Foto: Podívejte se, jak se mění Flugplatz na Nürburgringu Nordschleife

V rámci slibovaných změn, které mají přinést především vyšší bezpečnost, se mění i povrch na některých místech slavné Severní smyčky Nürburgringu. Kontroverzním krokem je úprava legendárního úseku mezi zatáčkami Quiddelbacher Hohe a Flugplatz, kde je známý skok.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejen, že se položí nový asfalt, ale bude i nový podklad a také se trochu uhladí profil dráhy, aby zde auta tolik neskákala. Přesto by měl charakter úseku zůstat, slibuje vedení

Jenže právě na tomhle místě došlo k nehodě závodního Nissanu, při které zahynul jeden z diváků. Pak se rozběhla celá ta smršť s rychlostními limity, zavíráním Nordschleife a podobně. Naštěstí se podařilo najít kompromis a rychlostní limity z Nürburgringu zmizí. Jenom ten skok už nebude jako dřív.

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Jak můžete v přiložených fotografiích vidět, vedení okruhu nechalo položit zcela nový povrch včetně podkladu. Sice terénní zlom úplně nezmizí, ale dojde k vyhlazení profilu dráhy, aby se auta tak výrazně nevznášela do vzduchu. Okruh tak sice bude mít stále charakteristický profil, jen už by tu auta neměla tak často létat.

foto: Nürburgring GmbH

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků