Fotogalerie: Prohlédněte si třetí české LaFerrari

Česká republika má třetí LaFerrari, což je vzhledem k tomu, kolik tento vůz stojí a hlavně jakým způsobem si automobilka zákazníky vybírá, poměrně zajímavé. Exemplář s bílým lakem karoserie je ale kvůli omezenému počtu 499 vyrobených kusů poslední, který se k nám dostal jako nový automobil.

Video: McLaren P1 vs Ferrari LaFerrari vs Porsche 918 Spyder

Video: McLaren P1 vs Ferrari LaFerrari vs Porsche 918 Spyder

Abyste se mohli stát majitelem LaFerrari, nestačilo mít k dispozici pouze zhruba milion eur. Ferrari si vybíralo, komu svůj speciál prodá. Jenom k tomu, aby vás Ferrari napsalo na seznam kandidátů, bylo potřeba vlastnit alespoň pět vozů z modelových řad této značky a především mít dlouholeté vazby k automobilce.

Ženevský král? Jednoznačně LaFerrari

Ženevský král? Jednoznačně LaFerrari

Majitelem třetího českého LaFerrari je Robert Pergl, který je spolumajitelem společnosti Scuderia Praha. Velkým argumentem pro Ferrari byla ale skutečnost, že Robert dlouhou dobu s Ferrari závodí.

Jenom připomeneme, že italský hybridní supersport má celkový výkon 708 kW (963 k), točivý moment překračuje 900 Nm, nejvyšší rychlost je 350 km/h a akcelerace z nuly na 300 km/h zabere pouhých patnáct sekund. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků