Formule E: prvních deset vozů předáno představitelům týmů

Nová etapa závodů formulových vozů se plíživě blíží. Odstartuje již za několik týdnů…
Seznam kapitol
  1. Formule E
  2. Fotogalerie

Na loňském autosalonu ve Frankfurtu slavil svoji premiéru speciál Spark-Renault SRT_01E určený pro novou Formuli E. O jeho konstrukci se postarala společnost Spark Racing Technology ve spolupráci s dalšími specializovanými dodavateli, pohonnou jednotku dodal McLaren a celé to dal do hromady a v praxi odzkoušel Renault. V sérii Spark-Renault SRT_01E vznikne 42 monopostů, které si jezdci budou mezi sebou střídat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Prvních deset elektromobilů pro Formuli E bylo včera předáno představitelům stájí

Seriálu se zúčastní celkem deset týmů, budou mezi nimi také stáje Mahindra a Venturi Grand Prix s Leonardem DiCapriem. Včera bylo slavnostně předáno celkem deset vozů představitelům těchto týmů, tedy zatím jeden vůz pro každý z nich. Další tři vozy zmíněného typu dostane každá ze stájí nejpozději v polovině července. 

Formula E poprvé v akci na orkuhu. Zatím jen se čtvrtinovým výkonem

Formula E poprvé v akci na orkuhu. Zatím jen se čtvrtinovým výkonem

Elektromotor těchto technicky identických vozů dosahuje nejvyššího výkonu 181 koní (133 kW), který může být krátkodobě navýšen až na 272 koní (200 kW). Zrychlení z 0 na 100 km/h má proběhnout za 3 s a nejvyšší rychlost dosahuje organizací FIA omezené hranice 225 km/h. Ostré předsezónní tréninky budou zahájeny 3. června v britském Donington Parku a ostrý start šampionátu je naplánován na 13. září do Pekingu. Uvidíme, jak zábavný seriál Formule E v dané konfiguraci nakonec bude…

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Formule E
  2. Fotogalerie
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků