Fotogalerie: Testujeme novou Škodu Fabia na portugalských silnicích

Konečně jsme usedli za volant nové generace Škody Fabia. První dojmy aktuálně nabíráme na jihozápadě evropského kontinentu, kde Škoda před dvěma lety představovala i současnou Octavii.
Seznam kapitol
  1. Škoda Fabia: Testujeme novou generaci na portugalských silnicích
  2. Škoda Fabia: Kompletní fotogalerie

Škoda vypravila do portugalského Lisabonu zhruba sedmdesátičlennou skupinu novinářů, aby jim představila novou Fabii. Pozvánka se dostala také do naší redakce, takže aktuálně sedíme v hotelu a třídíme první fotografie z prvního testovacího dne. Ten jsme strávili za volantem verze osazené čtyřválcovou dvanáctistovkou TSI, naladěnou na 66 kW.

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Fabia se může v nové generaci pochlubit rozsáhlými možnostmi individualizace. Nejspíš proto, aby Škoda demonstrovala tento fakt, je na mezinárodní prezentaci mnoho různých provedení a dá velkou práci najít v desítkách automobilů dva stejné. O tom se nakonec můžete přesvědčit v přiložené fotogalerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekMnožství barevných kombinací je jeden z detailů svědčících o tom, že Škoda chce novou Fabií oslovit mladší klientelu

Jen tak v rychlosti jsme proběhli parkoviště, nabízených barevných kombinací je opravdu hodně. Některé vypadají více než dobře. Třeba taková zelená metalíza s černými disky a černou střechou. Jiné, jako například vínová s bílými disky a bílou střechou, působí dost zvláštně. Ale proti gustu…

Nová Škoda Fabia bude jezdit se spotřebou 3,1 l/100 km

Nová Škoda Fabia bude jezdit se spotřebou 3,1 l/100 km

Jízdu a vůbec první dojmy z nové Fabie si podrobně rozebereme zítra. Pro tuto chvíli jenom v rychlosti pár věcí, které nás zaujaly. Nová generace je velmi tichá a má hodně komfortní podvozek. Naše provedení stálo na šestnáctipalcových kolech a podvozek se prezentoval jako velmi pohodlný, což je dobře. Autu ale trochu schází očekávaná lehkost. A jak se zdá, důvodem budou dlouhé „kvalty“ v našem případě pětistupňové převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
První dojem z jízdy novou Fabií? Nečekaný komfort odpružení

Ve čtvrtek vyzkoušíme ještě alespoň jednu motorizaci. Ucelené první dojmy s dalšími fotkami a technickými údaji očekávejte ve večerních hodinách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Škoda Fabia: Testujeme novou generaci na portugalských silnicích
  2. Škoda Fabia: Kompletní fotogalerie

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků