Foto dne: jaký bude Peugeot 207?

Peugeot 206 patří mezi nejoblíbenější a nejprodávanější malé vozy v Evropě. Jeho čas se už pomalu naplňuje. V roce 2004 by měl přenechat místo nástupci - bude se jednat o dvěstěsedmičku, jak jinak. Podle obrázku (viz níže), který znázorňuje možnou podobu malého peugeotu, můžeme zpozorovat vyšší střechu ala 307, přední světlomety se nesou v duchu sportovní verze RC, kterou jsme mohli vidět na pařížském autosalonu loni na podzim.

Nový Peugeot 207 bude mít o deset centimetrů větší rozvor než předchůdce, to se samozřejmě projeví na nabídce vnitřního prostoru. Spoustu prvků včetně pohonných jednotek bude společných s koncernovým Citroënem C3. Výčet motorů znalce koncernu PSA nepřekvapí: jedná se o benzínové 1.1, 1.4 a 1.6, vznětové jednotky budou ve variantách 1.4 a 2.0 HDI. Ty vycházejí ze spolupráce s Fordem. Dočkáme se taky výkonných verzí GTi - možná i v naftě.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Ačkoli byl tento měsíc Peugeot 206 modernizován, nástupce už se připravuje na převzetí vlády.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků