Fotogalerie: Prohlédněte si Dacii Duster Oroch do posledního detailu

Správně bychom měli říkat Renault Duster Oroch, protože se pick-up odvozený od Duster zatím prodává pouze v Jižní Americe. Uvidíme, zda se tento automobil někdy objeví také v Evropě, než se tak stane, můžeme si akorát prohlížet fotografie, ať víme, o co přicházíme. Automobilka jich nedávno zveřejnila více než dost.

Dacia Duster Oroch se dočká sériové verze. Představí se v červnu

Dacia Duster Oroch se dočká sériové verze. Představí se v červnu

Oroch se nabízí v Brazílii s motorem 1.6 16V nebo s větším 2.0 16V. Obě jednotky umí spalovat etanol. Při jízdě na klasický benzin nabízí ta slabší 110 koní (115 na etanol), výkonnější provedení disponuje maximem 143 koní (148 k na etanol). Manuální převodovka je v prvním případě pětistupňová, silnější varianta má šestistupňovou převodovku. Sprint z nuly na stovku trvá 14,3 s u šestnáctistovky při jízdě na benzin a 10,6 s u dvoulitru opět pokud jedete na benzin.

Dacia Duster pick-up definitivně bude. Zde jsou první oficiální fotky

Dacia Duster pick-up definitivně bude. Zde jsou první oficiální fotky

Oroch je dlouhý 4693 mm, vysoký 1695 mm a široký 1821 mm. Standardem jsou šestnáctipalcová kola. Nákladový prostor nabídne objem 683 kg a celkově umí pick-up odvozený od Dustera odvéz hmotnost až 650 kg. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků