FOTOGALERIE: prohlédněte si Ford Evos na „živých“ snímcích

Ford představil ve Frankfurtu kromě jiného také svůj koncept Evos, na kterém prezentuje design příštích modelů. Studie je dlouhá 4,5 metrů, na šířku měří 1,97 m a vysoká je pouhých 1,36 m. Rozvor náprav dosahuje na 2,74 m a Ford neváhá označit Evos za umělecké dílo, které vás okamžitě uhrane.

Díky dvojici vzhůru výklopných dveří nastoupí cestující do interiéru velmi snadno, po zavření se ovšem automobil tváří, jako kdyby zadní dveře vůbec neměl. Jednoduše řečeno, design této studie se povedl. Ford kráčí podle našeho názoru jednoznačně správným směrem.

O pohon se stará systém představený spolu s modelem C-Max Energi. Jedná se o kombinaci benzinového dvoulitru s elektromotorem. Celkový dojezd se pohybuje kolem 800 km. Lithium-iontové akumulátory je možné dobíjet z klasické domácí zástrčky. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků