Fotogalerie: Testujeme novou Škodu Fabia na portugalských silnicích

Konečně jsme usedli za volant nové generace Škody Fabia. První dojmy aktuálně nabíráme na jihozápadě evropského kontinentu, kde Škoda před dvěma lety představovala i současnou Octavii.
Seznam kapitol
  1. Škoda Fabia: Testujeme novou generaci na portugalských silnicích
  2. Škoda Fabia: Kompletní fotogalerie

Škoda vypravila do portugalského Lisabonu zhruba sedmdesátičlennou skupinu novinářů, aby jim představila novou Fabii. Pozvánka se dostala také do naší redakce, takže aktuálně sedíme v hotelu a třídíme první fotografie z prvního testovacího dne. Ten jsme strávili za volantem verze osazené čtyřválcovou dvanáctistovkou TSI, naladěnou na 66 kW.

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Fabia se může v nové generaci pochlubit rozsáhlými možnostmi individualizace. Nejspíš proto, aby Škoda demonstrovala tento fakt, je na mezinárodní prezentaci mnoho různých provedení a dá velkou práci najít v desítkách automobilů dva stejné. O tom se nakonec můžete přesvědčit v přiložené fotogalerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekMnožství barevných kombinací je jeden z detailů svědčících o tom, že Škoda chce novou Fabií oslovit mladší klientelu

Jen tak v rychlosti jsme proběhli parkoviště, nabízených barevných kombinací je opravdu hodně. Některé vypadají více než dobře. Třeba taková zelená metalíza s černými disky a černou střechou. Jiné, jako například vínová s bílými disky a bílou střechou, působí dost zvláštně. Ale proti gustu…

Nová Škoda Fabia bude jezdit se spotřebou 3,1 l/100 km

Nová Škoda Fabia bude jezdit se spotřebou 3,1 l/100 km

Jízdu a vůbec první dojmy z nové Fabie si podrobně rozebereme zítra. Pro tuto chvíli jenom v rychlosti pár věcí, které nás zaujaly. Nová generace je velmi tichá a má hodně komfortní podvozek. Naše provedení stálo na šestnáctipalcových kolech a podvozek se prezentoval jako velmi pohodlný, což je dobře. Autu ale trochu schází očekávaná lehkost. A jak se zdá, důvodem budou dlouhé „kvalty“ v našem případě pětistupňové převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
První dojem z jízdy novou Fabií? Nečekaný komfort odpružení

Ve čtvrtek vyzkoušíme ještě alespoň jednu motorizaci. Ucelené první dojmy s dalšími fotkami a technickými údaji očekávejte ve večerních hodinách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Škoda Fabia: Testujeme novou generaci na portugalských silnicích
  2. Škoda Fabia: Kompletní fotogalerie
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků