Jak může být bezpečnost automobilů hodnocena podle nějakých hvězdiček a procent... , jak může být auto velikosti Meganu(čelní náraz 88%) bezpečnější než Mercedes E(čelní náraz 81%)??? Euro NCAP je jen zástěrka pro Renault jak zvýšit prodejnost svých aut, je to nová image a ze skutečnou bezpečností aut to nemá co dělat. Ostatní společnosti zabývající se testováním bezpečností automobilů, např. HLDI, Folksam, v hodnocení Renaultů tak optimističtí nejsou.. U těchto společností vedou automobilky, jako Mercedes, Saab, Volvo, Audi, Subaru. Tito pro bezpečnost svých aut něco dělají a ne jak Renault, který s bezpečností začal až někde kolem roku 1996, kdy mimochodem také vzniklo eur NCAP......
No myslím, že testy ukazují jedno podstatné, a to je důležité si uvědomit. Tolik vychvalované německé vozy jsou kde..? Známý český fetiš německého zboží je pryč? Ne , jsme nepoučtielní a budeme dále vychvalovat německou kvalitu. I když už je to záležitost doby minulé. Proč nejsme ochotni připustit vyšší kvalitu jiných výrobců. Tyto testy to ukazují dlouhodobě.
Kvalita německých vozů dopadla přece výborně, nikdo nedostal v tomto testu méně než 4 hvězdičky...
Ale proc mit ctyri, kdyz to jde na pet???
A proc nemecke vozy dopadaji podobne, jako francouzke pred dvema lety - viz Mondeo a Vectra vs. C5 a Laguna??? A proc nemecky vuz se ctyrmi hvezdickami pusobi jako nabouchana bedna, zatimco francouzky se tvari jemne a elegantne - Vectra vs. Laguna, Golf vs. Megane I ? Jiste je to, ze asiati zatim nepochopili trendy... Kvalita prece neni uplne vsechno...
Nezpomínejte že Euro NCAP nejsou oficiální homologační testy a nejen některé německé automobilky je zrovna dvakrát nepodporují.
Máš recht. Nezávislé sdružení NCAP automobilky skutečně dost ignorují.
Jo a pro neznalce: Pátá hvězdička je jen pro auta s okenními airbagy - záclonami.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.