Fotogalerie: Prohlédněte si třetí české LaFerrari

Česká republika má třetí LaFerrari, což je vzhledem k tomu, kolik tento vůz stojí a hlavně jakým způsobem si automobilka zákazníky vybírá, poměrně zajímavé. Exemplář s bílým lakem karoserie je ale kvůli omezenému počtu 499 vyrobených kusů poslední, který se k nám dostal jako nový automobil.

Video: McLaren P1 vs Ferrari LaFerrari vs Porsche 918 Spyder

Video: McLaren P1 vs Ferrari LaFerrari vs Porsche 918 Spyder

Abyste se mohli stát majitelem LaFerrari, nestačilo mít k dispozici pouze zhruba milion eur. Ferrari si vybíralo, komu svůj speciál prodá. Jenom k tomu, aby vás Ferrari napsalo na seznam kandidátů, bylo potřeba vlastnit alespoň pět vozů z modelových řad této značky a především mít dlouholeté vazby k automobilce.

Ženevský král? Jednoznačně LaFerrari

Ženevský král? Jednoznačně LaFerrari

Majitelem třetího českého LaFerrari je Robert Pergl, který je spolumajitelem společnosti Scuderia Praha. Velkým argumentem pro Ferrari byla ale skutečnost, že Robert dlouhou dobu s Ferrari závodí.

Jenom připomeneme, že italský hybridní supersport má celkový výkon 708 kW (963 k), točivý moment překračuje 900 Nm, nejvyšší rychlost je 350 km/h a akcelerace z nuly na 300 km/h zabere pouhých patnáct sekund. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků