Fotogalerie: Prohlédněte si Dacii Duster Oroch do posledního detailu

Správně bychom měli říkat Renault Duster Oroch, protože se pick-up odvozený od Duster zatím prodává pouze v Jižní Americe. Uvidíme, zda se tento automobil někdy objeví také v Evropě, než se tak stane, můžeme si akorát prohlížet fotografie, ať víme, o co přicházíme. Automobilka jich nedávno zveřejnila více než dost.

Dacia Duster Oroch se dočká sériové verze. Představí se v červnu

Dacia Duster Oroch se dočká sériové verze. Představí se v červnu

Oroch se nabízí v Brazílii s motorem 1.6 16V nebo s větším 2.0 16V. Obě jednotky umí spalovat etanol. Při jízdě na klasický benzin nabízí ta slabší 110 koní (115 na etanol), výkonnější provedení disponuje maximem 143 koní (148 k na etanol). Manuální převodovka je v prvním případě pětistupňová, silnější varianta má šestistupňovou převodovku. Sprint z nuly na stovku trvá 14,3 s u šestnáctistovky při jízdě na benzin a 10,6 s u dvoulitru opět pokud jedete na benzin.

Dacia Duster pick-up definitivně bude. Zde jsou první oficiální fotky

Dacia Duster pick-up definitivně bude. Zde jsou první oficiální fotky

Oroch je dlouhý 4693 mm, vysoký 1695 mm a široký 1821 mm. Standardem jsou šestnáctipalcová kola. Nákladový prostor nabídne objem 683 kg a celkově umí pick-up odvozený od Dustera odvéz hmotnost až 650 kg. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků