Fotogalerie: Hyundai představuje oplastovanou verzi modelu i20

Hyundai rozšiřuje nabídku o novou verzi modelu i20. Novinka nese označení Active a jak už jste si určitě stihli všimnout, jde o korejskou variaci na téma Fabia Scout. Jinak řečeno, i20 dostala větší světlou výšku podvozku a mnoho plastů na karoserii.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Recept, podle kterého podobná auta vznikají, je stále stejný a ani i20 Active nepředstavuje výjimku. Automobilka přidala upravené nárazníky, plasty kolem blatníků a prahů, střešní ližiny plus už zmíněný vyšší podvozek. Světlá výška tohoto modelu činí 190 mm, což je číslo, které nenabízí ani většina SUV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i20 Active nabízí věci typické pro podobná auta. Těšte se proto na vyšší podvozek a oplastovanou karoserii. Pohon všech kol v nabídce není. 

Díky plastu na karoserii se lehce změnily celkové rozměry auta. Délka narostla o centimetr, šířka se zvětšila o 26 mm, výška je ve srovnání s klasickou i20 a pět centimetrů větší. Vzhled pak mají vylepšit šestnáctipalcová litá kola.

Hyundai i20 s karoserií kombi na prvních ilustračních fotkách

Hyundai i20 s karoserií kombi na prvních ilustračních fotkách

Hyundai rovněž slibuje bohatou výbavu, ve které najdeme například kovové pedály, automatickou klimatizaci, barevné palubní desky, bezklíčkový přístup a tak dále. Technika je samozřejmě shodná s klasickou verzí i20. Na pohon všech kol rovnou zapomeňte.

Hyundai i20 Active se začne brzy prodávat v Indii. Jak to bude s variantou určenou pro evropské trhy, to zatím není jisté. Zájem by tu ale o podobný vůz určitě byl. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků