Fotogalerie: Range Rover Sport vyladěn podle not Lumma Design

Společnost Lumma Design si vzala po celé řadě modelů automobilek Land Rover, Porsche nebo BMW do parády novou generaci Range Roveru Sport. Cílem bylo ještě více zdůraznit sportovní charakter tohoto velkého SUV, čehož by mělo být dosaženo pomocí nového nárazníku s integrovanými LED denního svícení, rozšířených blatníků nebo zadního nárazníku s difuzorem.

Test Range Rover Sport SDV6 Autobiography: O level dál

Test Range Rover Sport SDV6 Autobiography: O level dál

Součástí úpravy CLR RS jsou také disky o velikosti 22 palců, střešní spoiler a výfuk z nerezové oceli zakončený čtveřicí koncovek.

Sourozenci Range Rover a Range Rover Sport se v minulosti už dočkali řady úprav. Za zmínku stojí například verze předělaná na kupé nebo kabriolet. Pro opravdové gurmány je pak připraven třeba Range Rover Mystere od Hamannu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Land Rover Freelander 2
Rok výroby: 2002
Stav: 206 036 km
Cena: 80 000 Kč
Land Rover Range Rover Evoque 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 70 913 km
Cena: 720 000 Kč
Land Rover Discovery 2,5
Rok výroby: 2003
Stav: 224 824 km
Cena: 160 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 194 970 km
Cena: 196 000 Kč
Land Rover Range Rover Evoque 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 35 760 km
Cena: 720 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 151 321 km
Cena: 218 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků