ten borec ma absolutni pravdu.toto je foto toho nejlepsiho co je.oni nam to vsechno pripocitaji tak jak u toho predrazeneho golfu.mam octavii r.v 2000 1.8t. ta cena jeste usla na tu vybavu.taky sem si brousil zuby ale jak sem spatril ceny golfu a vybavy?dekuji presla mne chut na octavii.ceny budou podobne.mozna o trochu levnejsi.PRIDAM 150 000 A JIDU DO BMW SE SUPER VYBAVOU.
Takový vnitřek asi moc lidí mít nebude, tak proč neukážete základ? (nemáte - Škoda nedodala, že? ) U jiných aut to beru, ale jelikož se předpokládá, že to má být nástupce Octavie I., tak v tom bude jezdit asi hodně našich obyvatel, kteří po "skvělých" reformách a podobných píp věcech drahé vlády zcela určitě nebudou mít na navigační systém apod. vymoženosti. A nevěřím tomu, že by Škodovka nebo spíš VW nechal tento introš pro všechny (samozřejmě bez navigace třeba).
Nebo už to nebude auto pro "Čecha (Moraváka)"? "Jedniček" bych řekl jezdí dost.......
Počejme si na skutečnost. Až na Autorevue otestujou Octávii II a Golfa V tak všicni uvidíme jak jsou na tom s kvalitou, kterou tady mnozí znás dost zpochybňují. A s výbavami a vzhledu průměrného interieru.
Je pravda že se mi nelíbí ta fotka slícování těch zadních dveří u golfa V, ale může to být první série nebo co já vim. Co znám tyhle auta, tak měli vždy dobré slícování a že by VW svoji téměř vlajkovou loď takhle odfláknul? Dokud to neuvidim na vlastní očí tak neuvěřim.
Viz muj prispevek, shledl jsem nekolik vozu, ale zadne fuky jsem na nich nenasel. Objektivne musim priznat, ze uz byly pripraveny k prevzeti zakaznikem.
no a co ze je to prva seria? ja beham napr. na jednom z prvych accentov {m.r.03} a nie su tam ziadne pol centimetrove fugy, nic mi neklepe, nevrzga, nezabudli natiahnut elektriku k pravemu prednemu svetlu... a to robili "blbi korejci"...
Uvidíme jak to bude vypadat až to bude na silnici!!
Mezi námi jsou taky chlapíci co umí fotomontáže (Octávia Combi II od VIP) a pro takovýho pašáka by nebyl problém na fotce to slícování trošku upravit pak je sem předhodit a ukazovat jak je to špatný! V rámci jejich nenávisti k Škodovce, VW, Seat atd.
Interier je klasicky volkswagenovsky strohy...to uz tak bude... ale mam radost ze nie je domrd... ako v Golfe..tam mi palubka pripomina Hondu Civic... humus totalny...Inac stale sa bavim na tich optimistoch co nadavaju na sheety z MB a potom si kupia Golf...ved je to to iste...
já ti dám humus, eště slovo a odnesou tě v sheetu (pro právní puristy: výhrůžka NENÍ myšlena vážně!)
píše se SHIT , nebo, že by MB začal dělat papír???
alebo rovno do Excelu...to sa mi podarilo..dik za opravu
Mě se teda líbí, i když bych si tam ubral navigaci...
Mě se nový interiér líbí. Řekl bych, že je povedenější než u Golfu V (podle fotek)....
Osobně bych ale preferoval celočerné provedení..hlavně světlá část u šajtrpáky pro mě působí rušivě..
Te cerne si jeste uzijes. Kazde lacine auto se dela primarne v cernocernem provedeni. Takhle to bude vypadat akorat na fotkach v katalogu. Neco jako kdyz kdysi u Bory meli v katalogu fotku ve svetle hnede kuzi, automatickou prevodovkou a barevnou navigaci. Cena tohohle provedeni tehdy byla tudim lehce pres melouna. : - D
S Octavii to dopadne presne stejne jako s Golfem... tedy asi tak:The dream...... and realitya jeste neco pro zasmani (vsechny obrazky mozno zvetsit kliknutim)
To jenom tak vypadá, nebo jsou páky pedálů (zejména spojka) z plastu?
Jo jsou z plastu. To mají i současné škodovky, ale neboj se že to nečemu vadí
U současný Fabie na 100% a podle fotky ani u Golfa V brzda není z plastu (jako jediná)...
Jsou = i brzda? U spojky - no dejme tomu, u plynu možná ještě ano, ale BRZDA? Co když odejde posilovač/chcípne motor a budu muset na pedál fakt drsně šlápnout?BTW, proč se tak málo dělají části karoserie z plastu? Viděl jsem v zámočí nějaké malé mrchy, co měly dveře z plastu, nějaký US sporťák má prý z plastu celou kastli, Citroen AX měl z plastu zadní dveře, BX dokonce "haupnu". Plast je odolnější, nejsou na něm vidět "ťukance" od dveří vedle stojícího auta patřícího buranskému zavistivému hulvátovi, nerezaví, snad by se mohl případně i lépe opravovat. Ale jaký je přínos plastových pedálů, to mi vážně uniká...
samořejmě zámoří, né zámočí.
Tak jasně že je to z plastu.
Aby si neprotlačil ten milimetrový plech ze kterého je podlaha, když tomu budeš šlapat a auto furt nepojede a nepojede. Radši tě nechají zlomit pedál....
Doufám, že nebude mít octavia uchycený pedál plynu dole jako u staré 105 a nového golfu
Bohužel se zdá, že bude; má ho A3, Touran i Golf. Není důvod, proč by ho Octavia mít neměla. Docela mi to vadí, protože při použití tempomatu jsem zvyklý dávat nohu z plynu a třeba u Touranu ji nebylo kam dát; u Golfu i A3 je pedál víc vzadu, tak to zase není takový problém.
v tom pedalu ze zdola nevidim problem, maji to vsechny lepsi znacky a vsechny vetsi tridy aut a nikdo se zatim nestezoval(v A8,bmw5 mi to vubec nevadilo, spis naopak...)
a kdo ma rad sportovnejsi jizdu, tak to jen oceni...napr.meziplyn pri brzdeni...
Nevim, jakou roli hraje zpusob uchyceni pedalu plynu pro davani meziplynu pri brzdeni. To spis hraje roli vzdalenost mezi pedaly, ale noha se da do potrebne polohy nakroutit prakticky ve vsem, jen nekde se da meziplyn dat prijemneji s nohou svisle, jinde je treba ji nejak nakroutit. Ale jinak je myslim uplne jedno, jestli je plyn uchyceny dole ve 120ce, nebo nahore v Octavii...
Ten pedál dole je fakt dost divnej! Nevim proč to udělali....
Je jasný že fotky od tebe nebudou tak půvabný jako od výrobce! Ukaž nám fotky Megana v plný palbě s navigací a tv tunerem (ovšem jestli to Megan má) a pak nějakýho chudáčka bez rádia. Taky to bude veliký rozdíl. Momochodem ta první fotka "pro zasmání" s tím rádiem nevypadá špatně!
no ja nak nechapu na co stezujes? jak pises : kazde lacine auto auto se dela primarne v cernocernem provedeni - vzdyt nikdo nerika, ze v katalozich ci jinych reklamnich materialech a prezentacich jsou vyfocena lacina provedeni...prave fauvé ve svych prospektech vzdy pise ( nebo aspon psaval), ze zobrazene vozy jsou vybaveny nadstandardne. Ale kdyz si priplatis budes mit aut jako z katalogu.
Ano, ovsem cenova politika je takova, ze ty auta z fotek jsou vicemene urcena jen pro ten katalog. Ono lidi, kteri si koupi Golfa nebo Boru za 1.1 mio zas az tak moc neni.
To je holt marketing... Když na to nemáš, tak to nekoupíš...o co jde?
Tak tak přesně co jsem psal. Zde dávám příklad z Golfa,
Tohle je fotka z reklamní brožurky:foto zde
A tohle je vyfoceno z reálného autafoto zde
Jenom doufám, že budou fungoval linky. No takže tady je vidět, jaký je rozdíl mezi marketingem a reálným stavem u VW group. Docela síla co ?
Mi se líbí všechny v koncernu VW, kromě současného v Octavii Classic. Proklínaný konzervativní design mi prostě vyhovuje.
igelit jasně říká, že to auto ještě není kompletní a rádio je sériovou výbavou (dokonce s CD) a je jedno, jestli ho dají ve fabrice nebo až prodejce..... Mám najít obrázky nedodělanýho MB nebo Lincolna a pak říct, že taky klamou marketingem???
To je blbost, co?
Normálnímu člověku je jasné, že jde o max. výbavu...
Seriová výbava je odlišná dle země prodeje. Ke všemu tohle jsou auta připravená na transport do dealerships. Ano jistě ukaž mi připraveného Lincolna, či MB na prodej v nedodělaném provedení :o) He he, prostě se smiř s tím, že kdyby tam šlo ještě něco ubrat tak to tam prostě není. Zbytek fotek včetně toho jak vypadá kvalitní německé zpracování jsou na http://uscar.serv.cz/public/golf
Mimochodem koukám, že VW obhajuješ až za hrob i když ojeb na zákoše je zcela jasnej :o) Když to budeš dělat dál, třeba dosteneš dobře placeného fleka v marketingovém oddělení VW
Obhajuju je jen tam, kde poukazuješ na kraviny.....Díru nad zadním světlem obhajovat nemíním...
POkud jsi si pořád neráčil všimnout, tak ty auta nejsou připravená - ne k prodeji, připravená jsou tak akorát k převozu k dealerům...takže pokud to auto dostane český dealer, aby splnilo sériovou výbavu u nás, to rádio tam vrazí a tobě může být úplně jedno, jestli to udělali už ve fabrice nebo až dealer... Ano někde rádia nejsou v sériové výbavě, můžu udělat fotky třeba belgických aut a budeš se divit, kolik nemá originální rádio..prostě to tam není zvykem...
Díky, ale do marketingu nefušuju, ačkoliv o něm něco vím...
Radio je v seriovej vybave ? To znamena, ze aj ked ho nechcem, musim ho vziat a tudiz zaplatit ? To sa mi nejako nezda... Pretoze ja by som si radsej kupil vlastne, lacnejsie radio s CD a hlavne s podporou MP3 (napr. Sony MP40 za nejakych 6.290 KC).
Myslim, ze se hadate o prdu, protoze to radio ten interier zas tak nevylepsi.
jo teď jsem to chtěl právě napsat. Nějaký rádio to stejně nevylepší, ke všemu rozhodně ne ty s předpotopním designem od VW....
Jinak souhlasím, proč řešit špatné tovární zpracování, když tam ještě nefičí, centimetr sem centrimetr tam, hlavně, že tam neteče To zákazníkům lidového vozu bohatě stačí
No je zajimave, ze jsem mel nyni (a jeste mit budu) moznost si dukladne prohlednout noveho Golfa V jak zevnitr, tak z venku. Zadne fuky a nepresnosti jsem na nem nenasel (ani u zadnich lamp jak tu bylo vyfoceno). Jednalo se konkretne o 12 modelu urcenych k odebrani zakaznikem. Interier byl uplne v pohode, samozrejme, ze jeho design nemusi kazdemu sedet. Bohuzel nemam fotak. Datum a misto shlednuti, 2.2.2004, VW Auto - Barcelona.
Až si budeš muset kupovat auta jako normální lidi, budeš za Octavii rád...
jo, jasne, first nebo aaa ma mnohem 'modernejsi' design
u tech dveri to vypada spis ze nejsou dovreny... na druho stranu jestli jo, tak je celkem jasny, proc to vypada takhle - aby se to svetlo pri razantnejsim zavreni dver nerozsekalo. jina vec je, proc to takhle vymysleli
No viděl jsi jaký se dává rádio do nejlepší výbavy SuperBa ? displej jak z prvních ruských digitálek (nejhorší na tom je to že je to pravda) retro vzhled 70's... ne ne, tím nechci říci že plasmové displeje s tisíc a jednou barvou alá Panasonic jsou nutně lepší, ale za pár korun se dá vybrat rozhodně lepší a vzhlednější než to co je od VW....
No jasně, když je tam díra jak do stodoly, tak je to schválně aby se při dorazu nerozsvítilo světlo, být tu fotka amerických auta, tak tu budou vtipy na kvalitu výroby... prej nedovřený dveře... se podívej na výlisek toho světla, i kdybys ty dveře náhodou dorval ještě dolů, tak to zase nebude sedět na opačný straně, prostě je to špatně udělaný tak se s tím smiřte. To je fakt jak do dubu "podívejte se na reálný interiér o proti brožurce", "ne, to je tím že tam neí rádio", "podívejte se jak nesedí světlo", "ne, to je schválně" chjo, občas mám pocit, že je Golf první a poslední auto co jste kdo viděl.
Myslíš že by se do Superba vic hodilo nějaký rádio "pro pubertáky" jako má třeba 206ka? Kdo chce do Superba lepší rádio může si ho koupit. Nebo třeba Navigaci s TV tunerem.
Nemusíš psát tučně, všimnu si tvého příspěvku i když tučně psát nebudeš. Nepředhazuj extrémy. Normální vzhledný radio s kontrastním displejem by stačilo. Vybledlé segmenty a podsvícení řešený stejně jako na starých mobilních telefonech nepovažuju za to co by se mělo do aut dávát. Chápu že při dnešní produkci hudebního průmyslu je lepší nevidět jaká hraje stanice, ale jenom přeci tenhle způsob je již překonaný. Ke všemu když už tedy jsme u SuperBa... to je snad jediné auto v této, třídě které ještě používá segmentovou palubku, to snad mají už jen Korejci.... No asi to mají zákaznící rádi, aspoň je co vylepšovat až se to přiveze do garáže. S pevně zabudovaným rádiem je to horší, kupodivu je to i horší pro zloděje no a to se zase dostáváme k tématu jakpak VW zabezpečuje auta.... na rádiích může být rovnou napsaný "prosím ukraďnete mě" to samé i na té slavné VW navigaci která se krade o 106. To je prostě koncern..., zákazníky naláká reklamní brožurkou na drahém papíře, pak vykládá v reklamě že se dá jezdit na tempomat 10km/h a nakonec jen člověk smutně zjistí, že tam prostě chybějí takové koncovky, jako lepší zabezpečení auta, kvalitnější a zapezpečené rádio (třeba svázené na VIN a odpor elektrické sítě jako to mají některé automobilky). To je prostě všechno špatně co by dnes už nemělo být. A vy se jen zmůžete na předházování autorádii od Firstu.... no nic popojedem
No mít zabezpečení na odpor elektrické sítě, taxem hovorově řečeno v pr..li, poňadž mi chcíplo světlo v headlights, žárovka v kufru (teda pokud tam má být) a zchatrněl kontakt pojistky na klakson. To radši to VIN . Ale víš jak, ani takové věci nezabrání méně inteligentnímu zloději aby ti rozflákal okno a to rádio vytáh :(
Jinak brčko by bylo pěkné auto, ...kdyby bylo zadarmo...
Napřed nesnášíš Audi, teď už celý koncern....zachvíli to bude americký auta + MB proti všem.... chape ty jsi nemocný...Bohnice - aspoň ambulantně..bude ti líp....
když zloděj něco chce, ukradne to a můžeš se pos.... se zabezpečením...i takový Lo-Jack a podobné nejsou problémem.....
Nevíš, jaký máš informace, ale když VW vyděláš rádio automaticky se blokne a po každé bude chtít kód pokud ho dáš do jinýho auta...rádia u VW jsou svázané s řídící jednotkou a jen ta jedna konkrétní specifická dokáže rádio odbloknout......(šikovní kluci samozřejmě umí obejít všechno a to i u jiných značek) Tak tady zase blbě nepindej O pojmech jako kvalitnější se s tebou nehodlám ani hádat je to subjektivní...Porovnání BOSE sound systému oproti HK co dává MB je asi stejné jako HK vs. standartní "VW" rádio
MB dava tiez BOSE sound system
ts ts ts ts ts ts no tak se nerozčiluj, nesluší ti to. Ke všemu koukám, že tak trochu děláš i do High-Fidelity, takže jestli jsi dobře pamatuju, děláš tak trochu do designu, potom jsi říkal, že děláš tak trochu do marketingu a teď tvrdíš, že jsi odborník v High-Fidelity. Chlape já ti dám dobré zaměstnání !!! :) a prej, že je nedostatek schopných lidí.
Pamatuješ si špatně.... O designu nevím nic, kromě vlastního názoru. O marketingu něco vím, ale můj obor to není a Hi-Fi je jeden z koníčků
¨Nerozčiluju se jen nechápu, proč dělat z VW koncernu toho nejhoršího...Dělá auta, která jsou konkurencí jiným, toť vše .... Spoustu věcí bych kritizuju i já, když vemu svýho G IV, tak proč sedadla nemají výraznější boční vedení, který debil přišel na takovou kravinu, jako je menší pravé zpětné zrcátko, rovná hrana nárazníku u kufru sice vypadá pěkně, ale je pořád zasr.ná, v rámci koncernu interiér GV dost pokazili (nebo možná lépe řečeno s G IV nasadili tak vysokou laťku, že ji sami nedokázali posunout), naopak interiér Octávie II se mi líbí, utlačování škodovky.... Na každým autě ale člověk najde něco, co mu zrovna úplně nesedí, stejně tak každý koncern slaďuje (Saab na podvozku Vectry, teď Subu...)
Ale aby tady někdo vystavil amatérský fotky nedodělanýho auta a vedle profi marketingovou a potom hlásil, jak špatný je ten koncern, to je minimálně hodně podpásový....
Cenová politika VW je věc druhá..ale tady naprosto sedí přirovnání k NOkii... prostě VW i nokia si to mohou dovolit...v momentě, kdyby si něco takového mohl dovolit někdo jiný, mile rád to udělá..
Presne tak. Ja o tom mluvim porad. Mimochodem, BOSE je vynikajici, ale pokud chcete kvalitu, jdete do Focal JM Lab
BOse je dobrý, ale do baráku bych si ho nedal Ty malý nic prostě nemůžou nahradit pořádný bedny...JM jsou good Utopie jsem neslyšel, ale nejlíp podle mě (zatím) hrála sestava Dynaudio Evidence Temptation na monoblocích Pass Aleph živená Primare CD to byla lahůdka Co svěle vypadá a dokonale hraje je Revox, ten mě dostal.. Jinak asi Primare nebo Copland + Xavian (ať podpořím českého výrobce, ale Xavian za to stojí..). O tomhle můžem ale pokecat někde jinde..
To byl snad úplně nejzákladnější model, ne....ale automatická klima tam už byla, jestli se nepletu...
Nemel bys vic fotek "realneho" Golfa? (Krome tech tri, ktere jsem u tebe nasel)
Myslíš že někdo bude jezdit s autem bez rádia?
Jo. Když se ti stane asi 2x nebo 3x, že jednou za rok zapomeneš vzít "tatranku" a druhej den seš bez rádia, tak si další (standardní) rádio rozmyslíš.
no tak lidi teda mezi náma. Když nějaká značka udělá facelift,tak se to rozebere a ok. Oktávka se rozebere od shora do spoda a co? Až na předek a část prdele vypadá stejně. Interiér?Stísněnej?Ukáže se v realitě,ale myslím,že tam nebude kdoví jakýho místa:o/ a jediný štěstí je, že ty motory FSI nepotřrbujou 98 oktanovej benzín, pač jinak nevím,jakou radost by měli řidiči,který maj benzínku s 98čkou třeba 20km z města...
Ale jinak teda žádnej zázrak,prostě typicky koncernový,extra cena asi taky nebude...
No, uz se tesim na interier v zakladu To bude jinaci palba Vazne chci videt, kolik si reknou za verzi s timhle interierem Milion?
Prestoze vetsinou Tve prispevky postradaji smysl, s timto se ztotoznuji
Nechápu proč středová konzole bude zase širší než u současné octavie ( alespoň to tak vypadá ). Místo na nohy zase vezme za své a pravá noha bude dost nepříjemně omezena tím tunelem. Ať mi nikdo nevykládá, že se převodovka nevejde do užšího tunelu
Doufám, že to alespoň bude kompenzováno tím, že pedály budou hlouběji směrem k motoru.
Moje řeč - v Oktavii I. v druhé, vylepšené variantě interiéru myslím středový tunel trochu "uhnuli" u řidiče, rámeček je na jeho straně tenčí. Ve Fabii je tlustý na obě strany, a když jsem nucen s ní jezdit, neustále si o něj orážím koleno. Po týdnu ježdění tím MB zázrakem jsem skoro kulhal. (Kdo ví, třeba to mají ve Škoda-auto tak dokonale zmáknuté, a chtějí tím způsobit závislost na vozidle, po čase úplnou díky zchromlé noze.) Přitom naprosto nechápu smysl - v onom odulém zaoblení nic není, jen vzduch. Šířka vestavěných přístrojů a ovládacích prvků by umožňovala udělat konzoli mnohem užší a ulevit tak nohám řidiče i spolujezdce. Auto mi má poskytnout pohodlí, a ne mě utlačovat nesmyslnými designerskými kreacemi.
Stejně tak mě dojímá zvětšení prostoru na zadních sedačkách současné Octavie vybráním sedaček. Vzhledem k tomu, že nesedím jako jeptiška s koleny cudně u sebe, ale spíše rozvalený, moje kolena se tak nachází v rozteči přibližně šířky předního sedadla, a tudíž se mi pohodlí nijak nezvýšilo. Jsem zvědav na novou Oktavii, doufám, že alespoň tento nedostatek bude odstraněn.
Ano, konzola je siroka az moc, ALE nepusobi na Vas mohutne, solidne a bezpecne? Na me ano. To je mozne vysvetleni. Navic, s Fabii mam najeto neco kolem 100 000 km, merim 185 cm, ale ani jednou jsem se pravou nohou o konzoli neuhodil, naopak jsem si o ni nohu krasne oprel. Asi zalezi na nastveni sedadla, volantu a celkovem posazu za volantem. Na miste spolujezdce je to horsi.
Na zadnich sedackach v Octavii take zazivam muka, proto jezdim vzdy v predu.
tak, tak, mám 191cm, středový panel u fabky mi moc vyhovuje, mohu si o něj nohu pohodlně opřít. Když jedu autem, kde takovýto panel není, strádám...
Jestli je někdo bezpečnost auta odhaduje na základě takových iracionálních měřítek, jako tloušťka středové konzole, pak to na něj asi zapůsobí. Já bezpečnost auta posuzuji podle poněkud jiných kritérií a jsem nerad autem utlačován. Tragická v tomto ohledu byla předchozí řada Mondea - palubka byla tak obrovská, že jsem se podivoval, že přední sedadla nevyhodili zcela a nesedí se na zadních, aby mohla být ještě okázaleji vysunutá... Ještě jedna věc mě vcelku zajímá. Ve Fabii mám pocit, že sedím v tanku, protože dveře zasahují hrozně vysoko a sklo je poměrně nízké. Díky tomu nelze mít levou ruku pohodlně opřenou loktem o hranu dveří. V Octavii I. to ještě bylo na relativně snesitelné úrovni, tak jsem zvědav, jestli se poučili, nebo pokračují v tankové strategii.Co se týče kolena - jste vyšší než já, tudíž chápu, že díky rozdílným tělesným proporcím máte koleno o trochu výš a můžete si nohu opřít. Bohužel, u mě to vychází zrovna hloupě a nelze to ovlivnit nastavením sedačky (leda by se daly posouvat pedály ). Takže mě vcelku štve onen zbytečný tvrdý plast, který je zcela dutý. A Octavií jsem jel vzadu jen párkrát a díky zkušenosti pak už nikdy více (týká se i Toleda/Leonu).
No, asi byste se divil, co vsechno pusobi na zakaziky. Konkretne o palubnich deskach jsem cetl nedavno zajimavy clanek v jenom zahranicnim casopise. Samozrejme, meritek bezpecnosti je daleko vice, ale tohle je na prvni pohled okamzite videt.
S tim sklem mate pravdu. V dnesni dobe je zvykem delat vyssi ponton karoserie a uzsi skla. Je to urcite ku prospechu bezpecnosti, nebot kapotaz jiste tlumi vice, nez sklo. Samozrejme to take umocnuje pocit bezpeci z vozu.
V tom tunelu prevodovka vubec neni
V místě, kde začínají pedály je napravo dole již převodovka. Samozřejmě, že převodovka není v míste šajtrklacku....
Je fakt betalny, ze ten stred maji dimenzovanej na displej navigacniho systemu, kterej tam bude mit 1 z tisice aut.Ale nohy, ktery si nekam potrebuje narvat uplne kazdy, nebudou kam dat.Az nejakou osvicenou hlavu napadne nacpat do palubky televizi c complem bude to super, ale bohuzel pro nohy zbyde prulez 10x10cm.
Jako horsi bych videl, ze ta odkladaci prihradka u spolujezdce je porad stejna - ta mi tam prekazela dost znacne, pokud se clovek musel posunout trochu dopredu, kdyz nekdo sedel vzadu.
Myslim, ze ten interier je dost dobrej!!
S tou strohostí bych to nepřeháněl, dáme si vše do černé barvy jako to bude v základu, k tomu dáme pryč navigaci, kterou bude vybaveno pouze 0.04% Octávií, ovladače klimatizace, protože v základu se myslím jen topení, alespoň tedy v lepší verzi . No a samozřejmě ten displej mezi budíkama taky není součástní standardního vybavení. Suma sumáru, mimo tý vlny na palubce, se jedná o stejně strohý interiér bez známky invence. Nechtěl bych se nijak zvláště vytahovat, ale když mi půjčíte pastelky, tak bych navrhnul řekněme do 10-12 min a to včetně vyřízení pár telefonátu a vyřízení pár dotěrných mailů.
Dovolte mi Vas prispevek trochu okomentovat.
Dame si to vse do cerne barvy, stejne jako u Opelu, Mazdy, Fordu a dalsich.
Ad navidace, viz predesla glosa.
Klimatizace bude asi jen na prani, ale ta zase celkovy charakter interieru tak nezmeni. Multifunkcni ukazatel nebude soucasti standardu? Uz jste auto videl, nebo jen hadate jako vzdy?
Suma sumarum tu mame palubni desku, jako ji ma vetsina srovnatelne konkurence, ne li peknejsi.
Nechtěl bych se nijak zvláště vytahovat, ale troufam si tvrdit, ze kreslit neumite.
Hele přečti si to po sobě ještě jednou a pak se s námi zasměj.........
tak proč se tím teda neživíš???
no, ackoli "Ace" ma jeden debilnější příspěvek za druhým s jeho nazory bych mu tipoval tak 15 let..........TAK VYJIMECNE S NIM TENTOKRAT SOUHLASIM!!!!!!!!!!...........
ne 14, ale zítra si jdu už pro občanku :)
protože je nadbytek výroby z východoněmeckých továren na levný plast, a mé návrhy z finest materiálu a v krásném finishingu nikdo z VW group nechce, tak jsem to prodal Jaguaru.
Tak nám ukaž nějakej tvuj dobrej návrh palubky do Octávie.
ale jo co by ne, červenou jsem nastínil dřevený trim, uhlem jsem vystínoval plochy abych tomu dal hloubku, zbytek je na obrázku:
http://uscar.serv.cz/public/new01a.jpg
Jestli mě chce zaměstnat nějaká automobilka, tak prosím zašlete životopis automobilky s vaším návrhem výplaty. Jedinou podmínkou existence nejméně 100 let na trhu s automobily.
No to je ovsem hnusne vyexportovany obrazek Mercedesu.
Jo a od kdy má Mercedes ve středu palubky analogové hodiny, které jakožto nefuncionalistiký prvek úžasným způsobem oživuje strohost a nudnost interiéru. Středovej panel je bez navigace, což byl umysl udělat to co v nejzákladnějším provedení. Volant má více zaoblených hran se silnýma loukotěma, což dodává vyšší pocit z robustnosti. Celkový vzhled palubky je schválně střízlivější bez designérských eskapád. Popravdě jsem nepočítal s tím, že se to bude proti oponentům zamluvat, je mi jasný, že se z pozic nestáhnete, ale jako z lehké skici z toho mám dobrý pocit, levného ale dobře udělaného evropského vozu. Jen těch pár maličkostí jako jsou hodiny či prolisy na volantu dělají hned interiér zajímavější. No jinak dodávám, že tenhle návrh nemá z Mercedesem vůbec, ale vůbec nic společného, schválně jsem z něho nic nečerpal, protože jsem očekával že se nějaká chytrá horákyně ozve, že je to okopírovanej MB :o)
to dává smysl
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.