Fotogalerie: Prohlédněte si třetí české LaFerrari

Česká republika má třetí LaFerrari, což je vzhledem k tomu, kolik tento vůz stojí a hlavně jakým způsobem si automobilka zákazníky vybírá, poměrně zajímavé. Exemplář s bílým lakem karoserie je ale kvůli omezenému počtu 499 vyrobených kusů poslední, který se k nám dostal jako nový automobil.

Video | Sportovní auta | Zajímavosti | McLaren | Fascinace | Ferrari | Porsche

Video: McLaren P1 vs Ferrari LaFerrari vs Porsche 918 Spyder

Abyste se mohli stát majitelem LaFerrari, nestačilo mít k dispozici pouze zhruba milion eur. Ferrari si vybíralo, komu svůj speciál prodá. Jenom k tomu, aby vás Ferrari napsalo na seznam kandidátů, bylo potřeba vlastnit alespoň pět vozů z modelových řad této značky a především mít dlouholeté vazby k automobilce.

Video | Ženeva 2013 | Premiéry | Autosalony | Sportovní auta | Ferrari

Ženevský král? Jednoznačně LaFerrari

Majitelem třetího českého LaFerrari je Robert Pergl, který je spolumajitelem společnosti Scuderia Praha. Velkým argumentem pro Ferrari byla ale skutečnost, že Robert dlouhou dobu s Ferrari závodí.

Jenom připomeneme, že italský hybridní supersport má celkový výkon 708 kW (963 k), točivý moment překračuje 900 Nm, nejvyšší rychlost je 350 km/h a akcelerace z nuly na 300 km/h zabere pouhých patnáct sekund. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků