Fotogalerie: Praga vystavila na pražském Chodově všechny modely

Na pražském Chodově vystavuje Praga všechny své modely. Pokud si chcete prohlédnout tyto závodní speciály zblízka, máte možnost tak učinit ještě dnes nebo zítra.

V showroomu společnosti AutoTechnologii jsou dnes a zítra k vidění všechny speciály značky Praga. Kdybyste váhali nad návštěvou, níže najdete menší fotogalerii, která zachycuje v podstatě vše, co je k vidění. Popravdě řečeno, už pouze pohled na tato závodní auta vyskládaná vedle sebe stojí za to.

Praga zve do showroomu. V Praze vystaví speciály R1, R1S, R1T a R1R

Praga zve do showroomu. V Praze vystaví speciály R1, R1S, R1T a R1R

Praga zde ukazuje vše od modelu R4S, který novodobou éru této značky odstartoval. Nechybí ani R1S, R1T nebo R1. Hlavním tahákem je ovšem modrá R1R, která má jako jediná z vystavených exemplářů homologaci pro silniční provoz. Vystavený kus je předsériový prototyp, sériová výroba začne ještě letos. Nevznikne ale více než 68 exemplářů.

Prozatím je tento projekt ve fázi „lákání zákazníků“ a zájem údajně existuje. Ideálem by bylo, kdyby se podařilo všechny plánované kusy prodat ještě před startem výroby. Základní cena jednoho takového stroje je 198 000 eur. Tato suma je ale pouze orientační, protože zákazníci budou moci dále naspecifikovat řadu různých věcí, což se samozřejmě odrazí i na konečné částce.

Praga se chce vrátit na silnice. Zkouší to přes závodní okruhy

Praga se chce vrátit na silnice. Zkouší to přes závodní okruhy

A odrazí se to i na době dodání. Samotná montáž základního automobilu zabere zhruba čtyři až pět týdnů. Pokud budete patřit mezi první zákazníky, pak byste se měli svého exempláře dočkat v září letošního roku. 

Na pražském Chodově v showroomu AutoTechnologi budou dny otevřených dveří probíhat dnes do deseti hodin večer, zítra bude otevřeno od deseti ráno do osmi večer. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 235 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků