Fotogalerie: Prohlédněte si Dacii Duster Oroch do posledního detailu

Správně bychom měli říkat Renault Duster Oroch, protože se pick-up odvozený od Duster zatím prodává pouze v Jižní Americe. Uvidíme, zda se tento automobil někdy objeví také v Evropě, než se tak stane, můžeme si akorát prohlížet fotografie, ať víme, o co přicházíme. Automobilka jich nedávno zveřejnila více než dost.

Dacia Duster Oroch se dočká sériové verze. Představí se v červnu

Dacia Duster Oroch se dočká sériové verze. Představí se v červnu

Oroch se nabízí v Brazílii s motorem 1.6 16V nebo s větším 2.0 16V. Obě jednotky umí spalovat etanol. Při jízdě na klasický benzin nabízí ta slabší 110 koní (115 na etanol), výkonnější provedení disponuje maximem 143 koní (148 k na etanol). Manuální převodovka je v prvním případě pětistupňová, silnější varianta má šestistupňovou převodovku. Sprint z nuly na stovku trvá 14,3 s u šestnáctistovky při jízdě na benzin a 10,6 s u dvoulitru opět pokud jedete na benzin.

Dacia Duster pick-up definitivně bude. Zde jsou první oficiální fotky

Dacia Duster pick-up definitivně bude. Zde jsou první oficiální fotky

Oroch je dlouhý 4693 mm, vysoký 1695 mm a široký 1821 mm. Standardem jsou šestnáctipalcová kola. Nákladový prostor nabídne objem 683 kg a celkově umí pick-up odvozený od Dustera odvéz hmotnost až 650 kg. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků