Fotogalerie: BMW i8 Spyder

Po nedávných spekulacích na téma otevřeného provedení BMW i8 zveřejnila německá automobilka kompletní data a plnohodnotnou fotogalerii nového konceptu i8 Spyder. Ten samozřejmě vychází z dříve představeného automobilu a technika je proto shodná. O pohon se stará tříválec 1.5 l TwinPower Turbo s maximální výkonem 223 koní a s vrcholem točivého momentu 300 Nm. Elektromotor k tomu přidá dalších 131 k.

BMW i3 a i8: první z nové značky v detailech

BMW i3 a i8: první z nové značky v detailech

Hybridní novinka s rozměry 4480 mm (délka), 1922 (šířka) a 1208 mm (výška) zvládne sprint z nuly na stovku za 5 sekund a maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Spotřeba se má pohybovat podle oficiálních údajů kolem tří litrů na 100 km, nicméně už například Opel Ampera prokázal, že tabulkové údaje u těchto automobilů jsou poměrně vzdálené reálnému provozu. V čistě elektrickém režimu zvládne i8 Spyder ujet 30 kilometrů.

BMW i8 Spyder se velmi pravděpodobně představí na dubnovém autosalonu v Pekingu. Na trhu by se tento vůz měl objevit v roce 2015 s cenou kolem 2,5 milionu Kč.

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků