Fotogalerie: Hyundai představuje oplastovanou verzi modelu i20

Hyundai rozšiřuje nabídku o novou verzi modelu i20. Novinka nese označení Active a jak už jste si určitě stihli všimnout, jde o korejskou variaci na téma Fabia Scout. Jinak řečeno, i20 dostala větší světlou výšku podvozku a mnoho plastů na karoserii.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Recept, podle kterého podobná auta vznikají, je stále stejný a ani i20 Active nepředstavuje výjimku. Automobilka přidala upravené nárazníky, plasty kolem blatníků a prahů, střešní ližiny plus už zmíněný vyšší podvozek. Světlá výška tohoto modelu činí 190 mm, což je číslo, které nenabízí ani většina SUV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i20 Active nabízí věci typické pro podobná auta. Těšte se proto na vyšší podvozek a oplastovanou karoserii. Pohon všech kol v nabídce není. 

Díky plastu na karoserii se lehce změnily celkové rozměry auta. Délka narostla o centimetr, šířka se zvětšila o 26 mm, výška je ve srovnání s klasickou i20 a pět centimetrů větší. Vzhled pak mají vylepšit šestnáctipalcová litá kola.

Hyundai i20 s karoserií kombi na prvních ilustračních fotkách

Hyundai i20 s karoserií kombi na prvních ilustračních fotkách

Hyundai rovněž slibuje bohatou výbavu, ve které najdeme například kovové pedály, automatickou klimatizaci, barevné palubní desky, bezklíčkový přístup a tak dále. Technika je samozřejmě shodná s klasickou verzí i20. Na pohon všech kol rovnou zapomeňte.

Hyundai i20 Active se začne brzy prodávat v Indii. Jak to bude s variantou určenou pro evropské trhy, to zatím není jisté. Zájem by tu ale o podobný vůz určitě byl. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky