FOTOGALERIE: prohlédněte si Ford Evos na „živých“ snímcích

Ford představil ve Frankfurtu kromě jiného také svůj koncept Evos, na kterém prezentuje design příštích modelů. Studie je dlouhá 4,5 metrů, na šířku měří 1,97 m a vysoká je pouhých 1,36 m. Rozvor náprav dosahuje na 2,74 m a Ford neváhá označit Evos za umělecké dílo, které vás okamžitě uhrane.

Díky dvojici vzhůru výklopných dveří nastoupí cestující do interiéru velmi snadno, po zavření se ovšem automobil tváří, jako kdyby zadní dveře vůbec neměl. Jednoduše řečeno, design této studie se povedl. Ford kráčí podle našeho názoru jednoznačně správným směrem.

O pohon se stará systém představený spolu s modelem C-Max Energi. Jedná se o kombinaci benzinového dvoulitru s elektromotorem. Celkový dojezd se pohybuje kolem 800 km. Lithium-iontové akumulátory je možné dobíjet z klasické domácí zástrčky. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků