FOTOGALERIE: prohlédněte si Ford Evos na „živých“ snímcích

Ford představil ve Frankfurtu kromě jiného také svůj koncept Evos, na kterém prezentuje design příštích modelů. Studie je dlouhá 4,5 metrů, na šířku měří 1,97 m a vysoká je pouhých 1,36 m. Rozvor náprav dosahuje na 2,74 m a Ford neváhá označit Evos za umělecké dílo, které vás okamžitě uhrane.

Díky dvojici vzhůru výklopných dveří nastoupí cestující do interiéru velmi snadno, po zavření se ovšem automobil tváří, jako kdyby zadní dveře vůbec neměl. Jednoduše řečeno, design této studie se povedl. Ford kráčí podle našeho názoru jednoznačně správným směrem.

O pohon se stará systém představený spolu s modelem C-Max Energi. Jedná se o kombinaci benzinového dvoulitru s elektromotorem. Celkový dojezd se pohybuje kolem 800 km. Lithium-iontové akumulátory je možné dobíjet z klasické domácí zástrčky. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků