Fotogalerie: Prohlédněte si Dacii Duster Oroch do posledního detailu

Správně bychom měli říkat Renault Duster Oroch, protože se pick-up odvozený od Duster zatím prodává pouze v Jižní Americe. Uvidíme, zda se tento automobil někdy objeví také v Evropě, než se tak stane, můžeme si akorát prohlížet fotografie, ať víme, o co přicházíme. Automobilka jich nedávno zveřejnila více než dost.

Dacia Duster Oroch se dočká sériové verze. Představí se v červnu

Dacia Duster Oroch se dočká sériové verze. Představí se v červnu

Oroch se nabízí v Brazílii s motorem 1.6 16V nebo s větším 2.0 16V. Obě jednotky umí spalovat etanol. Při jízdě na klasický benzin nabízí ta slabší 110 koní (115 na etanol), výkonnější provedení disponuje maximem 143 koní (148 k na etanol). Manuální převodovka je v prvním případě pětistupňová, silnější varianta má šestistupňovou převodovku. Sprint z nuly na stovku trvá 14,3 s u šestnáctistovky při jízdě na benzin a 10,6 s u dvoulitru opět pokud jedete na benzin.

Dacia Duster pick-up definitivně bude. Zde jsou první oficiální fotky

Dacia Duster pick-up definitivně bude. Zde jsou první oficiální fotky

Oroch je dlouhý 4693 mm, vysoký 1695 mm a široký 1821 mm. Standardem jsou šestnáctipalcová kola. Nákladový prostor nabídne objem 683 kg a celkově umí pick-up odvozený od Dustera odvéz hmotnost až 650 kg. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků