Fotogalerie: Hyundai představuje oplastovanou verzi modelu i20

Hyundai rozšiřuje nabídku o novou verzi modelu i20. Novinka nese označení Active a jak už jste si určitě stihli všimnout, jde o korejskou variaci na téma Fabia Scout. Jinak řečeno, i20 dostala větší světlou výšku podvozku a mnoho plastů na karoserii.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Recept, podle kterého podobná auta vznikají, je stále stejný a ani i20 Active nepředstavuje výjimku. Automobilka přidala upravené nárazníky, plasty kolem blatníků a prahů, střešní ližiny plus už zmíněný vyšší podvozek. Světlá výška tohoto modelu činí 190 mm, což je číslo, které nenabízí ani většina SUV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i20 Active nabízí věci typické pro podobná auta. Těšte se proto na vyšší podvozek a oplastovanou karoserii. Pohon všech kol v nabídce není. 

Díky plastu na karoserii se lehce změnily celkové rozměry auta. Délka narostla o centimetr, šířka se zvětšila o 26 mm, výška je ve srovnání s klasickou i20 a pět centimetrů větší. Vzhled pak mají vylepšit šestnáctipalcová litá kola.

Hyundai i20 s karoserií kombi na prvních ilustračních fotkách

Hyundai i20 s karoserií kombi na prvních ilustračních fotkách

Hyundai rovněž slibuje bohatou výbavu, ve které najdeme například kovové pedály, automatickou klimatizaci, barevné palubní desky, bezklíčkový přístup a tak dále. Technika je samozřejmě shodná s klasickou verzí i20. Na pohon všech kol rovnou zapomeňte.

Hyundai i20 Active se začne brzy prodávat v Indii. Jak to bude s variantou určenou pro evropské trhy, to zatím není jisté. Zájem by tu ale o podobný vůz určitě byl. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Hyundai ix20 1,4
Rok výroby: 2012
Stav: 28 994 km
Cena: 207 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2,2
Rok výroby: 2006
Stav: 229 102 km
Cena: 122 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2,2
Rok výroby: 2008
Stav: 150 622 km
Cena: 202 000 Kč
Hyundai i20 1,2
Rok výroby: 2011
Stav: 105 374 km
Cena: 114 000 Kč
Hyundai i20 1,2
Rok výroby: 2011
Stav: 76 513 km
Cena: 140 000 Kč
Hyundai i30 1
Rok výroby: 2017
Stav: 9 010 km
Cena: 385 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků