Řada nadšenců a sběratelů okamžitě zbystřila, když se na americkém prodejním portále objevilo Ferrari F300. Dupontregistry

Řada nadšenců a sběratelů okamžitě zbystřila, když se na americkém prodejním portále objevilo Ferrari F300. | Dupontregistry

Podle dostupné dokumentace lze potvrdit, že se monopost účastnil Velké ceny Lucemburska, kde s ním Michael Schumacher získal první místo v kvalifikaci. Dupontregistry

Podle dostupné dokumentace lze potvrdit, že se monopost účastnil Velké ceny Lucemburska, kde s ním Michael Schumacher získal první místo v kvalifikaci. | Dupontregistry

Ano, skutečně se jedná o závodní vůz z „desetiválcové“ éry, za jehož volant v roce 1998 usedl Michael Schumacher. Dupontregistry

Ano, skutečně se jedná o závodní vůz z „desetiválcové“ éry, za jehož volant v roce 1998 usedl Michael Schumacher. | Dupontregistry

Ten den startoval ze třetí pozice také Mika Häkkinen, který Schumachera o jednu příčku porazil a jako vítěz připravil půdu pro dramatický závod v japonské Suzuce. Dupontregistry

Ten den startoval ze třetí pozice také Mika Häkkinen, který Schumachera o jednu příčku porazil a jako vítěz připravil půdu pro dramatický závod v japonské Suzuce. | Dupontregistry

Také zde startoval Michael Schumacher s vystaveným vozem a vyhrál kvalifikaci. Dupontregistry

Také zde startoval Michael Schumacher s vystaveným vozem a vyhrál kvalifikaci. | Dupontregistry

Co se týče vozu samotného, řada F300 disponovala třílitrovým desetiválcem Ferrari 047D s výkonem 800 koní v 17 000 otáčkách za minutu.  Dupontregistry

Co se týče vozu samotného, řada F300 disponovala třílitrovým desetiválcem Ferrari 047D s výkonem 800 koní v 17 000 otáčkách za minutu.  | Dupontregistry

Příchod desetiválcové éry znamenal dlouhodobou dominanci Ferrari a Schumachera, který vyhrál po sobě jdoucí ročníky v letech 2000 až 2004 a v roce 2005 získal třetí místo.  Dupontregistry

Příchod desetiválcové éry znamenal dlouhodobou dominanci Ferrari a Schumachera, který vyhrál po sobě jdoucí ročníky v letech 2000 až 2004 a v roce 2005 získal třetí místo.  | Dupontregistry

Bohužel závod nedokončil kvůli defektu pneumatiky po najetí na ostré úlomky z předešlé nehody, a tak se Mika Häkkinen stal mistrem světa pro sezónu 1998. Dupontregistry

Bohužel závod nedokončil kvůli defektu pneumatiky po najetí na ostré úlomky z předešlé nehody, a tak se Mika Häkkinen stal mistrem světa pro sezónu 1998. | Dupontregistry

Monopost Ferrari F300 je k dispozici za cenu 4,9 mil. USD, tedy přibližně 116 620 000. Dupontregistry

Monopost Ferrari F300 je k dispozici za cenu 4,9 mil. USD, tedy přibližně 116 620 000. | Dupontregistry

Podle dostupné dokumentace lze potvrdit, že se monopost účastnil Velké ceny Lucemburska, kde s ním Michael Schumacher získal první místo v kvalifikaci. Dupontregistry
Ano, skutečně se jedná o závodní vůz z „desetiválcové“ éry, za jehož volant v roce 1998 usedl Michael Schumacher. Dupontregistry
Ten den startoval ze třetí pozice také Mika Häkkinen, který Schumachera o jednu příčku porazil a jako vítěz připravil půdu pro dramatický závod v japonské Suzuce. Dupontregistry
Také zde startoval Michael Schumacher s vystaveným vozem a vyhrál kvalifikaci. Dupontregistry
9
Fotogalerie

Formule Michaela Schumachera je na prodej. Vyhrála kvalifikace a postarala se o dramatický závěr sezóny

Sběratelé a nadšenci do formule 1 mají jedinečnou příležitost vlastnit originální monopost Ferrari, s nímž v sezóně 1998 závodil Michael Schumacher.

Nestává se každý den, že by se monopost formule 1 stal předmětem veřejné nabídky. Řada nadšenců a sběratelů okamžitě zbystřila, když se na americkém prodejním portále objevilo Ferrari F300. Ano, skutečně se jedná o závodní vůz z „desetiválcové“ éry, za jehož volant v roce 1998 usedl Michael Schumacher.

Podle dostupné dokumentace lze potvrdit, že se monopost účastnil Velké ceny Lucemburska, kde s ním Michael Schumacher získal první místo v kvalifikaci. Ten den startoval ze třetí pozice také Mika Häkkinen, který Schumachera o jednu příčku porazil a jako vítěz připravil půdu pro dramatický závod v japonské Suzuce.

Také zde startoval Michael Schumacher s vystaveným vozem a vyhrál kvalifikaci. Bohužel závod nedokončil kvůli defektu pneumatiky po najetí na ostré úlomky z předešlé nehody. Jak Michael po závodě uvedl, došlo také k zadření motoru, protože nedošlo ke správnému rozpojení spojky. Tím pádem se mistrem sezóny 1998 Formule 1 stal Mika Häkkinen.  

Co se týče vozu samotného, řada F300 disponovala třílitrovým desetiválcem Ferrari 047D s výkonem 800 koní v 17 000 otáčkách za minutu. Příchod desetiválcové éry znamenal dlouhodobou dominanci Ferrari a Schumachera, který vyhrál po sobě jdoucí ročníky v letech 2000 až 2004 a v roce 2005 získal třetí místo. Toto období bylo také pro ikonické motory poslední. V další sezóně je nahradily osmiválce 2.4 litru.

Monopost Ferrari F300 je k dispozici za cenu 4,9 mil. dolarů, tedy asi 116.620.000 Kč.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud