Formule ze stáje Ferrari se proháněla Prahou

Dne 21. července konala se v Praze akce s názvem Shell V-Power Racing Show, v jejímž rámci se publiku ukázaly nejnovější vozy značky Ferrari. Jezdec F1 Rubens Barrichello se navíc prohnal kolem diváků v závodním monopostu rychlostí 205 km/h.

Celá akce začínala přednáškou v novinářském stanu, kde se probíraly výhody zmiňovaného paliva. Následovala tisková konference s pilotem formule 1 Rubensem Barrichellem, kde Brazilec odpovídal na různé otázky, ať už se týkaly řízení monopostu, dění v týmu, nebo soukromého života. Hlavní show začala přesně v 17 hodin. Sličné roztleskávačky vystřídala přehlídka kaskaderských kousků, při kterých běhal mráz po zádech.

Dále se divákům postupně ukázaly všechny modely Ferrari: F355, F355 GTS, 550 Maranello, 360 Modena, 360 Spider, 512 Testarossa a 612 Scaglietti a supersportovní Ferrari Enzo. Rubens se na závěr projel v luxusním Maserati Quatroporte. V čase 18:30 nastavá okamžik, na který všichni netrpělivě čekali. Barrichello vyjíždí z provizorního depa a za burácení destiválce závodního Ferrari a ohromující atmosféry projíždí Českomoravskou ulicí.

Prosviští měřeným úsekem jako blesk a při druhém pokusu svůj výkon zlepšuje. Poté mechanici doplňují palivo Shell V-Power Racing a Rubens projíždí opět měřeným úsekem. Překonání času se mu podařilo až na druhý pokus a tím se marketingový plán nakonec přeci jen vydařil. Barrichello a jeho Ferrari dosáhli na konci měřené části rychlosti 209 km/h. Na závěr akce odměnili pořadatelé některé diváky, například se dva výherci svezli v Maserati Quatroporte řízeným samotným Barrichellem.

Rubens se pak ještě nachal od komentátorů a fanoušků přemluvit k poslední jízdě ve formuli. Projel dvakrát zmiňovanou ulicí a poté se s diváky za bouřlivého potlesku rozloučil. Na všechny zúčastněné působil Brazilec velmi klidným, skromným a usměvavým dojmem. Ještě dodám, že celou Shell V-Power Racing Show moderovali Lucie Výborná a Honza Kovařík.

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Poznámka: za pořízení a poskytnutí fotografií děkujeme
čtenáři Michalu Šlajsovi (Mikee)

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků