Fotogalerie: Lamborghini Countach Periscopica s cenou 24 milionů korun

Na dražbě Bonhams ze začátku června se kromě jiných specialit představilo také Lamborghini Countach, které bylo nakonec prodáno za 1 210 000 USD, což je v přepočtu více než 24 milionů korun. Jde o nejdražší Countach v historii a důvody, proč se částka vyšplhala takto vysoko jsou velmi prosté.

Tento konkrétní exemplář nese označení LP400 Periscopica. Jde o vůz z roku 1975, tedy z druhého roku výroby. Auto má na střeše opravdu něco jako „periskop“, který nahrazuje vnitřní zpětné zrcátko. Celkem vznikla série čítající pouze 150 kusů.

Japonská mafie si potrpí na světélkující Lamborghini

Japonská mafie si potrpí na světélkující Lamborghini

Prodaný vůz byl dodán jako nový do švýcarského Curychu, majitel si ho ale nakonec pořídil v roce 1978 v Auto Palace v Pittsburghu. Od té doby až do aukce auto majitele nezměnilo a ten na něm za celou dobu najel pouze 16 483 kilometrů. Předpokládá se, že jde o nejzachovalejší Lamborghini Countach vůbec.

Lamborghini Huracan s kompresorem se jmenuje LP850-4 Lucifero

Lamborghini Huracan s kompresorem se jmenuje LP850-4 Lucifero

Countach LP400 Periscopica používá čtyřlitrový dvanáctiválec, šest karburátorů Webber a maximální výkon činí 380 koní. Motor spolupracuje s pětistupňovou manuální převodovkou. 
 

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků