Fotogalerie: Prohlédněte si Dacii Duster Oroch do posledního detailu

Správně bychom měli říkat Renault Duster Oroch, protože se pick-up odvozený od Duster zatím prodává pouze v Jižní Americe. Uvidíme, zda se tento automobil někdy objeví také v Evropě, než se tak stane, můžeme si akorát prohlížet fotografie, ať víme, o co přicházíme. Automobilka jich nedávno zveřejnila více než dost.

Dacia Duster Oroch se dočká sériové verze. Představí se v červnu

Dacia Duster Oroch se dočká sériové verze. Představí se v červnu

Oroch se nabízí v Brazílii s motorem 1.6 16V nebo s větším 2.0 16V. Obě jednotky umí spalovat etanol. Při jízdě na klasický benzin nabízí ta slabší 110 koní (115 na etanol), výkonnější provedení disponuje maximem 143 koní (148 k na etanol). Manuální převodovka je v prvním případě pětistupňová, silnější varianta má šestistupňovou převodovku. Sprint z nuly na stovku trvá 14,3 s u šestnáctistovky při jízdě na benzin a 10,6 s u dvoulitru opět pokud jedete na benzin.

Dacia Duster pick-up definitivně bude. Zde jsou první oficiální fotky

Dacia Duster pick-up definitivně bude. Zde jsou první oficiální fotky

Oroch je dlouhý 4693 mm, vysoký 1695 mm a široký 1821 mm. Standardem jsou šestnáctipalcová kola. Nákladový prostor nabídne objem 683 kg a celkově umí pick-up odvozený od Dustera odvéz hmotnost až 650 kg. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků