FOTOGALERIE: prohlédněte si Ford Evos na „živých“ snímcích

Ford představil ve Frankfurtu kromě jiného také svůj koncept Evos, na kterém prezentuje design příštích modelů. Studie je dlouhá 4,5 metrů, na šířku měří 1,97 m a vysoká je pouhých 1,36 m. Rozvor náprav dosahuje na 2,74 m a Ford neváhá označit Evos za umělecké dílo, které vás okamžitě uhrane.

Díky dvojici vzhůru výklopných dveří nastoupí cestující do interiéru velmi snadno, po zavření se ovšem automobil tváří, jako kdyby zadní dveře vůbec neměl. Jednoduše řečeno, design této studie se povedl. Ford kráčí podle našeho názoru jednoznačně správným směrem.

O pohon se stará systém představený spolu s modelem C-Max Energi. Jedná se o kombinaci benzinového dvoulitru s elektromotorem. Celkový dojezd se pohybuje kolem 800 km. Lithium-iontové akumulátory je možné dobíjet z klasické domácí zástrčky. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 46 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků