Hrůza, kam až se dá se značnou DS klesnout. Když to srovnáme s původní naprosto ve všech ohledech famózní a úchvatnou DS, tak je to až nepochopitelné :-(
Samý znalec to tu je 😊
NÁDHERA! Po DS5 další socha na kolech...
To ma byt co. DS je stejna komedie jako Lexus. Akorat tady to neni Toyota ale Citroen. Kdyz jsem videl cenik DSka, tak jsem si malem ustlal. Francouzi si hraji na premii... :D
francúzi , sa nehrajú na prémiu, ale s DS sú prémia. Zrejme si DS, v živote nevidel, tobôž šoféroval. Zrejme na DS nemáš, tak ju aspoň okydáš.
Mám najeto pár tisíc km v různých verzích DS3 a DS4 a to teda fakt prémie není. Designové prvky na úkor ergonomie za každou cenu, nepřirozený posaz, tvrdé podvozky a nejhorší stáří modelů. DS3 je tu s námi od roku 2010, DS4 od roku 2011 a DS5 od roku 2012. Základní cenovka DS3 404 tisíc za 7 let staré třídvířko s interiérem minulé generace C3 a 82 koňovou jednadvojkou pod kapotou, to je výsměch. Za 1.2 PureTech 110 k dáte víc než za Peugeota 208 GTi a to je celkem jiná káva. A pokud chcete zůstat u 1.2 82 k, koupíte plně vybavenou novou C3 v nejvyšší výbavě (Airbump, dvojbarevná kombinace) a s téměř všemi příplatky a moderními asistenty jste pořád na totožných 404 tisících a parádu s tím uděláte větší než v holátku DS3 :-)
je mi jasné , že v "ost" bloku čiže CR a SR PSA "dieru" do sveta nespraví, lebo škoda, a to je vw. No ale čo už. V lete som s DS5-kou strávli v HR dva týždne, a nemôžem na ňu povedať krivé slovo. Zrejme každý má iné predstavy o "prémiovke". Ono ťažko tuna argumentovať, keď Rapid je nižšia strená trieda, Octavia, je strená trieda, a nedosažiteľná prémia je tuna z "vyššej" triedy superb. Proste na to nie su agumenty. Hej a ešte na jeden argument som zabudol, fabia je "rodinné" auto. :-)
Designové prvky na úkor "ergonomie za každou cenu" jsou právě tím, co odlišuje stylovky od krabic od bot... 😁
Nesouhlasím. Design se dá udělat i bez výrazných ústupků v ergonomii. Je třeba taková Mazda MX-5 krabice od bot? Nebo Subaru WRX STi? Nebo Mercedes SL? A přitom ergonomie těch aut není zabita designem.
MX-5 je minimalistické autíčko pro trpaslíky, přičemž jak známo, kde nic není, nemůže to mít ani špatnou ergonomii, WRX STi je klasická bezduchá bakelitová rejže, tam bych o designu nehovoři a SL je krabice od bot, sice hezky a draze vypravená, ale krabice od bot, takový taxikářský auto bez střechy :-)
Aha, jasně, WRX STi bezduchá bakelitová rejže a SL taxikářský auto bez střechy :-D Tak to se pak pozná odborník :-D
Souhlas!!!
Jasan, konkurovat bude BMW X3, ale 4x4 jen v hybridu, předek celá Q7, pod kapotou 1.5 nafta a vzadu určitě traverza jako vždy.
Trénujete prodejní argumenty, tedy protiargumenty na konkurenci ?
Autonomni rizeni dekuji nechci. Takove pi...... vcetne ruznych asistentu. Zlate stare kary kde je ridic skutecne ridic.
Autonomní řízení má velký význam hlavně pro lidi, co jezdí dlouhé vzdálenosti. Dnes bez autonomního řízení je denní maximum tak 1000 kilometrů, pak už je člověk příliš unavený. S autonomním řízením půjde ujet za den třeba až 2000 kilometrů, hlavně po dálnici. Protože člověk nebude muset neustále držet volant, korigovat směr a řešit banální situace, takže únava bude mnohem menší. Hlavně to bude mít velký bezpečnostní přínos pro kamionovou dopravu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.