Foto: Podívejte se, jak se mění Flugplatz na Nürburgringu Nordschleife

V rámci slibovaných změn, které mají přinést především vyšší bezpečnost, se mění i povrch na některých místech slavné Severní smyčky Nürburgringu. Kontroverzním krokem je úprava legendárního úseku mezi zatáčkami Quiddelbacher Hohe a Flugplatz, kde je známý skok.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejen, že se položí nový asfalt, ale bude i nový podklad a také se trochu uhladí profil dráhy, aby zde auta tolik neskákala. Přesto by měl charakter úseku zůstat, slibuje vedení

Jenže právě na tomhle místě došlo k nehodě závodního Nissanu, při které zahynul jeden z diváků. Pak se rozběhla celá ta smršť s rychlostními limity, zavíráním Nordschleife a podobně. Naštěstí se podařilo najít kompromis a rychlostní limity z Nürburgringu zmizí. Jenom ten skok už nebude jako dřív.

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Jak můžete v přiložených fotografiích vidět, vedení okruhu nechalo položit zcela nový povrch včetně podkladu. Sice terénní zlom úplně nezmizí, ale dojde k vyhlazení profilu dráhy, aby se auta tak výrazně nevznášela do vzduchu. Okruh tak sice bude mít stále charakteristický profil, jen už by tu auta neměla tak často létat.

foto: Nürburgring GmbH

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků