Fotogalerie: Hyundai představuje oplastovanou verzi modelu i20

Hyundai rozšiřuje nabídku o novou verzi modelu i20. Novinka nese označení Active a jak už jste si určitě stihli všimnout, jde o korejskou variaci na téma Fabia Scout. Jinak řečeno, i20 dostala větší světlou výšku podvozku a mnoho plastů na karoserii.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Recept, podle kterého podobná auta vznikají, je stále stejný a ani i20 Active nepředstavuje výjimku. Automobilka přidala upravené nárazníky, plasty kolem blatníků a prahů, střešní ližiny plus už zmíněný vyšší podvozek. Světlá výška tohoto modelu činí 190 mm, což je číslo, které nenabízí ani většina SUV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i20 Active nabízí věci typické pro podobná auta. Těšte se proto na vyšší podvozek a oplastovanou karoserii. Pohon všech kol v nabídce není. 

Díky plastu na karoserii se lehce změnily celkové rozměry auta. Délka narostla o centimetr, šířka se zvětšila o 26 mm, výška je ve srovnání s klasickou i20 a pět centimetrů větší. Vzhled pak mají vylepšit šestnáctipalcová litá kola.

Hyundai i20 s karoserií kombi na prvních ilustračních fotkách

Hyundai i20 s karoserií kombi na prvních ilustračních fotkách

Hyundai rovněž slibuje bohatou výbavu, ve které najdeme například kovové pedály, automatickou klimatizaci, barevné palubní desky, bezklíčkový přístup a tak dále. Technika je samozřejmě shodná s klasickou verzí i20. Na pohon všech kol rovnou zapomeňte.

Hyundai i20 Active se začne brzy prodávat v Indii. Jak to bude s variantou určenou pro evropské trhy, to zatím není jisté. Zájem by tu ale o podobný vůz určitě byl. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků