Foto dne: jaký bude Peugeot 207?

Peugeot 206 patří mezi nejoblíbenější a nejprodávanější malé vozy v Evropě. Jeho čas se už pomalu naplňuje. V roce 2004 by měl přenechat místo nástupci - bude se jednat o dvěstěsedmičku, jak jinak. Podle obrázku (viz níže), který znázorňuje možnou podobu malého peugeotu, můžeme zpozorovat vyšší střechu ala 307, přední světlomety se nesou v duchu sportovní verze RC, kterou jsme mohli vidět na pařížském autosalonu loni na podzim.

Nový Peugeot 207 bude mít o deset centimetrů větší rozvor než předchůdce, to se samozřejmě projeví na nabídce vnitřního prostoru. Spoustu prvků včetně pohonných jednotek bude společných s koncernovým Citroënem C3. Výčet motorů znalce koncernu PSA nepřekvapí: jedná se o benzínové 1.1, 1.4 a 1.6, vznětové jednotky budou ve variantách 1.4 a 2.0 HDI. Ty vycházejí ze spolupráce s Fordem. Dočkáme se taky výkonných verzí GTi - možná i v naftě.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Ačkoli byl tento měsíc Peugeot 206 modernizován, nástupce už se připravuje na převzetí vlády.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků