Fotogalerie: Mercedes-Benz G v úpravě od German Special Customs

Mercedes-Benz třídy G letos oslavil 35. výročí od svého uvedení na trh a k narozeninám dostal kromě tovární edice také úpravu od German Special Customs. Ta je celkem klasická, zahrnuje řádný body kit a obří kola. 

Mercedes-Benz třídy G slaví 35 let stylovým provedením Edition 35

Mercedes-Benz třídy G slaví 35 let stylovým provedením Edition 35

Designéři od German Special Customs připravili pro německou off-roadovou legendu pořádný nárazník s integrovanými diodami denního svícení a karbonovým spoilerem. Širší jsou také blatníky i prahy, vzadu najdete opět přepracovaný nárazník a karbonový kryt rezervního kola. Není to jediný karbonový doplněk na karoserii. Géčko dostalo také karbonové kryty zpětných zrcátek a část kapoty.

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Celé představení podtrhují disky o velikosti 22 palců obuté do pneumatik s rozměrem 305/40 R22, respektive koncovky výfuku integrované do prahů. Interiér pak kombinuje opět karbon, nechybí samozřejmě ani kožené čalounění a Alcantara. 

Jak se píše v tiskové zprávě, tato úprava má vylepšit aerodynamiku a použít se dá na nejnovější i na starší provedení třídy G. O motoru se German Special Customs nezmiňuje. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků