Fotogalerie: Modely Škoda 4x4 ve Vídni, aneb (nejen) čtyřkolky v akci

13 komentářů

Lubo
3. června • 21:54

Mne sa uvedene porovnanie 4x2 a 4x4 absolutne nepaci.(Octavie a Superb) Podla mojho nazoru tu az taky velky rozdiel nieje. Staci sa pozriet na tachometer a je hned vidiet ze tie auta nejdu viac ako 50 km/h. Alebo sa mylim? Ak chce ukazat co dokaze pohon 4x4 na mokrej vozovke tak nech ide aspon 80 km/h.

rohYpnol
3. června • 17:32

Měl bych 2 konkrétní otázky:1) umí haldex5 4x4 i na zpátečku?2) dokáže se ROZJET (tj. ne jen přejet s odlehčením) haldex5, když jsou 2 kola do kříže "ve vzduchu"?

Tom
4. června • 0:23

Ano, ano... Alespon u Volva

Zelí
3. června • 21:44

ad2..... a kdy by k tomu mělo u silničního auta nastat. Nějak jsem ten požadavek nepochopil.

rohYpnol
4. června • 13:57

1) Yeti rozhodně nnení jen silničním vozem, ale hlavně....
2) ... "ve vzduchu" si klidně zaměň za "bez adheze", což se ti v zimě může stát kdykoliv a kdekoliv i na té nejrovnější silnici B-]

Zelí
5. června • 11:18

Yeti je silniční auto, je to městské SUV není to offroad. Dokladem toho je to, že se prodává i jako předohrab.

Revan_21
5. června • 15:14

Noa? že se prodává jako předohrab? To není dukaz toho, že to nějakej ten offroad nezvladne...
Předohrab bude spíše proto, že budou zakaznici kterří si to koupí.

Vana666
4. června • 16:32

Stav "bez adheze" v zimě nenastane, alespoň já s s tím ještě nikdy nesetkal. I hladký led má dostatek adheze na to aby se čtyřkolka v pohodě rozjela.

homer - ten pravej
4. června • 23:10

standartní situace v zimě na horách - taháš zoufalce z pangejtu a s haldexem bez uzávěrky diferáku nebo redukce se ti točí na každý nápravě jedno kolo a to je všechno, pak zbývá jenom síla lidskejch paží nebo přepřáhnout

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
5. června • 11:15

Na tahání aut z pangejtu je traktor nebo sypač se závěrkama. Na to se silniční auto nenavrhuje.

Venouch
3. června • 18:19

Odpovědi na tvojí otázku: Ano a ano:-D

Vana666
4. června • 7:47

Pokud by opravdu byly kola do kříže ve vzduchu (jako že to úplně nastat prakticky nemůže ale třeba hodně odlehčené můžou být) tak se žádný haldex nerozjede bez nějaké další podpory. Musí mu pomoct alespoň EDS apod.

Vana666
4. června • 8:00

Teda doplnil bych že Haldex 4 se dělal volitelně i se závěrkou zadního difu takže ten jako jediný by se rozjel. Ale nevím jestli může mít závěrku i nová pětka

Doporučujeme

Články odjinud