Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Seat na nedávné prezentaci nového Leonu Cupra 290, ke kterému se vrátíme samostatným článkem, odhalil také novou verzi závodního speciálu Cup Racer. Oproti starší variantě došlo na řadu vylepšení od aerodynamiky až po palivovou nádrž.

Seat Leon Cupra 290 oficiálně. Na českém trhu bude od konce září

Seat Leon Cupra 290 oficiálně. Na českém trhu bude od konce září

Seat Leon Cup Racer 2016 vychází z Leonu Cupra 290 a v základu používá dvoulitrový motor TSI naladěný na 243 kW (330 koní). K dispozici bude sekvenční převodovka nebo DSG a na přední nápravě stále najdeme elektronicky řízený diferenciál VAQ. Oproti starší verzi má ta nová přepracovanou aerodynamiku a vylepšený systém chlazení tak, aby vůz lépe zvládal závodní tempo ve vysokých teplotách a aby se rovněž lépe vyrovnával s vysokou vlhkostí vzduchu.

Seat Leon Cupra v podání JE Design: Potřebujete Cup Racer?

Seat Leon Cupra v podání JE Design: Potřebujete Cup Racer?

Měnily se rovněž brzdy, tlumiče a nádrž, která teď nabízí objem sto litrů a také rychlejší plnění. Vůbec největší změnou je ale příchod nové sekvenční šestistupňové převodovky. Seat Leon Cup Racer má namířeno do sérií ETCC, TCR, Seat Leon Eurocup nebo také na vytrvalostní závody 24H International Endurance Series.

Ani Seat nezůstane pozadu. Připravil závodní Ibizu i Leon  

Ani Seat nezůstane pozadu. Připravil závodní Ibizu i Leon  

Seat poprvé představil svůj závodní speciál v roce 2013 a od té doby se prodalo 118 kusů. Nová verze pro rok 2016 stojí v základním provedení s převodovkou DSG 85 000 eur, za provedení osazené šestistupňovou sekvenční převodovkou zaplatíte 110 000 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků