Fotogalerie: Policie předvedla nové zastavovací pásy

Policie předvedla nové zastavovací pásy, kterých dohromady nakoupila 240 kusů za cenu 2 298 516 Kč včetně DPH. Polovina ze zmíněného počtu míří do výbavy pořádkové policie, tu druhou bude používat dopravní policie.

Policejní kontrola zdrží autobus i desítky minut, na odškodnění zapomeňte

Policejní kontrola zdrží autobus i desítky minut, na odškodnění zapomeňte

Zastavovací pásy jsou dlouhé 4,7 m a základem je pružný plast. Na pásu je 110 dutých hrotů vyrobených z nerezové oceli, kdy každý má délku 45 mm a průměr 3 mm. Hroty jsou pro běžnou manipulaci osazeny plastovou krytkou. Jeden pás stojí 9 577 Kč včetně DPH. Součástí zakázky bylo údajně i proškolení policistů.

Moravskoslezský kraj chce odebírat řidičáky za překročení rychlosti

Moravskoslezský kraj chce odebírat řidičáky za překročení rychlosti

Policisté mohou pásy použít v případě, že řidič neuposlechne výzvu k zastavení automobilu. Mělo by se tímto způsobem předcházet situacím, kdy policie nakonec před ujíždějícím řidičem zastaví dopravu a tím prakticky ucpe silnici, což se stalo už několikrát. Poslední takový případ skončil tragicky.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků