active Torque Vectoring, který se představil už na nové generaci WRX STI.

Zapomenout nesmíme na o dvě třídy lepší zpracování interiéru a důležitou novinkou je pak rovněž nástup systému EyeSight, který Outbacku přináší adaptivní tempomat, hlídání jízdních pruhů, nouzové brzdění a řadu dalších funkcí.

Video | SUV | Premiéry | Kombi | Off-roady | Design | Subaru

Subaru Outback: nová generace představena, sází na prostor

Zhruba v polovině března dorazí pátá generace Subaru Outback na český trh. My už jsme dnes vyzkoušeli naftové provedení, zítra se chystáme na to benzinové. V obou případech je motor spojen s automatickou převodovkou Lineartronic. Pokud byste měli nějaký speciální dotaz, teď je ta správná chvíle. Pište ale rychle, na testování máme už jen zítřejší dopoledne. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků