Fotogalerie: Prohlédněte si třetí české LaFerrari

Česká republika má třetí LaFerrari, což je vzhledem k tomu, kolik tento vůz stojí a hlavně jakým způsobem si automobilka zákazníky vybírá, poměrně zajímavé. Exemplář s bílým lakem karoserie je ale kvůli omezenému počtu 499 vyrobených kusů poslední, který se k nám dostal jako nový automobil.

Video: McLaren P1 vs Ferrari LaFerrari vs Porsche 918 Spyder

Video: McLaren P1 vs Ferrari LaFerrari vs Porsche 918 Spyder

Abyste se mohli stát majitelem LaFerrari, nestačilo mít k dispozici pouze zhruba milion eur. Ferrari si vybíralo, komu svůj speciál prodá. Jenom k tomu, aby vás Ferrari napsalo na seznam kandidátů, bylo potřeba vlastnit alespoň pět vozů z modelových řad této značky a především mít dlouholeté vazby k automobilce.

Ženevský král? Jednoznačně LaFerrari

Ženevský král? Jednoznačně LaFerrari

Majitelem třetího českého LaFerrari je Robert Pergl, který je spolumajitelem společnosti Scuderia Praha. Velkým argumentem pro Ferrari byla ale skutečnost, že Robert dlouhou dobu s Ferrari závodí.

Jenom připomeneme, že italský hybridní supersport má celkový výkon 708 kW (963 k), točivý moment překračuje 900 Nm, nejvyšší rychlost je 350 km/h a akcelerace z nuly na 300 km/h zabere pouhých patnáct sekund. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků