Fotogalerie: Podívejte se, jak bude vypadat nový Volkswagen Touareg

Jak bude vypadat budoucnost Volkswagenu Touareg, to v Pekingu ukazuje koncept T-Prime Concept GTE. Vzhledem k aféře Dieselgate asi nikoho nepřekvapí, že i v tomto případě se jedná o hybrid schopný čistě elektrické jízdy. 

Test Volkswagen Touareg 4.2 TDI R-Line: klasika made in Slovakia  

Test Volkswagen Touareg 4.2 TDI R-Line: klasika made in Slovakia  

T-Prime Concept GTE je studie, která kromě designu samotného naznačuje také další technologie. Například přístrojový štít a středový displej jsou spojeny do jednoho celku a osmistupňová automatická převodovka dostala ovládání „by wire“, takže je ovládána dálkově. Koncept nabízí čtyřmístný interiér. 

Hybridní pohonné ústrojí Volkswagen blíže nespecifikoval. Spokojit se proto musíme s obecnými údaji. V čistě elektrickém režimu zvládne toto SUV až 50 kilometrů, naopak v nejostřejším režimu GTE umí vyprodukovat až 280 kW (381 k). 

Test Volkswagen Passat Variant GTE: Výborné auto, když...  

Test Volkswagen Passat Variant GTE: Výborné auto, když...  

Studie T-Prime Concept GTE je součástí ofenzívy této automobilky v kategorii SUV. Automobilka už potvrdila příchod crossoveru o velikosti Golfu a brzy se dočkáme také ještě menšího crossoveru na bází modelu Polo. Čínský trh se může těšit rovněž na Tiguan s prodlouženým rozvorem. 

Volkswagen zároveň přislíbil sedm elektrických a plug-in hybridních modelů do roku 2020. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 2 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků