Fotogalerie: Mini Roadster do posledního detailu

Seznam kapitol
  1. Mini Roadster
  2. Kompletní fotogalerie

Nedlouho po představení nového Mini Coupe byla tak trochu nečekaně odhalena také jeho otevřená varianta Roadster. Nové provedení logicky vychází ze svého o pár měsíců staršího sourozence (což je nejlépe patrné s nataženou střechou). Není proto žádné překvapení, že základní rozměry mají obě karosářské verze stejné. Roadster měří na délku 3743 mm, široký je 1683 mm a vysoký 1390 mm.

Prodej odstartuje na jaře příštího roku. Základní Mini Roadster dostane pod kapotu benzinovou jedna-šestku s výkonem 122 koní, nad ním stojí dieselové provedení s naftovým dvoulitrem o výkonu 143 koní. Chybět samozřejmě nebude ani „esková“ verze s přeplňovaným motorem o objemu 1,6 litru nabízející maximální výkon 184 k. Vrcholem pak je jako vždy JCW opět s přeplňovanou jedna-šestkou.

Nejrychlejší Roadster s výkonem 211 koní a točivým momentem 260 Nm zvládne stovku za 6,5 s což je v porovnání s Coupe o jednu desetinku horší. Maximální rychlost 237 km/h pak znamená pohoršení o 3 km/h a průměrná spotřeba 7,3 l/100 km je vyšší o dvě deci. Vrcholnou verzi nového Mini Roadster si můžete prohlédnout ve fotogalerii. Výrobce připravil opravdu velké množství fotek. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mini Roadster
  2. Kompletní fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků