Fotogalerie: Testujeme novou Škodu Fabia na portugalských silnicích

Konečně jsme usedli za volant nové generace Škody Fabia. První dojmy aktuálně nabíráme na jihozápadě evropského kontinentu, kde Škoda před dvěma lety představovala i současnou Octavii.
Seznam kapitol
  1. Škoda Fabia: Testujeme novou generaci na portugalských silnicích
  2. Škoda Fabia: Kompletní fotogalerie

Škoda vypravila do portugalského Lisabonu zhruba sedmdesátičlennou skupinu novinářů, aby jim představila novou Fabii. Pozvánka se dostala také do naší redakce, takže aktuálně sedíme v hotelu a třídíme první fotografie z prvního testovacího dne. Ten jsme strávili za volantem verze osazené čtyřválcovou dvanáctistovkou TSI, naladěnou na 66 kW.

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Fabia se může v nové generaci pochlubit rozsáhlými možnostmi individualizace. Nejspíš proto, aby Škoda demonstrovala tento fakt, je na mezinárodní prezentaci mnoho různých provedení a dá velkou práci najít v desítkách automobilů dva stejné. O tom se nakonec můžete přesvědčit v přiložené fotogalerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekMnožství barevných kombinací je jeden z detailů svědčících o tom, že Škoda chce novou Fabií oslovit mladší klientelu

Jen tak v rychlosti jsme proběhli parkoviště, nabízených barevných kombinací je opravdu hodně. Některé vypadají více než dobře. Třeba taková zelená metalíza s černými disky a černou střechou. Jiné, jako například vínová s bílými disky a bílou střechou, působí dost zvláštně. Ale proti gustu…

Nová Škoda Fabia bude jezdit se spotřebou 3,1 l/100 km

Nová Škoda Fabia bude jezdit se spotřebou 3,1 l/100 km

Jízdu a vůbec první dojmy z nové Fabie si podrobně rozebereme zítra. Pro tuto chvíli jenom v rychlosti pár věcí, které nás zaujaly. Nová generace je velmi tichá a má hodně komfortní podvozek. Naše provedení stálo na šestnáctipalcových kolech a podvozek se prezentoval jako velmi pohodlný, což je dobře. Autu ale trochu schází očekávaná lehkost. A jak se zdá, důvodem budou dlouhé „kvalty“ v našem případě pětistupňové převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
První dojem z jízdy novou Fabií? Nečekaný komfort odpružení

Ve čtvrtek vyzkoušíme ještě alespoň jednu motorizaci. Ucelené první dojmy s dalšími fotkami a technickými údaji očekávejte ve večerních hodinách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Škoda Fabia: Testujeme novou generaci na portugalských silnicích
  2. Škoda Fabia: Kompletní fotogalerie
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky