Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Seat na nedávné prezentaci nového Leonu Cupra 290, ke kterému se vrátíme samostatným článkem, odhalil také novou verzi závodního speciálu Cup Racer. Oproti starší variantě došlo na řadu vylepšení od aerodynamiky až po palivovou nádrž.

Seat Leon Cupra 290 oficiálně. Na českém trhu bude od konce září

Seat Leon Cupra 290 oficiálně. Na českém trhu bude od konce září

Seat Leon Cup Racer 2016 vychází z Leonu Cupra 290 a v základu používá dvoulitrový motor TSI naladěný na 243 kW (330 koní). K dispozici bude sekvenční převodovka nebo DSG a na přední nápravě stále najdeme elektronicky řízený diferenciál VAQ. Oproti starší verzi má ta nová přepracovanou aerodynamiku a vylepšený systém chlazení tak, aby vůz lépe zvládal závodní tempo ve vysokých teplotách a aby se rovněž lépe vyrovnával s vysokou vlhkostí vzduchu.

Seat Leon Cupra v podání JE Design: Potřebujete Cup Racer?

Seat Leon Cupra v podání JE Design: Potřebujete Cup Racer?

Měnily se rovněž brzdy, tlumiče a nádrž, která teď nabízí objem sto litrů a také rychlejší plnění. Vůbec největší změnou je ale příchod nové sekvenční šestistupňové převodovky. Seat Leon Cup Racer má namířeno do sérií ETCC, TCR, Seat Leon Eurocup nebo také na vytrvalostní závody 24H International Endurance Series.

Ani Seat nezůstane pozadu. Připravil závodní Ibizu i Leon  

Ani Seat nezůstane pozadu. Připravil závodní Ibizu i Leon  

Seat poprvé představil svůj závodní speciál v roce 2013 a od té doby se prodalo 118 kusů. Nová verze pro rok 2016 stojí v základním provedení s převodovkou DSG 85 000 eur, za provedení osazené šestistupňovou sekvenční převodovkou zaplatíte 110 000 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků