Foto a grafy všech motorů Škody Roomster

Hned v úterý jsme vám jako první v ČR nabídli první podrobné dojmy ze setkání s novou Škodu Roomster spolu s desítkami živých fotografií z ženevského autosalonu. Ačkoli jsme se snažili být co nejpodrobnější, několik detailů nám uniklo. Na jeden jste se nás ptali velmi často - na vzhled jednotlivých motorů. Vyrazili jsme tedy na prezentaci Roomsteru ještě jednou a pořídili fotografie všech aktuálně nabízených mototizací. Prohlédnout si je můžete níže, zatím mezi nimi chybí jen agregát 1,4 TDI, který bude k dispozici později.

Ke vzhledu přidáváme i ryze technickou informaci - grafy průběhu výkonu všech motorů. Minimálně motor 1,4 16V 63 kW je úplnou novinkou v rámci celého koncernu VW a z grafu si můžete udělat obrázek, jak se nové naladění vyvedlo.

Včera jsme také získali informace o ceně vozu a doplnili kompletní přehled výbav.


1,2 12V HTP 47 kW

1,6 16V 77 kW

1,4 16V 63 kW

1,9 TDI PD 77 kW

Grafy průběhu výkonu všech nabízených motorů v řadě 1,2 12V, 1,4 16V, 1,4 TDI PD 51 KW...

...1,4 TDI PD 59 KW, 1,6 16V a 1,9 TDI PD
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků