Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Seat na nedávné prezentaci nového Leonu Cupra 290, ke kterému se vrátíme samostatným článkem, odhalil také novou verzi závodního speciálu Cup Racer. Oproti starší variantě došlo na řadu vylepšení od aerodynamiky až po palivovou nádrž.

Seat Leon Cupra 290 oficiálně. Na českém trhu bude od konce září

Seat Leon Cupra 290 oficiálně. Na českém trhu bude od konce září

Seat Leon Cup Racer 2016 vychází z Leonu Cupra 290 a v základu používá dvoulitrový motor TSI naladěný na 243 kW (330 koní). K dispozici bude sekvenční převodovka nebo DSG a na přední nápravě stále najdeme elektronicky řízený diferenciál VAQ. Oproti starší verzi má ta nová přepracovanou aerodynamiku a vylepšený systém chlazení tak, aby vůz lépe zvládal závodní tempo ve vysokých teplotách a aby se rovněž lépe vyrovnával s vysokou vlhkostí vzduchu.

Seat Leon Cupra v podání JE Design: Potřebujete Cup Racer?

Seat Leon Cupra v podání JE Design: Potřebujete Cup Racer?

Měnily se rovněž brzdy, tlumiče a nádrž, která teď nabízí objem sto litrů a také rychlejší plnění. Vůbec největší změnou je ale příchod nové sekvenční šestistupňové převodovky. Seat Leon Cup Racer má namířeno do sérií ETCC, TCR, Seat Leon Eurocup nebo také na vytrvalostní závody 24H International Endurance Series.

Ani Seat nezůstane pozadu. Připravil závodní Ibizu i Leon  

Ani Seat nezůstane pozadu. Připravil závodní Ibizu i Leon  

Seat poprvé představil svůj závodní speciál v roce 2013 a od té doby se prodalo 118 kusů. Nová verze pro rok 2016 stojí v základním provedení s převodovkou DSG 85 000 eur, za provedení osazené šestistupňovou sekvenční převodovkou zaplatíte 110 000 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků