Fotogalerie: Mark Webber za volantem Dacie Duster

Občas se tu a tam objeví nějaký známý závodní jezdec za volantem sériového a obvykle sportovního automobilu. V tomto kontextu nejde zapomenout na video, kterak se Damon Hill prohání s Mercedesem-Benz SL55 AMG takovým způsobem, až se z toho jistému novináři udělá poněkud nevolno. Ovšem Mark Webber si po Velké ceně Abu Dhabi vyzkoušel něco z úplně jiné kategorie.

Test Dacia Duster 1,5 dCi 4x4: Drákula útočí

Test Dacia Duster 1,5 dCi 4x4: Drákula útočí

Australského závodníka pozval Renault na testování Dacie Duster do Ománu. Jak mu to sluší ve společnosti jedné z na českém trhu cenově nejdostupnější „čtyřkolky“, to můžete posoudit díky přiloženým fotografiím. Duster má sice ke sportovnímu automobilu hodně daleko, ale mimo silnice umí být velmi zábavný. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků